Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoop dat jullie allemaal positief testen haha ;)

2. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ow meiden.....wat jammer....had nog zo hard duimen gedraaid voor jullie.
    Maar geen bloed geeft moed...misschien zijn jullie wel diegene die pas een week of 2 na hun NOD +++ testen.
    Ik hoop het zo voor jullie.

3. schatje1

jah dat kan maar zo ken iemand die moest drie weken wachten voordat ze eindelijk positief testte dus het kan allemaal ;)

4. @ schatje...
    laten we dat dan maar hopen...

net mijn zusje gebelt..
    en zij vertelde mij dat mijn moeder van mij ook een week overtijd was... negatief teste en een paar dagen later wel posi teste!
    haha!
    grappig..

nou laten we het hopen!

ga nu ff douchen...

zit nu wel beetje in dubio...
    ik ga nu wel gewoon voetballen denk ik..
    maar vind het wel eng...

kus

5. schatje1

jah hopen dan maar DUIMPJE DRAAIEN;)

6. hahaha ga nu ook zelf meedraaien hoor!

7. schatje1

haha niet te veel he ;) want dat voet pijn aan je vingers:p

8. hahahah!
    tuurlijk niet meid!

9. schatje1

haha is allemaal wat dat afwachten elke keer he .. is echt balen als het dan elke keer niet zo is.. :(:( ik hoop voor jou dat het wel zo is ;)

10. ja he...
    heb net ff mail gestuurd naar mijn vriendin.. die is verloskundige.. dus misschien kan zij mij ook nog wat hoop geven!

pff wat zit een mensen lichaam toch raar in elkaar he!

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goedemorgen meiden, ik had alweer 3 pagina's te lezen sinds gisterenavind, hahahaha.

Balen van de negatieve testen, maar zolang er nog geen bloed is, is er nog hoop meiden.... ik duim nog steeds, ik hoop ZO dat het toch raak is...

Ongi is hier over dus bij mij is het wachten op het eitje....

12. schatje1

jah we zitten zeker raar in elkaar jah vaak houdt ons lichaam ons ook voor de gek.. raar eigenlijk he ;)

13. echt wel...
    terwijl ik toch echt wel wat klachten heb,..
    nou meid..
    anders houden we het op ontpillen..
    maar zolang er nog niks is, blijf ik hoop houden!

14. schatje1

eerste maand had ik heel veel last van ontpillen misselijk pijn aan borsten enz maar ook vaak chagerijnig hahah nu heb ik eigenlijk daar geen last van alleen steekjes in me borsten en zeurderig gevoel in me buik dus jah snap er niks van haha

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nadat ik stopte met de pil kreeg ik natuurlijk gewoon mijn stopweek, ik ben nog nooit zo sacho geweest als dat ik de afgelopen dagen was, arme mannetje, hahahahahaha.

Welek ontpillingsverschijnselen hebben jullie allemaal gehad?

16. schatje1

misselijk, pijn aan borsten, pijn aan buik , chagerijnig enz enz enz kussiej

17. Dag dames!

Wat zijn jullie toch een stelletje kletskonten zeg!
    en wat zit zo'n vrouwenlichaam toch vreemd in elkaar, maar ik geloof dat we dat nu wel in de gaten hebben. Het kan je zo voor de gek houden!
    Maar we wachten gewoon weer verder af wat er komen gaat! Ik hoop niet dat mn cyclus nu weer langer gaat duren!

Groetjes Jelske

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, we kletsen teveel Jeltske ;) hahahaha.

Ik ben de hele week al zo aangebrand, vreselijk vind ik dat, normaliter ben ik het zonnetje in huis :(, geen idee hoe het komt, kan me niet voorstellen dat het van het ontpillen is, ben nét gestopt!

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he kletskonten hihihihi... Jammer dat er nog geen ++++ te zien zijn vanmorgen... Maar weten jullie wanneer je eitje geweest is? Als die wat later geweest is kan het zijn dat je een wat langere cyclus hebt.... Ik ga van hier ook hard voor jullie duimen.....

Nu snel weer wat eten... hahaha.. moet hier echt om de 2 uur wat eten anders komt het niet goed... raar hoor... mannetje heeft al opdracht om dingen mee te nemen bij de supermarkt

20. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ook ik heb vanmorgen een testje gedaan en er was geen streepje te bekennen!
    :(
    Dan zijn het toch verschijnselen van het ontpillen! Laat nu de :evil: :evil: maar komen dan kunnen we aan een nieuwe ronde beginnen! :)

Deel Deze Pagina