11 dagen overtijd...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wijffie21, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wijffie21

wijffie21 Lid

17 okt 2008
    46
    0
    0
    Hi meiden, ik zit echt met een probleem en voel me dr ontzettend rot om. Ik ben nu 9 maanden gestopt met de pil zonder problemen, bleef een keurige cyclus houden van 28 dagen en ben nooit overtijd geweest... tot nu dan. Ik heb nu in totaal 5 testen gedaan van verschillende merken (vanmorgen met mn eerste plas de laaste test gedaan) maar ze blijven negatief. Afgelopen maandag ben ik bij mn huisarts geweest, ook daar een test gedaan maar ook deze was dus negatief. Ik moest van haar nog 2 weken afwachten en tussen door maar testen blijven doen en anders dus een bloed test over 2 weken! Bijna alle symptomen heb ik wel (bijna teveel om op te noemen eigenlijk) en gister heb ik ook overgegeven van de misselijkheid. Het vreemde is dat ik niet in de ochtend misselijk ben maar het later in de middag begint rond een uur of 4. Ook mn temp schommeld ontzettend. Ik sta s'morgens op met 37,3 (normaal heb ik 36,5) maar zodra ik me ga inspannen met bijv het huishouden of een boodschap doen voel ik mn wangen gloeien die worden ook rood en dan blijkt dat mn temp gestegen is naar 38,5. Dit heb ik nu 3 dagen en ik word er gek van. Zodra ik even rustig ga zitten zakt mn temp weer terug naar 37,5. Kan iemand mij helpen? Stel dat het idd geen zwangerschap is weet dan misschien iemand wat het wel kan zijn? En moet ik nou echt nog 2 weken wachten of zal ik die bloedtest gewoon eissen?

Liefs van een drukte makertje

2. wijffie21

wijffie21 Lid

17 okt 2008
    46
    0
    0
    Ik moet nu (helaas) aan het werk. Mocht er iemand zijn die het nog leest en me kan helpen, doe het please alle reactie's zijn welkom en dan lees ik het vanavond. Alvast bedankt!

3. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Jeetje wat een onzekere en nare situatie...

Ik herken je gevoel heel goed...

Persoonlijk denk ik dat afwachten het beste is...
    Ben je zwanger ben je dat toch wel... En ben je het niet moet je je menstruatie toch afwachten...
    Tuurlijk weet ik hoe moeilijk wachten is als je zo graag een kindje wilt gaan krijgen...
    Maar er kunnen zo veel redenen zijn waarom je menstruatie uit Blijft...
    Misschien heb je wel de griep te pakken...

Ik wens je heel heel veel sterkte...
    Catheleine

Deel Deze Pagina