hahaha ik wil ook testen als ik al die spannende verhalen van jullie hoor... Maja ik moet nog eerst een eisprongetje krijgen, wie voelt zijn eisprong eigenlijk en wat voel je dan... ben daar toch wel nieuwsgierig naar. hihi Liefs jollie
Ik ga nu eerst maar afwachten of de ongi gaat komen. Als ik volgend weekend nog niet ongi ben ga ik weer testen, maar niet eerder hoop ik. Ik probeer er maar gewoon vanuit te gaan dat de ongi toch gaat komen, dan kan het alleen maar meevallen! Groetjes Jelske
Ik heb mn eisprong tot nu toe nooit gevoeld. Een keer wel wat slijm gezien, maar dat was ook maar een dag.... Dus verwacht er niet teveel van hoor!
Nee kga er ook niet vanuit dat ik m voel.. maar was er gewoon nieuwsgierig na. Hmm en ja die afscheiding heb ik sinds gisteren toch wel erg...! Maar heb ook gelezen dat alles heel verwarrend is.. ontpillen en zwanger zijn... allemaal dezelfde klachten
Ja hoor volgens mij voel ik 'm wel, een soort trekkerig gevoel van binnen, soms wat steekjes. Maar ik weet alleen niet op wat voor moment ik het voel, dus of ie nog moet springen of dat op dat moment al doet. Ik weet wel dat ik rond mijn eisprong zit dan. Jen gefeliciteerd, nu nog even goed onderhandelen! Maar heeft iemand nog antwoord op mijn vraag van een paar pagina's geleden? Ik ben benieuwd of de ontpillingsverschijnselen dezelfde zullen zijn als de zwangerschapsverschijnselen, of kan dat dan ook weer heel erg verschillen? Ik heb namelijk behoorlijk wat last gehad van het ontpillen, vandaar.
Tnx for your information Zelf heb ik herhaaldelijk gelezen dat veel ontpillingsverschijnselen hetzelfde zijn als zwangerschaps verschijnselen... vandaar dat veel meiden denken dat ze zwanger zijn terwijl het gewoon nog met ontpillen te maken heeft. Zelf heb ik heel veel last van hoofdpijn (is alleen niet van toepasssing bij een zwangerschap) knuf jollie
Verder heb ik eigenlijk nergens last van, ja ik merk op dat ik meer afscheiding heb als normaal, maar las dat dat wel kon doordat de boel weker wordt bij het stoppen met de pil... sorry voor de smerige details