Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Zou dat echt zo zijn... dat ervoor of erna klussen invloed heeft op het geslacht.... ?

Achja als het maar gezond is (al zou ik als eerste een boy hartstikke leuk vinden... ) Of zo'n mooi meisje met een volle bos haartjes op het bolleke?

hehe erg he dat fantaseren... wel leuke bezigheid trouwens hihi...

@loesje spannend hoor... khoop het wel voor je
    Ben wel nieuwsgierig aan het worden zeg

Liefs jollie

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zelf zou ik het leuk vinden om als 1e een meisje te krijgen maar aan de ene kant maakt het me niks uit zoalng het maar gezond is en alles in orde is!

weet niet of het waar is maar vertelde me nicht me laatst vond het wel een leuk weetje!

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Ja idd een leuk weetje... maja als en ervoor en erna klust ... weet je toch nooit welke lading zaadjes het eitje bereiken dus daar is toch geen peil op te trekken. Gewoon en ervoor en erna doen.. heb je ook de meeste kans op een gezond kindje... en dat is wat telt toch?

4. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb het echt ergens gelezen dus wie weet meiden, ik zie ons al voor me: op de klok wijzen: "Ja schat, ei komt eraan, als we een meid willen moeten we NU gaan klussen" hahahahaha.

Mijn mannetje wilt heel graag een meisje "omdat ze dan zoveel op jou lijkt" (hij weet toch wel dat hij er ook aan meewerkt? ;)). Het maakt mij niet uit, ik vind het allebei HEEL erg leuk......

Ik hoop op februari *doet schietgebedje*

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    me2 doen we samen schietgebedje!

mij maakt het niet uit we klussen lekker op allee oneven dagen en dan zienw e wel wat het brengt!

moet geen verplichting worden :p

6. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Hier nog steeds niks! :)
    Doe dit weekend even een testje... Ben benieuwd! Ga nergens vanuit, want ik heb niet echt vage klachten!

7. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Anneke ... Al 7 dagen overtijd!
    SPANNEND

Heb je al eens eerder getest of wordt dit voor deze ronde dan de eerste keer...?

8. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhh, wat spannend Anneke, ik hoop echt voor je dat het raak is meid!

@Dani: als er nou maar geen fabel ergens rondgaat dat als je het alleen op oneven dagen doet dat het dan een drieling wordt ofzo.... :(

Grappig he, wij hebben allebei tegerlijkertijd ons ei!

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja best wel...ik hbe kans op een tweeling (zit in de familie) maar een drieling ne dank u nu niet moet ik verhuizen en een persoon extra vragen hihihihihih

10. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, wij hebben ook allebei (dus aan twee kanten) tweelingen en ook heel dichtbij; zijn zus, mijn tante, mijn oma, zijn tante etc.... ik ben al blij met 1 gezond frummeltje... :)

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hahah me 2 ik ben even weg mijn mannetje wil er even op!1 spreek je straks! doeidoei

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Boh ja een 3-ling.... aan een heb je al je handen vol....
    zelf zou ik er niet aan moeten denken... ik werk momenteel elke dag met 23 kinderen..kom je thuis heb je dan ook nog 3 op je wachten hahaha... maja goed als er zitten kun je er toch niks meer aan doen dan alleen genieten.

Mij lijkt een tweeling ook wel iets wonderbaarlijks. mijn schoonzusje heeft nu 4 kindjes maar zij roept dat ze wel eens zou willen weten hoe het is om een tweeling te mogen dragen...

Hmm.. waar praat ik over ... ik ben nog niet eens zover! hhahaha

liefs jollie

13. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Tot straks Dani!

@Jolie; ik hoop het zo dat het snel raak is voor je, een tweeling lijkt mij ook iets heel bijzonders! Sowieso is het al een wonder op zich natuurlijk. Soms zit ik er heel filosofisch over na te denken en dan denk ik bij mezelf wat een wonderbaarlijk iets het toch eigenlijk is; het zwanger zijn / worden....

14. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    ja dat filosofisch denken dat ken ik...
    Doe er zelf ook wel eens aan... maar het is allemaal zo raar.
    Dat wij mensen zoiets moois kunnen neerzetten op deze aardbol en dan ook nog zo ingewikkeld is... soms is dat gewoon niet te bevatten..

Weet je wat ik ook zo leuk vind...
    (iemand zei dit ooit tegen mij)
    Iedereen vind het bijzonder om een kindje te krijgen,
    Maar iedereen kan kinderen krijgen... hoezo bijzonder?

Moest er toen wel om lachen, natuurlijk is kinderen krijgen niet voor iedereen zo makkelijk weggelegd.

15. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    ik 100 berichten gehaald... :whistle:

16. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nee helaas kan niet iedereen kindertjes krijgen, af en toe zie ik berichten voorbij komen van meiden die al 2 jaar bezig zijn en toch nog de goede moed erin houden, dat lijkt me zo moeilijk, ik heb echt respect voor die meiden hoor.....

Ja, ik ben maar wat blij dat ik een vrouw ben en dat ik dit (hopelijk) mag gaan meemaken. Ik hoop het zo joh..... ik ga er steeds meer over dromen, ik wil het zo graag, we hebben het er al een jaar over, maar nu zijn we dan ook eindelijk echt gestopt met de pil..... dat wachten valt me wel een beetje tegen hoor. Ik hoop nu dat mijn ongi snel weg is....

17. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    hihi ken het gevoel... kan ook niet wachten... vind het ook zo spannend allemaal nu we er samen voor willen gaan...!

18. Marloesje

Marloesje Actief lid

Jan 2, 2007
    361
    0
    0
    Zit jij ook al zo te wachten tot je kunt gaan klussen....heb ik ook!
    Ik had 1 en 2 december al wat bloed verloren, heel weinig maar ik dacht wel dat het m'n menstruatie was. Nu werd ik dus gisteren echt ongesteld....hmmmm, weer een week langer wachten....

19. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Balen is dat he, die onzekerheid.... Ik wacht nu met spanning af tot ongi weg is zodat we kunnen gaan klussen, mannetje wilt liever zekere voor onzekere nemen en wilt elke dag gaan klussen! OMG. Haha.

20. hey meiden!
    gewoon ff een uur niet geweest en wat moest ik bijlezen zeg!

@ dani.. jeetje meid..
    ik weet best een beetje wat je bedoelt met je ouders...
    mijn ouders hebben 4 jaar geleden een vakantieboerderij gekocht in frankrjk...
    En het was de bedoeling dat mijn moeder met mijn jongste zusje daar zou gaan wonen..
    janken geblazen dus!
    uiteindelijk kreeg mijn zusje heimwee.. waardoor ze de plannen hebben moeten veranderen..
    en nu ze (mijn moeder) alleen de hele zomer weg is!
    maar ik weet wel 100% wat jij bedoelt!

En ook klote zeg van je vrienden zeg!
    pff...

maar weet meid.. achter regen is altijd zonneschijn he!
    altijd positief blijven!

kus

Share This Page