Gestopt met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door claudia81, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia81

claudia81 Niet meer actief

Hello lady's

Ik ben Claudia, 27 jaar en eindelijk gestopt met de pil :)
    Ik heb jaren lang flinke overwicht gehad en wilde perse eerst wat afvallen voordat ik aan de slag zou gaan zeg maar...
    Ik ben inmiddels 21,5 kg afgevallen dus een stuk gezonder voor mij en mijn eventuele baby. Ik wil nog 6 kg afvallen maar we zijn wel vast gestopt met de pil. De eerst 3 mnd doe ik het dan ook nog veilig met condoom. Tijdens mijn vruchtbare periode in novemeber willen wij zonder gaan vrijen... Pfff ik weet dat het beter is om nog even te wachten ivm de cyclus op gang te krijgen en om nog een beetje af te vallen maar ik wil eigenlijk niet wachten. Ik ben wel vast begonnen met foliumzuur, want daar kan je naar mijn idee niet te vroeg mee beginnen.
    Vind het allemaal wel erg spannend hoor. Straks voor het echie. Ik heb hier namelijk al jaren naar uitgekeken.

Zijn er nog meer dames hier die zich in dezelfde situatie bevinden of hetzelfde hebben meegemaakt? Hoe heb je het vol gehouden die laatste maanden zonder pil met condoom? Ben erg benieuwd.. Sleep me er door heen :( :( :(

XXX Claudia

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi Claudia,
    Nog geen ervaring (ben nog aan de pil) maar wil je iig heel veel succes wensen!
    Groetjesss...

3. claudia81

Thanks! Ik houd jullie op de hoogte! :D

4. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    hey claudia

succes ik ben ook gestopt en ik moet zeggen dat ik het wel fijner vindt zonder de pil aangezien ik veel hoofdpijn kreeg!

maar hopen dat het dan snel raak is voor jou en natuurlijk voor mezelf want ik ben er ook mee bezig :)

5. Esma

Esma Bekend lid

Zou ik ook willen weten. Ben ook net met de pil gestopt, maar wil nog niet zwanger worden.

6. claudia81

Ik ben ook benieuwd. Ik voel me iig een stuk beter. Ik ben wel sneller ongesteld geworden dan ik dacht. Ik ben nu na 23 dagen ongesteld geworden, is wel erg snel toch? Hoe is dat bij jullie gegaan?

7. Hoi Claudia!

Allereerst, wat knap dat je zoveel bent afgevallen! Goed hoor!

Ik ben ook net gestopt met de pil, alleen wij willen wel al graag zwanger worden. Ik zou ook niet kunnen wachten net als jij, maar als je zelf denkt dat het beter is, zou ik het wel proberen om vol te houden.

23 dagen is niet kort hoor! Nu je net gestopt bent met de pil zijn je cycli heel onregelmatig. Ik zit nu op de 31e dag na stoppen met pil en nog niet ongesteld. Het zou zomaar kunnen dat je volgende cyclus veel langer duurt!

Succes ermee!

Groetjes Leonie

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    hey claudia

ik ben gestopt omdat ik juist zwanger wil worden :D

ik ben 2 weken overtijd dus morgen testen ;)

9. claudia81

Bedankt! Ik heb er hard aan gewerkt maar eindelijk gelukt!
    Ik ook erg benieuwd hoe lang het nu duurt voordat ik ongi word. Ik hou jullie wel op de hoogte. Nu nog ff wacht tot mijn volgende menstruatie en dan mag ik ook! jippie! Hoop dat het snel raak is bij ons allen!

10. claudia81

O 2 weken over tijd. Spannend! Heb je niet eerder getest? Ik zou op zijn van de zenuwen! Ik zal voor je duimen!

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    jazeker heb ik getest

en die was positief daarna naar de arts geweest zelfde dag die was negatief!

ik ben helemaal geen eter en nu eet ik zoveel dat ik er van ontplof heb opgezette borsten en zijn aders zichtbaar verder rommelen mijn darmen heel erg en plas ik meer dan normaal

dus ik hoop voor ons allemaal dat we zwanger zullen raken

ik kan haast niet wachten tot morgen

dankje wel voor je reactie

12. claudia81

Is gek he.. Dat je eerst een positieve test had en daarna een negatieve test...

Laat je het wel ff weten ben heel erg benieuwd!

Deel Deze Pagina