Ja, dat de ontpillingsverschijnselen op zwangerschapsverschijnselen lijken dat weet ik ook heel goed....toen ik net gestopt was waren er echt wel mensen om me heen die vroegen of ik wel zeker wist of ik niet zwanger was...helaas ik wist maar al te goed dat ik niet zwanger was. Maar nu ben ik juist zo benieuwd of ik diezelfde klachten weer ga krijgen of dat dit ook andere klachten zijn. Zo had ik toen maar een beetje last van mijn (.)(.) en was ik wel heel erg extreem moe, ik kon mijn ogen echt niet open houden. Maar ik ben blij dat ik nu van die pil af ben, ik voel me na al dat een ontpillen een stuk lekkerder. En dat klussen is een stuk beter geworden, zoals jij al zegt Jollie
Wat ik zo gelezen heb.. is brandend maagzuur en moeilijke stoelgang ook kan duiden op een zwangerschap ik merk idd ook verschil van voor en na het stoppen met de pill... mijn vriend zei gister ik mag nooit meer aan de pil beginnen hihi
Ja heb ik ook hoor, meer zin in sex nadat ik gestopt ben met de pil. En over dat slijm. Ik heb verschillende soorten slijm gehad de laatste weken. Verder heb ik nu geen last meer van ontpillingsverschijnselen.
ooohw loesje,, zie dat het voor jou ook spannend wordt dit weekend/week... ja leuk he die mannentjes, kmoet er wel om lachen
jah haha ik lig ook af en toe helemaal in een deuk hier hoor haha jah loesje word wel spannend voor je he
Heeft iemand door het ontpillen toevallig ook ineens last van gevoelig/pijnlijk tandvlees/tanden? Heb er normaal nooit last van en nu als ik heb gegeten voelt het echt naar aan
Jeetje, jullie hadden minder zin door de pil? Nou ik weet dan niet of ik 'm'n vriend dan nog uit bed laat gaan als ik geen pil meer slik, was al zo erg hihihihi!
Hmmm dat is iets om over na te denken... Ik heb zowiezo al gvoelig tandvlees, maar idd heb nu er wel meer last van... mja of dat bij het ontpillen hoort?
Nemo 35,MK,36,33,31,ZWANGER Lid sinds: 16-2-2006 Berichten: 1579 Status: Offline Woonplaats: friesland Gebruikersgroep: Geen Geplaatst: Vr Jun 23, 2006 2:03 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- HAHA hoe herkenbaar. Als ik mijn tanden poets en het bloed. YAHOOO want ik heb ergens gelezen dat ontstoken/snel bloedend tandvlees bij een zwangerschap kan horen. Ik ruik nu alles heel goed YAHOOO want tja ook dat kan erbij horen. Verleden cyclus liep ik steeds mijn boops te beloeren want volgens mij waren ze toch echt veranderd..... Ik probeer me nu maar niets in het hoofd te halen. Als ik iets voel probeer ik er een andere verklaring voor te zoeken. Ben ik misselijk ? Dan komt dat omdat ik zo zenuwachtig ben of ik wel of niet zwanger ben. Bloedend tandvlees ? Dan poets ik te hard. enz enz. Dan hoop ik dat het niet zo tegen valt als ik wel ongi wordt. Oke dit roep ik heel stoer, want wordt toch weer janken als ik ongi wordt. _________________ Je weet 't niet he.... (boven is alleen een voorbeeldje hoor, was ff wat aan het zoeken)
Meiden, probeer je niet te veel vast te zetten op allerlei lichamelijke klachten! Zo ga je er veel meer op letten, merk je iets kleins en meteen krijg je weer extra hoop! Zo kun je jezelf helemaal gek zitten maken! Groetjes Jelske
Jelske dat is ook wel zo.. mja ook al ben je het nuchterste persoon van de wereld toch hoop je altijd diep van binnen wel iets.. en zo is het ook met zwanger worden. Je kunt wel de hele tijd zeggen, van ik zoek er niks achter want toch wel ongi, maar toch blijf je ergens van binnen hopen dat je zwanger bent... Tenminste ik heb dat dan he... ik doe ook altijd heel nuchter over dingen, mja diep van binnen blijf ik dan toch hopen of juist malen...
Tuurlijk, ik hoop het ook elke maand, maar als je nog maar net gestopt bent met de pil ben je er toch al veel mee bezig. Ik zeg alleen dat je jezelf een beetje kunt beschermen door niet te veel na te denken over alle mogelijke klachten enzo. Ik zit hier nu een paar maanden en het belangrijkste wat ik ervan het geleerd is dat alle klachten alles kunnen betekenen en dat je dus nooit echt zekerheid hebt tot je een positieve test in handen hebt! Klinkt wel erg nuchter, maar je maakt jezelf anders echt helemaal gek! Heel veel succes allemaal! Jelske
Ja het klopt wel, ik was die week na oudjaar vrij en was er veel mee bezig. Afgelopen week ben ik weer gaan werken en heb minder last van de kwaaltjes. Omdat je er dan niet mee bezig bent, Het is idd spannend dit weekend, ben benieuwd of ik word. Ga nog niet testen, afgelopen donderdag getest maar negatief. Ik ga nu wachten tot aankomende donderdag (denk ik)..
Ja ik snap je wel Jollie idd..maar ik was er niet bezig. Ik ben een poosje gestopt met de pil ivm met een eerdere zwangerschap wat resulteerde in een MK (dit door een vergeten pil). Wist niet dat ik zwanger was dus ben de pil gewoon blijven slikken tot ik ineens klachten kreeg...toen gestopt. Na MK weer de pil gaan slikken (ergens in november), half november narcose gehad ivm keelamandelen verwijderen en tien dagen erna gemeenschap gehad. Nu blijkt dat door narcose de pilwerking verminderd is en dat je als je gewoon maar ergens in je cyclus de pil begint te slikken dat je niet beschermd bent. Dus het zou weer gebeurd kunnen zijn...net als de eerste keer.
Ik voel mijn ei ook altijd en dat zijn altijd menstruatiekrampen. Ik ben er ook wel een paar uur belabberd van.
ik ben ook over tijd en ik heb ook last van bloedent tand vlees en kan moerlijk naar de wc gaan. heb last van pukels en nooit vast van gehad. heb last van rug pijn en het trekt door naar mijn onder duik. van de week had ik last van krampen maar nu is dat weer over. ik heb het sne koud. geloelige borsten en ze worden donker. ik moet veel naar de wc. den je dan aan het ontpillen of den je dan gewoon zwanger. veel liefs