Toch ongerust...

Discussion in 'Anticonceptie' started by zonneschijn24, Oct 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonneschijn24

Oct 13, 2008
    11
    0
    0
    Hallo, ik zit met een vraag. Ik ben een jongen en ben ongeveer 2.5 maand geleden met een vriendin van me naar bed geweest. Ze trok me eerst wat af (sorry dat ik zo uitleg maargoed,) vervolgens ben ik ongeveer 10 seconden in haar geweest, en daarna gestopt omdat ik het toch niet echt vertrouwde. Ze slikt namelijk wel de pil maar zegt deze weleens te vergeten.Weet niet precies welke pil ze vergeten was maar de sex was rond de eisprong.Nu is ze al wel 2x ongesteld geworden hierna maar ik zit toch een beetje in spanning. Nu is mijn vraag kan ze toch zwanger zijn?

2. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    als ze al 2 keer ongesteld is geworden is de kans toch wel heeeeeeeeeeeeel klein, hoor!

3. zonneschijn24

Oct 13, 2008
    11
    0
    0
    Ja, je hoort en leest veel van die verhalen op internet enzo van ongesteld worden van voorvocht en zwanger zijn en toch ongesteld worden door pilgebruik dat ik me toch een beetje zorgen maak...

4. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    nou, ik denk echt niet dat je ongerust moet zijn, hoor!

5. Marscha

Marscha Niet meer actief

alles kan.

Denk alleen dat de kans inderdaad erg klein is.

Wil ze geen test doen?

6. zonneschijn24

Oct 13, 2008
    11
    0
    0
    Hallo, ja het is zo ik heb zelf een vriendin nu en zij een vriend. Ze was toen best gek op mij en ben gewoon een beetje bang dat ze toch zwanger kan zijn...

7. Thomie

Thomie Actief lid

Oct 2, 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    De kans dat ze zwanger is, is echt wel heel klein. Jullie zouden al heel veel pech (om het zo te noemen) moeten hebben dat het door die enkel seconden raak zou zijn.
    Ik zou er niet te veel mee inzitten.

Share This Page