Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goed zo brigitte! gefeliciteerd!

aan jollie: bij mijn ontpillen: gevoelige borsten, hoofdpijn af en toe misselijk dus het zou kunnen!

rachel: 21 jaar en getrouwd.......netjes (nog gefeliciteerd)
    ik ben nu 7 maanden met mijn vriend en wij zijn ook in ronde 6 om te proberen zwanger te worden! zelf ben ik 20 mijn vriend 22 we wonen samen (mijn ouders verhuisde naar Noorwegen konden we de koopwoning huren :D) en hebben vissen 2 konijnen en een pup van 8 weken oud dus we hebben het mooi voor elkaar al ben ik bang voor de reactie van mijn vrienden en zijn ouders!

hoe zit dat bij jou?

groetjes dani

2. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Oh gelukkig Brigitte! Wat zei de VK wat de reden van het bloeden zou kunnen zijn?

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    het komt van buitenaf en waarschijnlijk een adertje... ik moet het zien als een bloedneus.. hahahaha.... maar daar heb je ook soms een adertje dat om het minste of geringste knapt.... Zolang het zo blijft is er niets aan de hand en zit minifrummel lekker

4. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    ow gelukkig Brigitte!
    Ben harstikke blij voor je!

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wat fijn voor je Brigitte, ik zit helemaal te stralen voor je, haha!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wat een opluchting!

7. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Heey brigitte wat een opluchting zal dat zijn he.... GELUKKIG...
    Vond je het niet geweldig om je iniminie frummeltje te zien zitten en hoe reageerde je vriend erop...

En wanneer krijg je dan nu de volgende echo... hoeveel weken ben je dan?

Nou nou mijn vruchtbare dagen zijn (als alles goed is) dit weekend hoop dat het raak mag zijn... weet niet zo goed wanneer mijn eisprong is maar als het dit weekend niet is weet ik inmiddels wel waar ik op moet letten om erachter te komen wanneer ik vruchtbaar ben (ga nog geen ovlatietesten doen, wil ik pas aan beginnen als het de zoveelste ronde nog niet gelukt is) Heb ik gelezen op een site.

En dan maar hopen dat het raak mag zijn en dat ik brigitte mag volgen... lijkt me echt fantastisch je eerste echo! hihi

Liefs jollie

8. Jeetje zeg! Jullie gaan alleen maar steeds meer kletsen! Vanmorgen nog gekeken en nu alweer supveel terug moeten lezen!

@ Brigitte, gelukkig dat het echt allemaal goed is hoor meid. Zal een mega geruststelling zijn zeg!

En Xenas, daar wordt het ook al superspannend zeg! Het klinkt wel erg goed hoor... maar ja kan me voorstellen dat je nog even wil wachten.

@ Dani Dus je kende je vriend pas net toen je al besloot om voor een kindje te gaan? Dat is inderdaad snel zeg! Is geen aanval ofzo hoor, je moet het helemaal zelf weten.

Ikzelf ken mijn vriend nu ruim 4,5 jaar en wonen ook al 3,5 jaar samen... dus t kleintje kan komen!

Groetjes Jelske

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik ken mijn vriend.. inmiddels man bijna 8 jaar en wonen 5 jaar samen dus we zijn er ook wel aan toe

pff wat een krampen denk dat ik zelf nog eerder ongesteld ga worden dan vrijdag... :(

10. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Brigitte, wat fijn! Heerlijk om je kleine frummel dan te zien en te weten dat het goed zit! Ben echt heel blij voor!

Dikke knuffel

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik heb 5 jaar een relatie waarvan ik 4 jaar samenwoon, alles dik voor elkaar. En nadat ik vorig jaar dacht dat ik zwanger zou zijn (was hele teleurstelling toen het toch niet zo was), hebben we er heel goed over gepraat en zodoende dat we er nu voor gaan.

We hebben eerst gewacht totdat ik klaar zou zijn met mijn opleiding als de ukkie zou komen! En dat kan nu dus.... frummel is meer dan welkom. En kan ook haast niet wachten hihi lol :whistle:

Groetjes jollie

12. hey brigitte!
    fantastisch zeg!
    wat een goed nieuws!
    gelukkig maar!

hier is het even wat minder...
    Mijn collega is al een tijdje ziek... longontsteking gehad.. virus eroverheen.. en ik heb net op mijn werk te horen gekregen dat ze longkanker heeft..
    ik vind het zo ontzettend erg!
    Ze heeft afgelopen zomer te horen gekregen dat haar man weg wilde...na 32 jaar..
    10 jaar geleden al borstkanker gehad maar overwonnen.. daaar door wel 2 jaar geleden naverschijnselen ghad van die chemo... en een verlamde stemband er aan over gehouden..
    en nu dit...
    hoeveel pech en verdriet kan een mens hebben zeg!

sorry moest het ff kwijt!

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Was wel heel bijzonder om minifrummel te zien... je kan er nog niet echt iets van maken maar je zit wel iets en je kon ook het hartje een klein beetje zien! Mijn liefie vond het ook wel erg bijzonder! Die nam wel aan dat het goed zat maar als je het dan op een scherm ziet is dat wel heel bijzonder!
    Maandag 15 jan mag ik voor mijn intake en dan moeten we beslissen of we allerlei prenatale onderzoeken willen. Zo ja dan krijg je een echo rond week 9 en anders rond week 10.. dus dat zal misschien nog eind van de maand zijn.....

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0

jemig zeg dat is nog eens een enorm rotbericht zeg..... pffffff weet niet wat ik er over moet zeggen

15. Over zo'n dingen kun je ook echt niks zinnigs zeggen volgens mij, wat een hele boel afschuwelijkheid bij elkaar zeg!

Dat zijn van die situaties waar je koude rillingen van krijgt!

Groetjes Jelske

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja weet dat het snel is maar we kennen elkaar al 3 jaar (als vrienden) en uiteindelijk zijn we bij elkaar gekomen!
    we hebben alles mooi geregeld en voor elkaar....en ik weet dat het snel is maar we weten dat we voor elkaar de ware zijn (ik weet klinkt cliche) maar het hefet nog nooit zo goed gevoeld voor beide (allebei zware klote relaties achter de rug)

xena *knuffel* wat erg voor je collega!
    veel sterkte en weet dat je hier alles kan neerzetten!

Groetjes dani

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    xena, ja wat is het leven soms oneerlijk he. sjeetje nou sterkte hoor.

birgitte ik moest even heel veel bij lezen maar ik raakt stees meer gespannen en toen las ik gelukkig dat het goed was mooi zo en heerlijk dat je dan je kleine frummel heb gezien bijzonder he dat dat straks dan een mooie baby is.

18. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Dikke *knuffel* Xenas....op zo'n momenten besef je des te meer hoe kostbaar je leven is en dat je je dromen waar moet maken.

19. dank jullie wel meiden!
    zo zie je idd maar weer hoe kwetsbaar een mensen leven is!
    we kunnen nu niet meer dan afwachten wat de uislagen worden van de testen die ze aankomende dagen gaan doen!
    zo ontzettend zielig!
    We gaan er gewoon van uit dat ze er weer bovenop komt!
    borstkanker heeft ze toch ook overwonnen!
    We hebben gelukkig een klein kantoor.. 12 mensen.. das wel fijn!

En ik weet dat ik altijd bij jullie terecht kan!
    we delen toch hetgeen waarmee we ons leven op ons kop gana zetten toch!
    tnx! Knuffels voor jullie allemaal!

kus

20. Hier mag je altijd spuien hoor! Kom maar op!

Knuf Jelske

Deel Deze Pagina