Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Dat wil mijn vriend ook wel....maar hij weet ook wel dat het zo niet werkt, maar het is natuurlijk wel een goed excuus om iedere dag seks te hebben ;)

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ben er weer
    dank je voor jullie leive woorden

en zo te lezen veel klussen deze maand :D

3. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    We doen ons best...we gaan er allemaal voor deze maand!

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahaha Marloesje, dat is inderdaad wel weer een voordeel ;). Ik heb helemaal uitgelegd dat ik iedere maand "maar" 1 eitje heb en dat dit dan een eisprong is etc etc en tóch blijft ie zeggen: Maakt niet uit, we gaan ervoor! Alhoewel hij er dan weer wél op rekent dat het de eerste ronde raak is.... heb hem ook maar gelijk verteld dat ie hier nou ook weer niet teveel op moet rekenen.....

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahah, hoe herkenbaar!
    Mijn kereltje moet het ook steeds ff weer opnieuw uitgelegd krijgen... Ach, wel schattig in ieder geval... en hij glimt van oor tot oor als mijn ei er weer aankomt... Eh... Dan heb ik nogal veel drang zeg maar... Weet niet of dat een grapje van moeder natuur of zo is, maar ik ben haast niet te stoppen in die periode... sorry... :oops: Iemand die dit herkent?

Chris

6. jeetje, even boodschappen doen en moet alweer pagina's bijlezen!

Ik hoop hier natuurlijk op gewoon 1 gezond kindje, maar een dochter zou ik wel extra tof vinden, omdat mijn oma, mijn moeder en ik alledrie de oudste dochters zijn, dus zou wel leuk zijn om vier generaties te hebben met oudste dochters! Dat lijkt me zo bijzonder!

Succes allemaal voor alle testers, het zijn er weer een aantal, die zitten te wachten.

En de klussers heel veel plezier natuurlijk!

Groetjes Jelske

7. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Het weekend wordt spannend!

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nee, dat schijnt écht zo te zijn, ik las (gisteren volgens mij) dat de man hier ook echt heel erg op reageert. Bij mij is het pas de eerste ronde dus we zullen het wel gaan merken, maar ik geloof het direct dat je meer zin hebt als je eisprong eraan komt hoor, ik heb het vaker gelezen....

Ja Jelske, ben het met je eens; ik leef ook mee met alle testers!

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ach gewoon klussen als je er zin in hebt en niet precies op de xag lettend at je ei er is...er teveel mee bezig zijn is ook niet goed....zheb ik ook last van gehad!

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, daar heb je gelijk in, ik ben er nu heel veel mee bezig omdat ik de hele dag thuis zit (griep), maar omdat we ook een huwelijk te plannen hebben hoop ik dat het eerste half jaar een beetje langs ons heengaat (dis is waarschijnlijk een illusie), nu leeft het heel erg omdat we nét gestopt zijn natuurlijk...

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja oke dat is logisch maar ik ben vorige maand er alleen maar mee bezig geweest niet echt motiverend
    dan wordt de sex "verplicht" en dat is niet leuk. nu doen we het om de dag en we zien wel...begin wel over 2 dagen met ovutesten kijekn of het werkt. dara mijn cyclus zeer verschillend is geweest dan 26 dahen dan 31 dus moet even kijken ho en wat!

maar denk wel dat het goed komt!

deze maand wordt gewoon een vruchtbare maand dat voel ik hahahahahahaha :D

ik ga filmpje kijken met mijn vriend en kijken hoe de containers voor het raam langs waaien en de mensen er achter aan:D

doeidoei xxxxxx

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, wij hebben het er niet zo heel erg veel over, het afgelopen jaar hebben we langs samen gepraat over hoe we dingen zien dus daar zijn we nu helemaal over uit..... wij zijn allebei heel nuchter en normaliter allebei zo druk bezig met het werk (ik werk ca. 45 uur en hij 50) dat we amper aan andere dingen denken..... we hebben allebei heel veel zin in het klussen en ik denk dat zodra hij een hand op mijn lijf legt dat ik al vergeten ben dat we ook gaan vrijen voor een kindje..... maarja, de toekomst zal het leren. Have fun met je filmpje!

13. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Dames, bende kletskousen! Ben ik even een paar vergaderingen gaan doen en alweer zoveel bij te lezen!
    Bij mij ook zo een baaldagje vandaag, op de job loopt het niet zoals ik zou willen en op één of andere manier ben ik er sinds vandaag van overtuigd dat ik zeker niet zwanger kan zijn deze ronde... Vraag me niet waarom, gewoon de hormonen zeker waar we allemaal zo een last van hebben ;) Is zo raar, iedereen heeft last van ontpillingsverschijnselen en ik niet, ik voel gewoon niets buiten dan wat pijnlijke tepels. Maar verder heeft mijn lichaam maar één dagje raar gedaan en dat was denk ik omdat er een griepje aankwam, dat ik nu trouwens overwonnen heb dus blijven alleen de pijnlijke borsten over.

Goh, nu ik dit zo schrijf, eigenlijk moet ik niet klagen. Geen ontpillingsverschijnselen is goed, kan ik mezelf tenminste niet gek maken! hahahaha

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ach gossie sofieke, niet teveel zorgen maken hoor... positief blijven he!

15. ikke21

ikke21 Actief lid

9 jan 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    Hoi Sofieke
    Ook geen ontpillingsverschijnselen hier
    We go girl! :whistle:
    :) Als het dan raak is weten we te minste meteen dat het raak is en hoeven we niet te twijfelen of het niet nog steeds die vervelende ontpillingsverschijnselen zijn.

16. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Fem, ik maak me ook nog niet echt zorgen hoor. Het is maar de eerste ronde dus nog kansen genoeg. Maar je hebt nu eenmaal van die dagen dat het allemaal net niet loopt zoals je zou willen en dit is er zo eentje. En ja, de dag dat ik weet of mijn vermoedens van niet zwanger juist zijn komt dichterbij. Het zal ook dat wel zijn. Zo de eerste keer in die onzekerheid.

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, herkenbaar, ik zit nu in de eerste ronde, ik hobbel net achter jou aan dus, nu einde ongi afwachten en dan aan de klus voor het eggie.

Ga jij al ovulatietesten gebruiken of wacht je nog even?

18. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik heb net te horen gekregen dat een collegaatje 15 weken zwanger is. Ze heeft al 3 prachtige kindjes en weer zwanger. ben super blij voor haar maa stiekem een beetje jaloers. Mag toch :(: .
    Overigens hadden ik en een ander collegaatje al wel een vermoeden. Zo slank als een den met een buikje. Zo lullig om te vragen go, ben je zwanger of iets te veel gegeten. :confused: Zou het zelf niet kunnen waarderen als ik niet zwanger zou zijn.

En gister is het kindje van een vriendin van mij ma overleden. Die vriendin was 26 weken zwanger en bleek al een week overleden in d'r buik te zitten. Vind het zo triest. eindelijk zwanger en dan als het levensvatbaar is overlijden. snik..

Wat zit de wereld soms cru in elkaar.

Lizzie...

19. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Nee nog niet van ovulatietesten te gebruiken. Ik wil het eerst een paar maanden z'n gang laten gaat. Misschien dat ik vanaf volgende maand wel eens ga temperaturen, niet om zo snel mogelijk zwanger te geraken maar in eerste instantie om wat inzicht te krijgen in mijn eigen cyclus. Na een paar maanden kan ik nog altijd eens bekijken wat ik er mee doe.

Jij wel plannen in die richting

Lizzie, snap het hoor. Vorige week vertelde een vriendin van mij ook dat ze 9 weken zwanger was en dat het meteen raak was in ronde 1. Hoe gelukkig ik ook voor haar was, ik kon een klein vlaagje van jaloezie niet onderdrukken, Maar dat maakte vrijwel meteen plaats voor hoop, als het bij hun kan moet hij bij ons toch ook kunnen.

20. stelletje kletskousen hahaaha!

Deel Deze Pagina