Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahaha dat is wel ergleuk Jelske..
    dat voorgerecht!

2. Antoinetje

2 nov 2006
    45
    0
    0
    Schiedam
    hahahahah dat is een erg leuk idee jelske!

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik geloof dat je ha pas iets gaat ondernemen als je al meer dan een jaar bezig bent.
    Er zijn natuurlijk wel wat natuurlijke/homeopatische middeltjes die je zelf al eerder kunt gaan proberen.
    Op dit forum zijn er verschillende genoemd, weet ze alleen zo 1,2,3 niet meer.

4. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    he dan nog een vraagje hebben jullie aleens een test gedaan en welke heb je toen gebruikt?

heb net een stuk gelzen over verschillendemerken maar goed vind jullie mening ook wel leuk

zelf clearbleu gebruikt maar die is best prijzig heb ik begrepen ben nog niet bij kruidvat geweest maar die schijnt goedkoper te zijn.
    groetjes bianca

5. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    o en nog een vraagje die firtility.com
    zegt dat het de eerste 30 dagen gratis is maar dan? ik kan niet vinden wat het kost en ons bien zunig dus wil wel weten wat het kost :) :)

nee wil iet vast zitten aan kosten voor zo iets
    groetjes bianca

6. Niet meer actief

He meiden,

Ik ben 19 oktober gestopt met de pil, 23 oktober voor het laatst ongesteld geworden. En nu maar afwachten!

Spannend hè?!

Wij hebben het nog aan niemand verteld, willen we mee wachten tot het echt zover is. Anders gaan al die mensen constant vragen of het al zover is....moet er niet aan denken! Dan wordt de spanning helemaal hoog, zeker als het niet zo goed wil lukken...

Nou allemaal veel succes en plezier met klussen!

Groetjes Jen

7. hoi Jen!
    welkom hier!

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @ Bianca: heb je al een keer getest? Of alleen nog maar gehaald? Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee welke ik zal doen als het zover is.... Misschien gewoon clearblue... maar die van kruidvat schijnt ook net zo goed te zijn.... :)

FF is inderdaad de eerste 30 dagen gratis... daarna kun je volgens mij ook nog je tempcurve gewoon onderhouden gratis maar krijg je geen extra opties zeg maar... Ik heb nog 13 dagen gratis.. :-s

9. en ook succes he!
    hha

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    He Jen, welkom bij de club... gezellig!
    Zie dat ook jij voor de eerste gaat... en ook in de eerste ronde bent!
    Al een beetje zicht op je cyclus?

groeten

11. Niet meer actief

Hee,

Nee nog totaal geen zicht op mijn cyclus, geloof wel dat ik mijn ei heb gevoeld op dag 14/15...

Afwachten dus! ALS mijn cyclus gewoon blijft zoals die was, dan is maandag mijn NOD... en moet zeggen dat ik al wel wat verschijnselen/gekke dingen heb gemerkt/gevoeld zeg maar..

Maar dat kan ook heel goed van het ontpillen zijn...

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Jen, dan lopen we aardig gelijk... ik heb dinsdag mijn NOD... heb als het goed is ook mijn eisprong gevoeld op dag 14/15. Spannend of niet?
    Wat voor gekke dingen heb je gevoeld enzo? Heb zelf namelijk ook van alles gevoeld en gemerkt.. hihi ;)

13. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De testen die je hier kunt bestellen schijnen ook prima te zijn.
    Ga ze binnenkort hier bestellen.
    Heb zelf ervaring met testen van de apotheek en kruidvat....bij beide een duidelijke streep gehad. ;)

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Werk zelf in de apotheek maar om nou een test van mijn werk mee te nemen.... ze hoeven het nog niet te weten daar!

Ik zie volgende week wel eens wat ik ga doen mocht het aan de orde zijn.... wil er nu nog niet echt aan denken (bang dat het daardoor dan niet zo is... hihihi)

Ga zo lekker er vandoor voor een weekendje weg

Tot zondag allemaal en succes de komende twee dagen!

15. Antoinetje

2 nov 2006
    45
    0
    0
    Schiedam
    Hey Jen welkom hier! Leuk hoor al die meiden ong. van dezelfde leeftijd en veel in de eerste of tweede ronde voor het eerste wonder...

Tot zondag brigitte veel plezier!

16. Niet meer actief

He,

gevoelige toeters (hihihi), druk en steekjes in onderbuik.
    En heb ook 1 keer heel licht roze/ wit slijmverlies gehad, paar dagen na mij ei...

Ach ja, we zullen wel zien. Moet er maar niet teveel bij nadenken dan ga je vanzelf allerlei dingen voelen die eigenlijk helemaal niets voorstellen.

:)

Waar komen jullie allemaal zo'n beetje vandaan? Ik woon in west-brabant.
    Waar precies vertel ik niet, voordat er ineens een bekende op dit forum opduikt :( .

Brigitte: Fijn weekend en tot zondag! Geniet ervan!

17. hihi nee das logisch!
    je moet ff een paar pagina's terug lezen.. we hadden al eerder vertelt waar we vandaan kwamen hahaha!
    maar ik kom uit zuidholland!

18. Niet meer actief

Ah oke, ben gewoon op deze pagina pas begonnen met lezen.
    Lekker makkelijk :oops:

19. Ik heb een aantal van deze site besteld, en een keer gebruikt na de eerste ronde. Voor mij werkte het prima, en natuurlijk erg gemakkelijk dat je ze via internet kunt bestellen en niet naar de winkel/apotheek hoeft.....

Ik kom zelf trouwens uit Zuid-Oost Brabant...

Groetjes!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hoi Hoi
    Ik ben vorige maand ook met de pil ( nuvaring) gestopt. Ben zondag voor het eerst weer echt ongesteld geworden en het is nu bijna over valt me nog mee dus. het was vroeger altijd zo heftig.
    Wij gaan er in het nieuwe jaar echt voor nu gebruiken we tijdelijk maar even condooms wat een verschrikking.
    Wanneer precies volgend jaar weet ik niet ik denk ergens in februari.. we hebben in juni nog een zomervakantie geboekt en wil niet met al te dikke buik uren in de auto zitten, en tja kan maar zo dat het in een keer raak is.
    Iedereen veel succes met alles.. spannend is dit he!

Deel Deze Pagina