Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Meiden HELP! Ik kan dit nu alleen met jullie delen. Mannetje zit met de voetbal met het buitenland en verder weet niemand dat we bezig zijn...

Donderdag dacht ik eindelijk, voor het eerst na de pil, na 96 dagen ongesteld te zijn geworden maar het was donderdag en vrijdag maar een klein beetje roze en dat was het. Ik ging op internet zoeken of ik dit nu als een ongesteldheid kan tellen maar de beschrijving leek veel meer op een innestelbloeding en mijn temperatuur is ook nog steeds hoog.
    Dus in mijn hoofd werd het een beetje een chaos... Zou ik zwanger zijn...
    Ik wilde mij even weer met beide benen op de grond zetten dus ik denk ik doe een test. Normaal na een negatieve test (heb er al een paar versleten omdat ik maar niet ongesteld werd) kon ik daarna weer normaal nadenken dus dat wilde ik weer bereiken...
    Dus ik doe net die test. Niet eens met ochtendurine. Krijg ik gewoon een 2e streep. Wel lichter dan die andere maar duidelijk te zien! Dit voelt zo raar. Ben ik nu zwanger? Na al dat gedoe rond het maar niet op gang komen van die ongesteldheid? Ik heb zoveel vragen. Ik voel mij zo raar. En ik kan het nu dus alleen met jullie hier over hebben...
    Pfffffffffffffff

Zo sorry hoor! Moest het ff kwijt. Beetje lang verhaaltje geworden.

@Xenas en Jelske: Jullie allebij negatief. Dat had ik echt niet verwacht. Misschien over een paar dagen. Minimaal één van jullie moet toch zwanger zijn?

2. Hey Brigitte!

Ik heb volgens mij mn ei gehad rond 29/30 december en heb allebei de cylci ongeveer 16 dagen tussen ei en ongi, dus het kan bij mij nog wel wat langer duren....
    Ik heb geen ei gevoeld, maar denk dat het toen is geweest omdat na het knutselen de zwemmertjes veel meer werden "opgenomen" daar binnen....
    Sorry voor de uitleg (!) maar goed.... we wachten maar weer af!
    Ik hoop je snel achterna te gaan bij de septembermama's...

Groetjes jelske

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hmmmm Balen zeg voor jullie die getest hebben, maja zoals alle andere al schreven er is nog hoop zolang de :evil: :evil: :evil: er nog niet zijn....

Niet getreurd, wie weet wat er nog allemaal gebeurt!

@ fientje, bedankt dat je even op mijn vraag reageerde... ja khad in de bijsluiter gelezen dat er geen gegevens over bekendwaren m.b.t zwanger worden. Maar nu weet ik dat ik ze beter niet meer kan pakken, paracetamol zal volgens mij ook wel geen kwaad kunnen.

Ik heb als ontpillen ontzettende koppijn, nog nooit zo heftig gehad als nu. Dacht eerst dat het van het ziek zijn kwam, maar dat is nu ver weg. Dus ik neem aan dat me lichaam aan het afkicken is... haha weet ik ook eens hoe dat voelt aangezien ik nergens van hoef af te kicken hahaha.

Verder hoop ik dat me cyclus een beetje kort is, want heb veel last van afscheiding. en ik heb ergens gelezen dat dat kan aantonen dat je vruchtbaar bent/begint te worden. En volgens me banner klopt dat ook wel.

@ visjes.. ik las dat jij ook aan het afstuderen was.. Ikke ook, die spanning die daarbij komt kijken kan je ongi ook beinvloeden he. maar is alleen niet te hopen.

@ jen... als ik jou was zou ik ook voor de vele leukere baan gaan. Ik begrijp dat je voor zekerheid wil gaan, maar in principe heb je in je hele leven geen zekerheid. Ik zou er gewoon voor gaan en dan wel zien waar het schip strand, geloof me je houdt je koppie toch wel boven water of het leven nou zonnig is of regenachtig.

En voor alle anderen,,,, hopen dat we snel zwanger mogen zijn.

Knuffel jollie

4. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Een streep is een streep meid! VOlgens mij ben je hardstikke zwanger! Gefeliciteerd!

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    nou meid een tweede streepje komt echt niet zomaar hoor dus ik denk dat je gewoon zwanger bent.... maak anders een foto van je test.. dan kijken we mee......

en dat beetje rose kan van alles zijn geweest... maar met een tweede streepje wil ik je toch voorzichtig feliciteren!

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Vage streep is ook een streep en dus ZWANGER!

Van harte gefeliciflapstaart... =D>

7. @ brigitte.. nou deze maand heb ik hem juist niet gevoelt..
    denk ik..
    maar ja, toch raar he dat veegje bloed gisterenavond!

8. Jeetje Lucky! Je doet je naam eer aan, een streep is een streep.... ik denk dat we jou dan toch mogen feliciteren. Wat spannend dat je net nu alleen zit... Ik zou maandag maar even langs de ha gaan als ik jou was, dan heb je misschien iets meer zekerheid!

Groetjes Jelske

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Best Lucky,
    Volgens mij ben je gewoon toch echt zwanger hoor, een streep is een streep. Je hebt gewoon heel laat een eisprong gehad. Mocht je zelf nog twijfelen zou je altijd naar de huisarts kunnen gaan. Maar ik ga je toch al voorzichtig feliciteren hoor!

Nou dames, hier wordt het ook spannend. Ik ben in augustus gestopt met de pil, heel veel ontpillingsklachten gehad en net 2 cycli normaal gehad. Vrijdagochtend had ik wat (licht)bruin verlies, na het sporten helemaal niets (terwijl het dan juist bij mij eruitkomt....). En nu vanmorgen weer wat bruinverlies. Had wel van de week last van mijn (.) (.) maar niet heel veel, nu niet meer. Ik ga dus nu maar heel hard duimen draaien en hopen dat de :evil: :evil: :evil: niet op bezoek gaan komen. Ik probeer mezelf niet gek te maken, maar dat is best lastig.....

Ik ben trouwens erg benieuwd of de ontpillingsverschijnselen die ik heb gehad, ook dezelfde zullen zijn als de zwangerschapskwaaltjes die ik misschien ga krijgen als ik zwanger ben. Wie heeft daar ervaring mee?

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel

Nou meid, volgens mij kan ik je ook feliciteren! Maak idd ff een foto, kijken we met je mee, maareh; streep is streep meid, dusseh.... ik ga je ook feliciteren! (Kijk ook maar eens in het topic; foto's positieve testen, daar zitten ook vage strepen van zwangere dames tussen!).

*Fem's duimen draaien verder overuren*

11. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Brigitte: Ik ben echt een computer kneus ik zou niet weten hoe ik die foto op de computer krijg maar het is een redelijk duidelijk streepje. Een beetje zoals die van jou (ik heb ff in je album gekeken) van clear blue, dat lichtste streepje van het kruis. Alleen was die van mij van het kruitvat (die heeft geloof ik minder nodig...) Je zou dus zeggen dat ik zwanger ben... Anders wacht ik nog ff een paar dagen en dan test ik weer. Dan is m'n ventje er ook weer. Ik wil het het liefst gewoon tegen hem zeggen, net aan de telefoon. Ohhh. Ik voel mij zo raar... Ga ook gelijk denken hoe gaat dat nou verder. Bel je de dokter? of gelijk de VK? of beter nog een paar weken wachten?

Pffffffffffffffff (zo zit ik heel de tijd)

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    je bedoelt die horizontale streep van mijn cB test? Nou meid dat is al een duidelijke streep dan hoor.... Ik denk dat je zwanger bent... zou het je mannetje gewoon vertellen dat je een + test hebt gehad.... En voor je eigen gemoedsrust lekker maandagochtend weer een test doen... En dan kun je op zich meteen de VK bellen... zeker omdat je niet weet wanneer je zwanger bent geworden.... krijg je vaak al sneller een termijnecho....

een foto op de computer is meestal niet zo moeilijk.... heb je hem met je mobiel gemaakt of met toestel?

13. @ lucky!
    wow meid.. dat is echt heel bijzonder!
    na zoveel dagen..
    ook ik ga je toch voorzichtig feleiciteren!
    en nu krijg ik zelf ook nog meer hoop!
    omdat ik ook een veegje rose heb gehad1

14. enne meiden..
    ik ga zo naar de voetbal.. niet te veel bijkleppen he.. zit nu op pag 156... (ik ga ff wedje doen) denk als ik thuis kom.. dat ik we op pag 168 zitten hahaha)

kus

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahahaha, xenas, doe je voorzichtig met het voetballen?

@Lucky, ik kan me voorstellen dat ze continue zit van: Pfffffffttt, hahaha. Ik zou denk ik ZO gaan zitten shaken dat ik bang zou worden mijn ietje eruit te shaken ;).

Ik weet niet of je eerst de dokter of VK belt maar Brigitte weet daar in ieder geval meer van! :D!

Ik ben helemaal blij voor je!

16. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Die foto gaat nu echt niet lukken. Ben veel te rillerig nu. Ik ga denk ik nu gewoon even in bad... Even kalmeren. Dan doe ik maandag inderdaad nog even een test en als die positief is ga ik inderdaad gewoon gelijk de VK bellen en misschien ook m'n mannetje... Of ik wacht tot vrijdag als ik 'm zie... Dat weet ik nog niet... Denk dat ik m'n mond toch niet kan houden als ik 'm aan de telefoon heb.

Ik hoop echt dat ik zwanger ben en dat ik dan nog een september mama ben. Lijkt mij gezellig Brigitte...

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik duim maandag voor je! Maar ik denk dat het wel goed zit! Zou het je mannetje dan zeker vertellen... waarom wachten tot vrijdag? Ook al is ie niet in de buurt... is toch wel heel fijn om te vertellen....

Ik hoop je bij de septembermama's te zien.... Als je nu een +++ test hebt zit je nog bij de septembermama's als het goed is....

18. Ik zou mn mond ook niet kunnen houden tegen mn kerel hoor! Waarom zou je het niet vertellen al is het door de telefoon....

Wat spannend is het hier weer voor iedereen! Zo komen we binnenkort wel al aan 200 pagina's!

Succes allemaal!

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Nou meiden, vanmorgen een testje gedaan...maar geen streep :( Ik wacht m'n ongesteldheid wel af...ik moet het weer worden op 22 a 23 januari zoiets.....kijk wel hoe dat loopt...

20. Het is hier wel een erg negatieve dag zeg (op lucky na dan....)
    Zoveel meiden van wie we verwachtten dat het wel positief zou zijn, maar helaas....

Groetjes Jelske

Deel Deze Pagina