ik ben sinds 14 december gestopt met de pil. Ik had eigenlijk wel zo'n beetje verwacht ongesteld te zijn, maar het is dus nog niet zover. Meestal heb ik 2 dagen van te voren al een beetje buikpijn e.d. Nu voel ik niets. Vorige week wel de hele week "kriebels enzo". Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar ik voelde van alles wat ik anders niet voel. Ik weet dus ook niet zo goed hoe lang mijn cyclus duurt. Voordat ik aan de pil begon was dat ongeveer 30 dagen. Wat is jullie ervaring na het stoppen van de pil? Duurde het ook langer voordat je de eerst keer ongesteld werd?
hoi xenix, heb je wel je ontrekkingsbloeding gehad? Ik ben 27okt gestopt met de pil, werd daar 1nov ongi van en ben nu dus al bijna 3 mnd aant wachten op mijn eigen echte ongi...best lang...heb de huisarts van de week gebekd en de assistente vertelde mij dat dit wel 6 maandn mag duren... niet echt positief voor jou......sorry, maar er zijn ook veel dames die wel meteen regelmatig ongesteld werden. helaas ben ik daar geen van.. Hoop dat hij bij jou wel snel komt liefs sylvana
bedankt voor je reactie. Ik ben nadat ik mijn laatste pil heb ingenomen gewoon ongesteld geworden. De eerste week van januari heb ik wel ontr.bloed gehad. Maar we wachten nog even af. Ik hoop dat het meevalt allemaal.
Mijn cylcus was 29 dagen, eerste keer na stoppen met de pil. Maar dat wil niets zeggen. De één moet er maanden op wachten, de ander is wat sneller, dus voor je eerste cyclus moet je je nog niet te veel zorgen maken.
Hoi Ramona, Ontrekkingbloed duurde ongeveer een dag of 5. Ik moet nog maar even geduld hebben. Maar wachten duurt zo lang..... laten we hopen op een mooi wondertje.