Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Moeilijk he om je mond te houden.
    Bij ons verwachten mensen het ook wel. Toen ik drie maanden geleden ook nog stopte met roken dacht echt iedereen dat ik zwanger was. Was het maar zo! Die twaalf weken als ik uiteindelijk zwanger ben, zou ik alleen maar spannend vinden. Het is nu elke keer een teleurstelling en ik ben blij dat ik het hier kan delen.

2. floortje

floortje Actief lid

Dec 12, 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Ik denk dat ik mijn mond ook niet kan houden. Weet het wel zeker.

3. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Sunny: Je wilt niet weten hoe blij ik met dit forum ben, binnen no time was ik een "deskundige". Ik ben zo blij dat ik hier lekker kan kletsen, anders wordt mijn mannetje ook knettergek van me....

4. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Bij mij denk ik dat niemand het echt verwacht! Dat is juist het leuke dr aan! Dan is de verassing leuker dat je kunt zeggen dat je zwanger bent! Heb 2 en een half jaar een relatie en weet vanaf de 1e dag dat dit de man van mn leven is.. we woonden binnen 3 weken samen en elke dag vind ik hem nog leuker worden! En ik heb een naar jaar achter de rug waarin ik zeer plotseling mn moeder ben verloren van de een op de andere dag en nu heb ik wel het besef dat het leven maar betrekkelijk is en dat we ervan moeten genieten zolang het kan.. Ons kinderwens was er al een tijdje, maar dit heeft mij wel doen besluiten om nu te stoppen en niet pas over een jaar..

kus!

5. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ja precies hij zou echt gestoord van me worden, dit is echt mijn uitlaadklep geworden. Maar ik hou vol, wij vertellen het niemand.

6. @ floortje!
    wat leuk ik ben ook in juni getrouwd!

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben pas 7 maanden met mijn vriend samen...!
    mijn god dat is nog erg kort tegenover jullie!

als ik zwanger ben wil ik het het liefst meteen aan mijn ouders vertellen maar dat kan niet die wonen ja in Noorwegen! en ik wil het perse persoonlijk doen dus ik zal dan moeten wachtten tot ze hier zijn of wij daar! en dat zal pas in april of juli zijn! naja in de hoop dta ik voor die tijd wel zwnager ben.

vandaag is mijn ongi over (yes!)
    dus wij gaan vanaf morgen om de dag klussen!

gelukkig kan ik hier mee praten anders wordt mijn vriend knetter van me!

voor de rest weet alleen mijn nicht het dat ik gestopt ben (zij heeft een dochter van 6 maanden!)
    en een vriendin van me weet het (sinds dat ik gestopt ben heeft zij zich de implanon eruit laten halen en wilt ze ook kinderen arggggg! ze gunt me ook niks alleen)

naja!

xxxxx daniella

8. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Het maakt niet uit hoe lang of hoe kort je bij elkaar bent zoalgn je er samen voor kiest en ervoor gaat. Als het goed zit, zit het goed, ja toch? Wij zijn nu ca. 3,5 jaar bij elkaar en we wonen 2,5 jaar samen (wij kregen toen ook opmerkingen als: "Nu al? Zo snel? etc), jammer dan maar hoor.....

Bij mij is iedereen hartstikke zwanger in de omgeving. Maar dat was voor ons geen extra reden om er ook "voor te gaan".

9. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    Brigitte succes zo

Ik ga er vanuit dat ik vrijdag ongesteld wordt of morgen al.. ik heb nu echte ongikrampjes in mijn buik

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    nog maar een uurtje en dan zit ik als het goed is bij de VK... begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden.....

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    succes brigitte!

laat ons snel wat weten over hoe en wat!

lees nog iets voor je gaat probeer nog even te ontspannen en vragen die je hebt opschrijven (helpt )

groetjes dani!

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    zit nu nog op mijn werk en rij dan vandaar in een keer door (woon een half uur van mijn werk).. onderweg maar wat radio luisteren... En ach we zien het wel.... kan er toch niets aan veranderen

13. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Heey brigitte je zal dit wel niet meer lezen, maar toch nog sterkte ! Ik leef met je mee...!

Heey andere meiden...
    Ik had al eerder geschreven dat ik een vriendin van mij had verteld dat ik en mijn vriend erover na aan het denken waren om met de pil te stoppen (heb nog niet gezegd dat ik al gestopt ben), zij helemaal laaiend enthousiast. Vandaag zegt ze 'ik liep langs die winkels met babykleertjes en spulletjes en dacht misschien kan ik die wel binnenkort kopen' vond ik wel heel lief van haar. Dus ga haar volgende week denk ik vertellen dat we gestopt zijn, hoop ik natuurlijk niet dat ik de hele tijd wordt bestookt met 'en ben je al zwanger'...

Verder heeft mijn vriend (hij met zijn grote mond) al aan zijn ouders en zus verteld dat ik gestopt was (we hadden afgesproken nog niks te zeggen). ik heb gelukkig wel nog een beetje onduidelijkheid kunnen scheppen bij ze, dus volgens mij weten ze niet zo goed wat ze moeten geloven... Ik wil zijn zus juist verassen want zij roept al een jaar, wanneer ze nou eindelijk tante wordt.

En ja verder weet nog niemand het, dus vind het wel heeeeeeeeel fijn dat dit forum er is en dat hier een fijn stel lieve meiden zitten die in hetzelfde schuitje zitten als ik... hihi leuk!

En dan heb ik nu nog een vraag... Hoofdpijn kan dat van ontpillen komen... of zou ik er gewoon last van hebben omdat ik een verstopte neus heb enzo? Ook heb ik wat last van me spieren... ook ontpillen?

Verder nog nergens last van, heb meer het gevoel dat er een verkoudheidje zit aan te komen. Of zou dat ook weer te maken hebben dat ik nu geen pil meer slik...?

Nou sorry voor het verhaal.................. knuffel jollie

14. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Brigitte: ik ben benieuwd hoe het is gegaan... spannend allemaal.

@Jollie: Ik heb exact hetzelfde en ik ben zo ziek als een hond... :( ik hoop dus voor jou dat het geen ontpillen is, aan de andere kant wens ik je nu ook weer geen griepje toe, lekker dubbel van mij he? Haha....

15. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Hoi hoi,

ben nieuw hier!

Zit al enige tijd met xenas op msn en zij heeft me al een paar keer gezegt dat ik hier moest kijken dus vandaar dat ik er nu ben.

Mijn naam is Rachel ben 21 jaar en ben sinds 02-06-2006 gelukkig getrouwd met mijn man Dirk 29 jaar.

Ik ben gestopt met de pil sinds 17 juni 2006

Zijn nu in ronde 6.

Heb last van wisselende cyclussen. de 1e keer was met 28 dagen de 2e keer ook en daarna is het 30 of 32 dagen. Ik ga nu ook maar uit van 32 dagen dus ik zit in de wacht periode. Heb wel vage klachten zoals misselijk licht in mijn hoofd en raar gevoel in me onderbuik meer een gevoel van menstrautiekramp. We wachten geduldig of tot woensdag.

Groetjes Rachel

16. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Heey fem.. hoop ook niet dat het ontpillen is (of aan een kant msss ook wel, want dan weet ik dat de hormonen me lichaam aan het uit zijn) en aan de andere kant hoop ik ook geen griepje... helaas heb ik het allemaal maar niet voor het zeggen... en beterschap voor jou omdat je ook niet kiplekker bent -> BETERSCHAP hihi

Heey Rachel 85 !Welcome! Leuk dat je eens hier komt kijken.
    Hoop voor jou dat het misschien deze ronde raak is...

Liefs jollie

17. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wat een dillema's he? Haha, ik zie trouwens dat jij over iets meer dan een week alweer kan testen, spannend, al druk aan het klussen? -> ik zie nu pas dat ik je banner verkeerd heb gelezen: sorry *bloos*

Hey, welkom Rachel! Ik hoop dat je snel positief mag testen! (Uiteraard hoop ik dit voor iedereen!)

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    ben net terug van de VK en heb een inwendige echo gehad... er was een wurmpje te zien die de juiste grootte had voor 6 weken... en het hartje leek ook al te kloppen...

Vooralsnog lijkt het allemaal goed te zijn.. ben erg opgelucht.... maandag lekker naar het intakegesprek en dan mag ik weer een afspraak maken voor de echte echo... rond week 10

19. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh Brigitte, wat fijn! *Smiles all over*, ik ben blij dat het zo goed is gegaan! Wat een opluchting he?

20. Appie

Appie Actief lid

Dec 28, 2006
    397
    0
    16
    Wowie super Brigitte! Wat een opluchting om dan zeker te weten dat alles goed is! :)

Share This Page