Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hoi Wannabe a mom,

Dat weet ik ook niet. Maar ik had dat al als ik 1x een maand doorslikte. Dat mijn menstruatie dan anders was.
    Het is, denk ik, niet voor niets dat een cyclus met de pil 28 dagen is. Anders hadden ze wel een pil gemaakt die je 12 maanden door kon slikken. Denk dat die menstruatie toch ergens voor is.

Maarja...ik ben natuurlijk geen dokter.

Groetjes,
    Noa

2. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Nee nog niet... Ik heb voor de kerst een testje gedaan.. Omdat ik 8 december een klein beetje bloed was verloren.. En dat had ik niet als :evil: geteld.. Maar dat zijn ze wel geweest naderhand... Dus als ik nu wel zwanger ben heb ik toen de test te vroeg gedaan omdat ik nog niet overtijd was... Ik wacht nog wel even af omdat mn cyclus misschien ook wel in de war is.. Ik voel nog niks aankomen...

Wanneer waag jij een tesjte?

3. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

vergeetachtig xenas? Zwanger! hahaha.

brigitte meid het is allemaal erg spannend maar als het verkeerd is dan weet je dat nu ook! Maar het is allemaal goed en je hebt vanmiddag de tijd van je leven. Wel een echo in je album zetten he! Kunnen we lekker zwijmelen bij jou echo!

Lizzie

4. ik wil dit weeekdn een testje wagen!

spannend he!

ik vergeetachtig haha nee hoor ;)

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Als ik een mooie echo heb plaats ik hem zeker... maar ja met iets meer dan 6 weken zie je ook nog niet echt veel... ben erg benieuwd... nog maar iets meer dan 3 uurtjes geduld hier op zien te brengen... Gelukkig gaat mijn mannetje mee....

6. lizzie84

wel fijn dat je mannetje mee kan. nogmaals heel veel succes!

7. lizzie84

Omdat ik met niemand over onze evt. zwangerschap kan praten voelen jullie best wel een beetje als vriendinntjes. Of klinkt dat heel raar.
    Ik ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat en of jullie al zwanger zijn en evt klachtjes.

Dikke kus voor mijn digi vriendjes!

8. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Mischien waag ik ook wel een testje dit weekend! Maar even afwachten.. haha! Misschien ben ik wel te ongeduldig en kan ik toch niet wachten..
    Is vergeetachtig ook een teken van zwangerschap? haha! Ik kan de laatste tijd niet meer op woorden komen! haha! Misschien allemaal wel psychisch!
    En de pendel van Caruli zegt ook dat het nog niet raak is..dus ik verheug me nergens op! ;)

9. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Dat heb ik nu ook! Wil liever niet dat mensen weten dat ik gestopt ben met de pil.. Alleen mn zus weet het.. Maar die vraagt me al elke keer of ik al ongesteld ben.. En dat hindert niks, maar voor hetzelfde geld lukt het allemaal niet en zit iedereen maar te "wachten" tot je zwanger bent.. Daarom ist leuk dat dit forum er is! Iedereen hier zit in hetzelfde schuitje!

Veel liefs terug!

10. jaaaa jullie zijn zeker weten al mijn vriendinnetjes!
    Zo fijn dat we hier terecht kunnen en er lekker met elkaar over praten! toch!

Ook alleen weet mijn zusje het, en een vriendin die ver weg woont en die ik alleen via msn spreek!
    ZIj is verloskundige en zelf nu weer zwanger dus kan gelukkig ook dingetjes aan haar vragen!

11. lizzie84

Anneke dat heb ik precies zo. Fijn dat we hier ongestoord kunnen beppen over van alles en nog wat zonder dat iemand je een verschrikkelijke zeur vind.

lizzie.

12. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Daarom ben ik blij dat ik jullie verhalen kan lezen, niemand bij ons in de omgeving weet dat ik gestopt ben. (ze verwachten het onderhand wel, 11 jaar bij elkaar.) Daarom vind ik dit ook zo leuk om bij te houden.

13. hahaha!
    ja bij ons verwachten ze het denk ik ook wel hoor!

Wij zijn in maart 10 jaar samen!

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik lees jullie ook trouw hoor, bij mij weet ook zo goed als niemand dat we gestopt zijn, ik ben zo blij meiden "tegen te komen" die in hetzelfde schuitje zitten. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen, maar daar wacht ik maar even mee totdat we echt zwanger zijn... :)

15. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Mensen verwachten al snel iets. Maar lekker puh, niemand weet het. Alleen wij met z'n 2en. Wel eens moeilijk.

16. ja zeker weten he!

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, ik vind het ook moeilijk hoor Floortje, en zeker als ik bij mijn ouders ben, daar heb ik helemaal geen geheimen voor. Ik ben alleen bang dat de reactie zal zijn: Nou, zou je daar nou niet even mee wachten? Over een half jaar gaan jullie trouwen, dan pas je niet meer in je jurk! :(

18. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Bij ons weten mijn ouders en schoonouders. Broer en schoonzusjes. En vrienden....maakt me eigenlijk niet uit. Als het niet lukt deel je ook graag je frustratie met iemand.

19. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Wij zijn in juni getrouwd, mijn moeder en mijn zusje weten verder alles van mij. Dit niet. Ik was altijd gelijk met mijn moeder ongi. Nu zit er iets verschil in. Toneelspelen is niet mij hobby. Maar toch....

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, herkenbaar, ik kan ook niet toneelspelen, als ik "bij wijze van" zou weten dat ik 1 dag zwanger zou zijn kan ik het geen seconde voor me houden, mijn ouders zouden het gelijk weten, hell, mijn moeder ziet het gelijk aan me...

Deel Deze Pagina