gestopt met de pil....

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door st3phanieej, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    halloo,,,

ben 26augustus ongesteld geweest voor t laatst en iets ervoor gestopt met de pil, dit is dus nog kort maar word je normaal gesproke na 28 dagen weer ongesteld of kan het langer duren?

voel je van tevoren dat je ongesteld gaat worden of is dit per persoon verschillend?

was ff benieuwd naar dit :)

hoop dat iemand antwoord weet op mn vragen

thnx

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Als je net stopt met de pil kan het inderdaad veel langer duren dan 28 dagen. Sommige vrouwen worden wel netjes na 28 dagen weer ongesteld terwijl anderen 3 maanden of soms nog langer moeten wachten.

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    het ligt eraan wanneer je ongesteld wordt,
    je kan na 28 dagen gewoon ongesteld worden maar het kan ook veel langer duren, zolas bij mij.
    ik werd 9 maanden lang niet ongesteld.
    maar ik denk dat het gemiddelde op max 3 maanden ligt.

en je kan het voelen aankomen, maar dat hoeft niet
    het is bij iedereen verschillend

4. Wiggy

Wiggy Lid

22 sep 2008
    5
    0
    0
    Groepsbegeleider in GGz
    Almere
    Hi,

Ik ben in juli gestopt met de pil. In juli en augustus netjes ongesteld geworden. In juli had ik een cyclus van 35 dagen, vorige maand van 38 dagen. Ik voel zelf mijn menstruatie niet opkomen, wat ik vroeger wel had toen ik nog aan de pil was. Ik moet wel zeggen dat ik sinds ik gestopt ben met de pil, wel mijn ovulatie voel opkomen.

Ik hoop dat ik je vraag een beetje heb kunnnen beantwoorden.

Groetjes, Wendy

5. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Ik was 54 dagen overtijd, heb met 5 dagen overtijd een test gedaan en die was negatief.
    Vanochtend heb ik weer een test gedaan en die was ook negatief en een uurtje na die test ben ik ongesteld geworden.
    Dus het kan een hele tijd duren voordat je cyclus weer normaal en regelmatig is als je net gestopt bent met de pil.

6. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Om even terug te komen op wat ik hierboven heb geschreven.
    Ik had licht roze bloed verlies... zo begint mijn ongesteldheid meestal, dus ik was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden.... nou niet dus.
    Heb gister de dokter gebelt en hij zei dat ik nog maar een test moest doen en daarna nog 3 maanden (!) moest wachten.
    Na die 3 maanden kon ik weer eens terugbellen om te kijken of ze cyclus opwekkers konden voorschrijven, hij vond het daar nu nog te vroeg voor.

7. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ik ben gestopt sedert juni met de pil.
    Heb 2x cyclus gehad van 33 dagen en de laatste was ene van 46 dagen.
    Het is dus idd mogelijk dat het door het ontpillen komt, cyclus moet weer op gang komen.

Deel Deze Pagina