Kuffel @ Dani; Het komt allemaal weer goed, ondanks dat je het zo effe niet ziet; er komt een dag dat het allemaal beter gaat. Heel veel liefs, Fem
Hallo dani, Probeer jezelf wat op te beuren! Heel de dag in de pyama is ook niet alles.. En je vriend? Is die ook thuis? Hoelang is ie werkloos al? Wat een vervelende situatie dat je ouders in noorwegen wonen... Ik heb zelf vorig jaar mn moeder verloren en nu is dat even wat anders natuurlijk maar het idee dat je niet even langs kunt wippen om een bakje koffie is hetzelfde.. Zij was mn beste vriendin en wist alles van me.. Dit maakt het soms wel wat moeilijk, maar ik probeer wat moois nog te maken van mn leven.. Elke dag proberen te genieten! Want die dag komt niet meer... Probeer wat positief te blijven meid! Alles komt goed, alleen komt het wel anders dan je gedacht had misschien...
@ Dani, dat is allemaal wel even kl*te zeg! Probeer je koppie omhoog te houden hoor en er het beste van te maken hoe moeilijk het ook is.... Het is zeker moeilijk maar probeer die negatieve spiraal te doorbreken! Succes, Jelske
mijn vriend zit iedere dag thuis en is vanaf oktober werkeloos. maar omdat hij alleen een havo heeft afgerond (wel verdere opleidingen gedaa maar geen diploma) komt hij nergens aan de bak. mijn ouders wonen vanaf oktober in Noorwegen was eerst de bedoeling voor vakantiehuyisje nu wonen ze er met mijn broertje van 17! mis ze behoorlijk. het si inderdaad anders. ik wilde hier blijven vanwege vrienden, die me nu ook niet meer zien staan! en vanwege mijn opleiding (nu gaat het ook moeilijk) en mijn vriend hefet hier zijn familie! dus daarom vertrekken we niet. het voordeel is wel dat ik in de woning van mijn ouders zit (koopwoning die wij nu huren) hier ben ik 20 jaar lang opgegroeid enz) dus dat is wel een voordeel........ maarja.......hoop dat het allemaal goed komt
Tuurlijk komt het allemaal goed Dani, ik kan me best voorstellen dat je het af en toe niet meer ziet zitten, soms lijkt het net alsof de hele wereld tegen je is, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo (maar ik begrijp wel dat het zo voelt). Ik vind het vervelend voor je dat je zo'n pech hebt met je vrienden en je opleiding. En dan je ouders nog zo ver weg.... pft, meid, wat moeilijk allemaal. Gelukkig heb je hier allemaal lieve meiden die er altijd voor je zullen zijn (tenminste, zo ervaar ik dit forum wel). *Dikke kus en knuffel*
dank jullie wel doet me goed.....! mijn mannetje kwam net thuis met bos gele en rode rozen en we gaan vanavond uit eten.....zo lief! *zwijmel zwijmel* sorry moet het even kwijt
Wat lief van hem! Ware liefde! Kruip maar lekker tegen je mannetje aan en geniet van je rozen. Hou je taai!
Nou en dan binnenkort een +++++ test in je handen en dan kan je geluk helemaal niet meer op. Vanacht heb ik trouwens gedroomd dat ik zwanger was en dat ik het voor de zekerheid ging testen met 6 (!) testen.... hahaha
hahahahahaha dat is ook erg leuk ik hoop in derdaad dat het deze maand raak is. ik heb de 21e mijn ei dus.......om de dag gewoon en dan komt het helemaal goed
Van zulke dingen moet je het dan toch hebben he! Hopelijk helpt het jullie om weer vooruit te kijken. Ik wens jullie in ieder geval een fijne avond, maar dat gaat ongetwijfeld lukken! Groetjes!
Ja, grappig he? Mijn ei komt ook rond de 21 wij beginnen met "klussen" vanaf de 18e ongeveer want ik las ergens dat je het beste VOOR de eisprong kon klussen ipv erna, maar ik heb er totaal geen verstand van... erg he?
Xenas nog niets te bekennen en anneke dan? OOk nog geen bericht? Wanneer gaan jullie testen dan? Ik zou er allang 1(0) hebben gedaan! Hier wat grieperig. En sids gisteravond gestopt met roken! Pff moeilijk hoor! Als het echt niet meer gaat heb ik voor de zekerheid nicotine kauwgom. Voor een goed doel niet waar! lizzie
@ Dani, wat lief zeg van jou mannetje! En over dat vruchtbaar slijm (srry dames), ik had eerst doorzichtig slijm, later niets, toen wit en wat korrelig en nu wit slijm. Kan wel merken dat er verschil in zit. Deze week geen klachten meer gehad, vandaag wel wat ongi krampjes dus misschien zit het er aan te komen.
@LIzzie: Suc6 met stoppen, ik moet er binnenkort ook aan geloven.... @Loesjuh: Hm, vreemd, ik zou het even een paar dagen aankijken en er dan toch stiekem een testje tegenaan gooien (niet letterlijk )
het beste is om de dag te klussen. ik heb bijvoorbeeld de 21e mijn ei dan moeten wij de 17e 19e 21e en 23e klussen! ook gebruik ik ovu testen kijken of dat helpt! wel leuk dat we ongeveer samen ons ei hebben ze zeggen klus je ervoor word het een meisje en erna een jongetje of dat waar is weet ik niet!
@Dani: Ja, zoiets heb ik ook gelezen, ik had (geloof ik) gelezen dat de jongetjes zaadjes sneller zijn dan de meisjes zaadjes, maar dat de laatste weer langer leefden, dus als je voor je eisprong zou klussen dan is de kans groot op een meisje en andersom..... of vertel ik het nou helemaal fout? Hm, goeie van jou, 17e / 19e/ 21e en 23e...
Hier ben ik weer, ben er even tussenuit geweest. Had hier weer een hele boel bij te lezen, leuk! Wat een verwikkelingen allemaal zeg. Ik wens iedereen die het eventjes niet ziet zitten heel veel sterkte toe en een dikke knuf. Diegene die ondertussen zwanger zijn geworden ook een dikke knuf en heel veel genot. Diegene die aan het wachten zijn, daar duim ik voor. Diegene die aan het proberen zijn, die wens ik eveneens veel plezier en heel veel succes. Dus dames; een dikke knuf aan allemaal! Fientje
Hoi Dani! Heb ik ook ergens gelezen... Komt geloof ik omdat de "jongenszaadjes" sneller zijn (als ze dus die kant opzwemmen als je ei net gesprongen is, zijn ze er eerder) en de "meisjeszaadjes" leven langer... Als je dus niet net geklust hebt als je ei net is gesprongen, dan zitten die er nog en die bevruchten het eitje dan... Of zoiets, hahaha! Liefs Chris