Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ja Lucky is echt een lucky girl ;) maar ja wie weet heb ik te vroeg getest of maak ik niet zo snel hormonen aan. Ik denk dat ik me er niet al te druk over ga maken en gewoon kijk hoe m'n volgende ongesteldheid is (als ie dan komt). Voel me nog steeds anders dan anders, voel nu de hele tijd een hele erge warmte aan de binnenkant van m'n buik, net of het erg broeit ofzo....pffff, in ieder geval wat ik normaal niet heb...

@ Lucky, vind het echt super voor je! Geniet ervan en houd ons op de hoogte! :D

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    maar als je het pas rond 22 of 23 jan moet komen waarom heb je dan nu een testje gedaan? Veel te vroeg dan toch?

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @brigitte, ja m'n laatste "menstruatie" was bijna niks zeg maar...weet niet precies wanneer je kan testen. Ik had paar druppels bloed en voor de rest alleen miniem bruinverlies. Had alleen stukje wcpapier in m'n slipje. Duurde maar iets van 3/4 dagen terwijl ik normaal zwaar bloedverlies heb van 7 dagen. Misschien heb ik te vroeg getest....

Ik heb trouwens last van m'n tepels en bij de symptomen staat dat je het gebied om je tepel donkerder wordt en je tepel zelf pijn doet...dit heb ik ook alleen m'n tepel is felroze en de rest is beetje beige ofzo...aparte kleur

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Het kan zijn dat het wel je ongi is... ik had mijn laatste ongi ook weinig... een paar dagen wat bruin verlies met wat drupjes rood.. Kon het eigenlijk iedere dag haast met een mini tampon af.....

Ik zou gewoon even wachten tot 22 januari en als je dan niet ongi wordt nog een testje wagen.....

En klachtjes of symptomen kunnen komen van een zwangerschap (maar daarvoor is het denk ik nog te vroeg aangezien je nog 10 dagen voor je NOD zit en een eitje nog niet ingenesteld kan zijn) maar ook van ontpillen

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ja, dat is het beste denk ik ook, gewoon maar even afwachten. Ik weet ook niet of het mogelijk is dat als je zwanger bent maar gewoon de pil doorslikt, gewoon nog een soort van normale menstruatie houdt en dat het vruchtje zich dan maar goed moet vasthouden in je baarmoeder. De menstruatie daarvoor had ik voordat het bloeden begon enorme krampen 5/6 avonden ervoor, terwijl ik normaal nooit ergens last van heb. Menstruatie begon ook 2 dagen later net als bij het laatste "bruinverlies".

Het is gewoon zo rot dat je het wil weten maar dat dat niet mogelijk is.

Het ongeduldige ponnetje moet gewoon haar menstruatie afwachten idd de 22ste. ;)

6. Niet meer actief

Hee meiden,

Nou we zijn eruit hoor....we gaan er gewoon voor!
    Dinsdag even kijken wat dat bedrijf te bieden heeft, salaris moet namelijk nog besproken worden. ( dat moet natuurlijk wel interessant zijn !)

Ga zo ff lekker in bad, heb net een paar uur buiten gestaan bij de honbalvereniging. Heb met de tc (technische commissie) alle spullen uitgezocht voor het komende seizoen...

7. Groot gelijk Jen! Ik hoop dat de nieuwe baan je goed gaat bevallen hoor! Spannend toch altijd weer he? succes met de onderhandelingen! Wat voor functie is het?

Groetjes jelske

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey jelske hoe is het bij jou? al wat nieuws ofzo? kussiej

9. Hier is het nog steeds rustig na mn nega test van vanmorgen. Nog geen tekenen van duiveltjes in aantocht, dus ik wacht maar gewoon af wat er gebeuren gaat!

10. schatje1

hmmm.. balen zeg :( maar je hebt nog kans he ;)

11. Daarom.... we wachten maar gewoon af wat er de komende dagen gaat gebeuren!

12. Niet meer actief

@Jelske; een functie als binnendienst adviseur voor particulieren en zakelijke verzekeringen alsmede de schadeafwikkeling hiervan.
    Nu ben ik alleen adviseur voor particulieren excl schadeafwikkeling.
    Een flinke uitbreiding van de functie dus, grote uitdaging...dar hou ik wel van !

Hier nog steeds last van steekjes, zwaar gevoel in onderbuik, moeheid en rugpijntjes...nog 1 weekje wachten, pfff

13. schatje1

we kunnen bijna tegelijk testen dus we zien het vanzelf wel he

14. Dat is inderdaad een flinke uitbreiding, daar kun je weer even mee vooruit!

Ik ga voor jullie ook duimen dat jullie volgende week positief kunnen testen!

15. Niet meer actief

@Jelske, wanneer ga jij weer testen?

@schatje: Ja inderdaad, leuk kunnen we elkaar er tot die tijd van weerhouden om voor NOD al te gaan testen...ik ben zo benieuwd!
    Wanneer wil jij gaan testen?

16. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    @ Lucky

Jeetje wat spannend! Het lijkt er toch wel sterk op!
    Kan je geen andere test kopen en nog een x testen? Misschien geeft dat wat meer duidelijkheid.

Ik zou m'n mond ook echt niet kunnen houden tegen m'n mannetje hoor!

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Jen: Spannend onderhandelen voor je nieuwe baan!

Hier gaat het....gewoon, warm, koud, warm...

En ongeduldig voor al jullie testers natuurlijk!

18. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    @Lucky; ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren....

19. schatje1

ik weet nog niet wanneer ik wil gaan testen denk dat ik het een week daarna pas doe ofzo als ik het vol kan houden :)

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier precies hetzelfde :(

Deel Deze Pagina