volgens mij is deze vraag al heel vaak gesteld.... ik ben gestopt met de pil, en ben dus aan t ontpillen.... nou was mijn laatste menstruatie korter dan altijd terwijl dat nog nooit is geweest, en ik ook gewoon nog een normale bloeding moest hebben....ik heb nu al een week ( een paar dagen (4) na het stoppen) rommels in mn darmen en buik, af en toe een ongi pijn.... opgeblazen gevoel....dat het allemaal niet lekker zit daar in mijn buik...opgekropt....rugpijn...vlagen van misselijkheid(over de hele dag)...wat is dit? zou dit alleen van ontpillen komen, en dat zal dan wel...maar wat ik mij afvraag is, waarom was mijn laatste bloeding zo anders, zou het kunnen dat ik zwanger ben ??
Het klinkt inderdaad als ontpillen. Je bloeding na het stoppen met de pil kan heel anders zijn. De pil onttrekt bloed. Nu moet je lichaam het zelf doen.
Het kan best ja! Ik ben na 12 dagen ongesteld geworden. Was net een weekje klaar met m'n pil-bloeding en het is weer begonnen. Je lichaam kan nogal raar reageren...
had ik inderdaad ook allemaal... dus kun je zien wat voor een rotzooi er eigenlijk in de pil zit... maar komt allemaal goed!!! Liefs Lisje
Dat had ik dus ook, nog geen 2 weken van mn menstruatie af en hoppa daar was het weer. Dat is dus normaal lees ik nu, maar van welke cyclus moet ik nu uitgaan van die ´eerste´ van de pil of de laatste zonder pil?
Ik heb er dus ook last van...pijn in onderbuik, opgeblazen gevoel, het gevoel van een soort menstruatiepijn..steken in mijn zij.. niet grappig..maar ja het is voor een goed doel!
ik zou uitgaan van de eerste cyclus zonder pil, maar 2 weken is wel heel erg kort! ik hoop voor je dat je eerst volgende cyclus wel wat langer duurt!
Okay dank je wel. Er van uit gaande dat het bij de 2e keer vaak langer duurt dan bij de 1e, zal ik uiteindelijk wel meer duidelijkheid krijgen over mijn cyclus.
Ik ben sinds eind mei gestopt met de pil en tot op heden nog niet ongesteld geworden...Dat op zich niets vreemds maar ik voel ook helemaal niets vreemds aan mijn lichaam. Geen buikpijn e.d. Ben nog een soort van "blij" dat ik wel iets meer pukkeltjes heb dan normaal want dat geeft mijn lichaam toch iets van een reactie. Ga me bijna afvragen of ik ooit wel weer ongesteld ga worden.....