nou leek me een leuk idee om het bij sinterklaas als kado te geven haha maar helaas ! misschien op wintersport.. maar ik heb er daar nog niet over nagedacht! trouwens... hoe lang trekken jullie ervoor uit om zwanger te worden?
tja lijkt mij meer eenzaak van afwachten het is in docters termen normaal dat het een jaar kan duren dusss.... wij zien wel daarbij heeft mijn man aangegeven niet open te staan voor een mallemolen dus hopelijk lukt het gewoon
Afwachten afwachten zoooooo moeilijk maar er zit niks anders op.... Een leuk idee om het onze ouders te vertellen... Ik dacht ook wel aan een cadeautje bijv.. Tijdschrift speciaal voor oma's en opa's, rompertje oid met tekst, of een boekje voor opa's en oma's. Misschien nog als kerst cadeau? ))
@ Bianca: die van mij heeft hetzelfde aangegeven... maar hopen dat we die molen ook niet in hoeven... Maar zover is het voor ons allemaal gelukkig nog lang niet... En dat boekje klinkt heel erg leuk... weet je toevallig de titels... mocht het gelukt zijn dan is dat natuurlijk leuk voor de sint of onder de kerstboom (maar wil er verder nog maar even niet over nadenken... in 1 keer raak hoor je niet zo vaak dus... zelfbescherming denk ik een beetje) @ xenas: ja wintersport... zitten wij ook aan te denken maar hangt er ook een beetje vanaf hoe het de komende week gaat uitpakken...
Weet het ook niet. Zou idd leuk zijn om het als kerstcadeau te geven ; maar valt gewoon af te wachten he; zou wel héél snel zijn anders . Zou cadeautjes maken met in elke pakje een woordje; zo heeft iedereen een pakje en tegen de tijd dat iedereen zijn cadeautje open heeft gedaan vormt het zinnetje "Wij zijn in blijde verwachting!" Mss snullig, maar ze zullen wel verrast zijn want wij hebben het aan niemand verteld. Ik heb altijd te kennen gegeven dat ik geen kinderen wou en dus zullen ze wel heel erg verschieten (hopelijk nu ook weer niet te erg). Vond het beter om het tussen ons tweetjes te houden; zou het niet fijn vinden als ze elke maand aan mijn mouw kwamen trekken om te vragen hoe ver we staan . Alle tips en ideetjes zijn welkom! Starten maar ! Fientje
Hopelijk komen de netjes na 32 dagen, zodat ik met m'n verjaardag een leuk kadootje, positieve test, krijg [beetje optimistisch, maar dat moet kunnen toch]
Graag gedaan fientje... maar eh aan je banner te zien zou dat wel eens een dezer dagen kunnen gebeuren of niet? Ik duim voor je
Ben de eerste keer door de pil heen zwanger geraakt [van een tweeling] en bij de jongste was het in ronde 1 raak . Hopelijk gaat het dit keer weer zo rap..... en anders klussen we gewoon rustig door.
Wow Diddl; blijkbaar is niets echt veilig voor jou ! Brigitte; ik denk dat het ten vroegste dan volgende dinsdag kan zijn.
Ja, blijkbaar. Nou, het heeft zo zijn voor- en nadelen hè. Wanneer je snel zwanger wil worden is het zéker een voordeel
ik bedoelde met hoe lang trekken jullie ervoor uit.. eigenlijk met.. voordat je eens de ha gaat inlichten... dus eerst lekker zelf alles proberen... en als het bv na een anderhalf jaar nog niet is gelukt dat je dan de huisarts gaat inschakelen.. maar wij wachten eerst ook gewoon rustig af hoor! haha
He allemaal Als het nu niet raak is gaan we gewoon rustig verder (ben al wel een paar dagen misselijk ... vandaag ook weer. Zou het een voorteken zijn?). Heb gelezen dat als je na een jaar regelmatig klussen en niet zwanger raken je naar de huisarts kan... daarvoor zeggen ze toch vaak dat je nog even geduld moet hebben.... Maar nog niet aan de orde voor iedereen hier toch? En na 6 maanden schijnt ongeveer 80% zwanger te zijn... dus goede hoop voor ons allen meiden!
Geen idee. Heb altijd gezegd dat ik er geen jaren over wil doen; dat ik er dan mee stop; maar ik weet niet hoe ik dan zal reageren natuurlijk. Mijn ventje ziet er in elk geval niet tegenop om er een lange poos over te doen; hij vindt dat je het niet te snel mag opgeven.
Ik hoop maar gewoon dat het over een paar maanden ofzo zover is. Zou pas naar de huisarts gaan na bijv. een jaar ofzo... Mijn moeder weet wel dat ik met de pil ben gestopt dus die zal er dan niet echt raar van staan te kijken... Heb wel al in gedachten hoe ik het wil gaan zeggen. Denk om de ouders en schoonouders uit te nodigen voor een etentje met als voorgerecht of toetje beschuit met muisjes.... Groetjes!