aan jollie: bij mijn ontpillen: gevoelige borsten, hoofdpijn af en toe misselijk dus het zou kunnen! rachel: 21 jaar en getrouwd.......netjes (nog gefeliciteerd) ik ben nu 7 maanden met mijn vriend en wij zijn ook in ronde 6 om te proberen zwanger te worden! zelf ben ik 20 mijn vriend 22 we wonen samen (mijn ouders verhuisde naar Noorwegen konden we de koopwoning huren Very Happy) en hebben vissen 2 konijnen en een pup van 8 weken oud dus we hebben het mooi voor elkaar al ben ik bang voor de reactie van mijn vrienden en zijn ouders! hoe zit dat bij jou? groetjes dani
Brigitte wat fijn dat alles goed is zeg. Kun je lekker gaan genieten! Super meis! Xenas wat een vervelend bericht van je collega. Sterkte! Dani, Als het goed voelt met je vriend moet je er voor gaan. Succes en laat anderen maar kletsen. Al dames getest! Ben niet nieuwschierig hoor groetjes Lizzie.
Xenas wat een rotbericht zeg sterkte! Hoe is het nu met jou? Hier nog geen ongesteldheid temperatuur ging vanmorgen 0,2 graden omhoog.. ik weet het niet meer geen buikpijn meer niks.. ik zie het morgen wel
Zo dames, wat een gezellig geklets. Was gisteren zo ziek dat ik een uurtje aan de computer echt niet zag zitten. Moest ik alweer 10 pagina's bijlezen. Oh Brigitte, dat moet echt een speciaal gevoel geweest zijn om die frummel eens echt te zien. En Xenas, sterkte meid! Dikke knuf ook van mijn kant! Bij mij verder niet speciaals te melden. Heb mijn keelontsteking bestreden met homeopathie om toch maar niets mis te doen moest er hierbinnen iets aan het groeien zijn. Verder valt het ontpillen eigenlijk goed mee, buiten die overgevoelige tepels dan... Trouwens dames, ik lees hier regelmatig berichtjes over slijm-toestanden. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik dat dus niet heb, heb de laatste weken nog niets kunnen detecteren heb Is dat normaal?
@Sofieke: allereerst: beterschap. Over slijm toestanden ben ik ook (nog) niet zo bekend. Tot op heden heb ik wel slijm gehad maar meestal was dit een voorteken van ongi (dus dit heb je liever niet), ander open je toch een nieuw topie of zoek je even? Ik hoop dat je antwoord op je vraag kunt krijgen of vinden!
Hallo Noa Nee ik woon vlak bij Kleve. In Hamburg zou te ver zijn dat zou ik niet aan kunnen met sociale contacten enzo. He rachel ik ben 21 en ik ben op 28-02-2006 getrouwd haha net iets langer dan jou! Hoe lang waren jullie al samen toen jullie trouwden?
goedemorgen meiden! vandaag worden mijn andere collega's ingelicht over onze collega... pff maar goed.. het goede nieuws is, dat er nog steeds niks is! haha! jippie!
@Xenas: Ik was helemaal vergeten om je veel sterkte toe te wensen met je collega, wat een rotdingen en met name voor je collega natuurlijk... bah. Voor jou vind ik het wel fijn dat er nog geen ongi te bekennen is, je maakt het wel spannend hoor!
Meiden, Het is tijd voor een postitief bericht! Wie o wie? Hier nog niets te bekennen. Ik voel niets bijzonders hoewel ik de eerste cyclus vanalles dacht te voelen! Nog even afwachten dan maar.. Ben benieuwd hoe lange cyclus ik nu heb. Heb wel vruchtbaar slijm gezien. Wat is dat gek eigenlijk hè. Ik las het hier en dacht eerst: dat ga ik niet doen hoor..bah..Maar toch maar gedaan! Je leert nu pas je lichaam (cyclus) kennen eigenlijk. Echt heel bijzonder!
Nou moet er de komende dagen toch een keer positief nieuws komen! Al die dames die mogen testen en nog niks voelen! Mijn duimen draaien voor jullie! Dan moet er toch zeker eentje een positieve test gaan krijgen! Groetjes Jelske
Een aantal meiden houden het spannend hier! Leuk! Het lijkt erop dat de duivels vandaag (dag 96) gaan komen. Zou het ontpillen voorbij zijn? (Hebben jullie die toppic "sorry dames" gelezen? Pfff. Dat lijkt wel een soap. Ben blij dat hier een stuk gezelliger is...
Fijn voor je lucky! Hopelijk zet het dan door en kun je eindelijk door naar de volgende ronde! Groetjes Jelske
Hey lucky.. wou dat ik jou was... haha hoop voor jou dat het ontpillen voorbij is.. bij moet het nog beginnen (vandaar dat ik schreef, wou dat ik jou was ).... En ik ben ook wel toe aan wat leuke berichtjes... ik heb er een mijn vriendje is jarig vandaag en we hebben de verjaardag goed ingeluid hahahahhihihi (als je snapt wat ik bedoel) knuffel jollie
gefeliciteerd ..............over 3 weken weet je meer he! hahahahahaha hier gaat het niet zo goed! het zit moemnteel niet mee. vriend werkeloos ik problemen op school ouders die in Noorwegen wonen (waar ik het niet mee eens ben maar oke) vrienden die niets van zich laten horen of mij iets gunnen en financieel gaat het ook even allemaal niet meer ben echt een saaie doos geworden ga nergens meer naar toe zit de hele dag in de pyama enz naja.....sorry dat ik hier mijn beklaag doe...maar moest het even kwijt! groetjes dani
Ik probeer als de ongi niet komt in ieder geval nog 2 a 3 dagen langer te wachten, tot dag 34 (omdat mn vorige cyclus 33 was. Heb volgens mij rond 29/30 dec. mn eisprong gehad, dus probeer nog even geduld te hebben. Misschien in het weekend een keertje (zondag ofzo) als ik het samen met mn kerel kan testen. Groetjes Jelske