Eindelijk zijn wij gestopt met de Pil!! Vorige week maandag de laatste en gisteren de laatste dag van me menstruatie gehad. Nu zegt de een je moet ontpillen en de andere niet pfff lastig die wisselende verhalen/tips. Nou probeer ik het ook te berekenen wanneer de vruchtbare dagen zijn en de banner te plaatsen maar tis hier helemaal veranderd en snap er niet veel meer van
Spannend! Ik ga in augustus stoppen met de pil. Maar wij gaan nog even 'oefenen' voor we aan het echte werk beginnen Ik heb dit aan mijn gyn voorgelegd en zij zei dat niet iedereen hoeft te ontpillen. Het kan perfect mogelijk zijn dat je nu al heel vruchtbaar bent en zwanger kan worden. Maar het kan ook zijn dat je cyclus niet onmiddellijk op gang komt en dat het even tijd nodig heeft. Maar daar moet je niet vanuit gaan zei ze. Succes in elk geval!
Wij zijn vorige maand gestopt en zijn er ook gelijk voor gegaan. Ik verwacht niets maar we zien het allemaal wel, natuurlijk hopen we dat het snel raak is! Jullie ook suc6 met klussen en hoop dat je gauw een posi test hebt!!!!!!
Ik vind dat ontpillen zo'n onzin.. na jaren de pil heb ik gelijk een regelmatige cyclus gehad, en bij vrouwen bij wie de cyclus erg onregelmatig is, is meestal wel een hormonale oorzaak (of overgewicht). Even afwachten wat je cyclus is, maar gewoon al lekker klussen
Ik ben ook sinds vorige week maandag gestopt met mijn anticonceptie! Ook net van mij menstruatie af en dus volgende week, mocht het gelijk zo ver zijn mijn eerste eisprong. We gaan er gelijk voor en ga ook niet wachten op onzin als ontpillen! Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan echt niet wachten! Mijn banden jeuken om alles te koen, ban boeken tijdschriften over zwangerschappen en babies tot speentjes kleertjes etc. Ik zit al ontzettend op een roze wolk, mijn vriend is daarintegen realistisch en laat alles op zich afkomen! Nu maar wachten op de streep op de test over 3 weken! Succes met klussen en hopelijk zijn we snel zwanger! Gr
Wij hebben na het stoppen met de pil een maand lang 'veilig' geklust. Dit omdat ik dat idee prettiger vond. Eerst eens de hormomen uit mijn lichaam en kijken of mijn cyclus weer op gang kwam. Weinig last gehad van ontpillen en mijn cyclus kwam mooi op gang, daarna er dus voor gegaan. Nu nog steeds druk aan het klussen.
Hoi allemaal! Ook ik ben na iets langer dan 2 jaar pilgebruikt gestopt met de pil. En wel op 15 juni. 17 juni ongesteld geworden en nu wacht ik mijn eerste natuurlijke menstruatie af. Ik ga een beetje uit van een cyclus van 28 dagen dus dan zou ik aanstaande woensdag ongesteld moeten worden!! Ik ben benieuwd. Voordat ik aan de pil ging wat ik altijd regelmatig ongesteld. Dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat lopen. En natuurlijk willen mijn man en ik ook voor een eerste kindje gaan.... nu maar hopen dat wij ook snel zwanger zullen zijn van zo een wondertje!! Alle meiden hier heel veel succes en geluk met zwanger raken!!
succes met klussen voor alle pilstoppers... haha ik had een spiraaltje.... voor de 1e zwangerschap hebben we eerste 2 mnd veilig gedaan.... nu meteen echt aan de klus.... kan niet meer wachten
ben ook gestopt met de pil en wij zijn er gelijk voor gegaan.. (waren wel van plan t de eerste maand veilig te doen maar konden toch niet wachten haha..) werd na 28 dagen ongi, zit nu in ronde 2! heb wel last van ontpillen, steeds hoofdpijn en lage rugpijn.. heb ook gevoelige (.)(.) gehad rond mn ei.. Net zwangerschapskwaaljes dus! Succes allemaal met zwanger worden!!
Ben 3 juni gestopt en heb gewoon mijn ontrekkingsbloed gehad en nu wachten wanneer ik echt onge wordt! Dus helaas duurt mijn eerste ronde al gelijk langer dan de 28 dagen dus. Maargoed, Van het ontpillen nog weinig last wel lage rugpijn gehad. Hopen dat we gauw zwanger worden dames! Ben benieuwd!
Hallo, Na 13 jaar neocon geslikt te hebben heb ik op 25 mei mijn laatste pil geslikt ,en meteen zoals anders gemenstrueerd, nu precies 8 weken na mijn laatste menstruatie dag nog geen natuurlijke menstruatie gehad. Twee x negatief getest. Hoe lang moet ik wachten om naar de ha te gaan, hoe hebben jullie dat gedaan?
ook ik ben gestopt met de pil, heb nu nog ontrekkingsbloeding maar zou dan komende di weer aan nieuwe pilstrip beginnen, maar nu dus niet . We gaan nog niet meteen proberen om zwanger te worden, wil eerst nog ff cyclus goed op gang hebben en we hebben (hopelijk) de tijd nog wel. Succes meiden!!
over ontpillen en niet ontpillen zijn de meningen verdeeld...ik heb vanaaf me laatste pil en dan wil ik zowiezo 1 of 2 maanden ontpillen omdat ik dat gewoon prettig vind, dat weet ik dat die hormonen uit mijn lijf zijn en je kan je cyclus beter beoordelen....je hebt namelijk met de pil een cyclus van 28 dagen maar zonder pil kan dat wel langer of korter zijn. als je weet hoe lang je cyclus is kan je ook beter je vruchtbare dagen bepalen...en als je stopt met de pil gelijk aan het foliumzuur en dat raden ze ook aan 4 weken voor de bevruchting t/m 8 weken erna dus kan je zowiezo beter de eerste cyclus na het stoppen met de pil aankijken maar ja iedereen moet doen wat ie het beste lijkt...vorige keer ook 2 maanden ontpilt, is me wel goed bevallen...