Ongesteld?

Discussion in 'Anticonceptie' started by rosibor, Aug 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rosibor

rosibor Lid

Aug 11, 2006
    12
    0
    0
    jurist
    Leidschendam
    Hi!

Twee weken geleden heb ik mijn laatste strip van de pil opgemaakt en werd keurig daarna ongesteld. Nadat ik weer met de volgende strip moest beginnen, heb ik maar 2 pillen geslikt en toen besloot ik toch te stoppen met de pil. Wij spelen al lang met het gedachte aan kindjes te beginnen en na lang geplan werd dit ineens zo duidelijk- nu stoppen! Zo gedaan dus en ik werd meteen na de dag dat ik stopte (de dag dus dat ik mijn 4de pil moest innemen) ongesteld. Wel weinig bloed, maar nu ben ik dus inmiddels 4 dagen zo aan het bloeden (bruin, weinig etc.). Is dit nou ongesteldheid of ontpillen??? Graag jullie mening, want mijn huisarts is pas over 2 wnk terug van vakantie.

Alvast bedankt!!!

2. Niet meer actief

Dit heb ik ook zo gehad, een hele week lang, ook 2 pillen van de strip gehad en toen gestopt.
    Ik vermoed dat dit een onttrekkingsbloeding is geweest, omdat je geen pil meer nam. Ik weet verder ook niet hoe of wat, ben nog steeds aan het afwachten. Succes ;)

3. annelore

annelore Lid

Aug 8, 2006
    81
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    hey,

Ik heb ook mijn pil uitgenomen en mijn maandstonden zijn geweest, maar een week daarna had ik opnieuw een beetje bloedverlies een dag of twee.

Zou toch eens bij de dokter langsgaan.

grts

Share This Page