@van dijk, ben je 33 dagen over tijd? Nou als ik zo lang over tijd zou zijn dan zou ik zeker denken dat ik zwanger ben! Ik heb ook dat ik moeilijk naar de wc kan ineens . doet echt pijn aan m'n kon wel janken! En ook in de avond heel koud, zit dan helemaal te trillen, en met tandenpoetsen bloedt m'n tandvlees ook. En dan die andere dingen die al eerder had genoemd. Ik haat die onzekerheid, jij vast ook
Ow Van Dijk, ik zag dat je kruidvattest hebt gebruikt en dat ie licht positief was! Heb je geen bloedtest laten doen dan ofzo? Ik had dat voor m'n MK (niet lullig bedoeld hoor) maar diezelfde test gebruikt, licht positief. Heb een bloedtest gekregen en daar kwam uit dat ik zwanger was. Zou gewoon ff naar je HA gaan. Ow en als je zwanger bent, dan hoeven die krampen ook niet altijd op de voorgrond te zijn hoor. Alleen maar als het gaat groeien vanbinnen.
@jelske, ja idd dat zou betekenen dat ik erg vruchtbaar ben of dat m'n vriend goed kan richten hahaha! Maar ja, ik wacht m'n ongi wel ff af, dan weet ik meer. ik hou je op de hoogte Hoe ziet het er bij jou uit nu? Wanneer weet jij iets?
Vanmorgen was mn test negatief, dus ik zal wel weer ongi worden een keer. Voorlopig nog geen klachten en niks roods te bekennen dus... Ik ga niet meer testen tot mn ongi er is! groetjes!
@Jelske, ja ik zou ook maar wachten met testen. Is zonde van je geld trouwens en als je ongi anders is of niet komt dan zou ik pas gaan testen. Ow ik bedacht me net nog, toen ik de 1e keer zwanger was, merkte ik dat m'n tepels pijnlijk en harder waren dan normaal en de structuur van m'n borsten was anders. Heb ik nu ook. Ze zijn veel "harder/steviger" dan anders, niet als een puddinkje meer zeg maar. Als ik ze indruk, dan voel ik alleen maar weefsel en geen vet. Heb jij dat ook?
Ow shit, krijg nu vet krampen rechts wat is dit toch? En hele tijd dat ongigevoel, net of je al in je onderbroek hebt gebloed gatver! Sorry meiden, ben beetje gefrustreerd
Heey jelske maar als je ongi nou niet komt... hihi... hoop het voor jou en anders dat je maar snel mogen komen kun je lekker starten met de volgende rond... Dit is mijn eerste ronde ben er ook wel veel mee bezig, ben benieuwd hoe dat volgende week is... als kan gaan wachten op mijn nod... is het vast nog erger.... Maarruh als jullie merken dat ik loenatik aan het worden ben,,, dan roepen jullie me wel terug he... zodat ik weer met beide beentjes op de grond kom. Liefs jollie
ponnetje had jij al getest dan? Want alles wijst er wel naar uit.. mja je kunt jezelf als mens wel gek maken he... hoop voor jou dat het raak is. spannend liefs jollie
He meiden, ik baal een beetje. Sorry hoor voor wat geklaag tussendoor. Maar volgens mij komt mijn ongi nu door. Heb al wat spotting gehad, eerst alleen bruin en nu rood op wcpapiertje en wat rode sliertjes in de wc (sorry, beetje onsmakelijk). Wat ik alleen niet begrijp is het volgende: De vorige twee rondes had ik twee dagen voor de op bezoek kwamen barstende hoofdpijn. Toen ik de pil nog slikte was dat de eerste twee dagen van mijn ongi. Nu helemaal niet. Hé bah! En net zat ik nog zo te lachen om al die klusverhalen hier.... We zouden juist..... Nou dat gaat dus ook niet door, vind het niet zo smakelijk zo.
Heej Jollie, Ja had al getest (negatief) maar blijkbaar te vroeg aangezien ik nog 8 dagen moet wachten....het is gewoon zo vreemd. Heb in de avond sterk het gevoel dat ik ongesteld ben, zo'n gevoel zeg maar.....maar ik moet pas over 1,5 week ongi worden en heb het nu al 5 dagen....lijkt me beetje vroeg voor een ongigevoel.... Net ging ik m'n vriend halen op station en toen had ik helemaal het gevoel of ik in m'n broek had geplast ofzo....het loopt er gewoon uit! En toen keek ik wat ik nou voelde had ik ineens een spierwit slijmpropje (sorry voor de details) wat rekbaar was. Zo'n groot slijmpropje heb ik nog nooit gezien..... Enne tuurlijk ben je geen loonatic! Of hoe je het ook moge schrijven hahaha! We zijn allemaal ongeduldig
Ik heb dat deze week ook. Denk steeds; oh, ik ben ongesteld. Net nog, ik zei tegen m'n mannetje, ja ik ben het nu echt ik voel het lopen. Was het dus ook een soort van slijm/zaad wat eruit kwam, getsie wat klinkt dit vies, maar nog steeds niet ongi dus! Lastig is dat he? Ik had het dus ook al wel een weekje voordat ik normaal gesproken (toen ik aan de pil was) ongi zou worden. Ben jij al lang van de pil af?
@Visjes, Ik ben nu ehhm ff denken 2 weken van de pil af. En jij? Was eerder dus ook met de pil gestopt maar behalve hoofdpijn had ik geen rare klachten van ontpillen ofzo. Ja ik heb dat ook, dat vieze weeige gevoel. Ik ervaar het in ieder geval zo, dat gevoel. Een beetje zeurderig ook in de onderbuik. En ik voel een soort van raar geborrel in m'n onderbuik, wat ik de eerste keer ook voelde. De aders op m'n borsten worden ook weer zichtbaar. Voel me echt zo klote in de avond bah. Inderdaad net of je elk moment ongi kan worden en je elke keer gaat kijken of het zo is. Maar de volgende dag nog steeds niks..... Lijkt indd of we ongeveer het zelfde hebben, heb jij nog andere symptomen?
Tja, dat ziet er wel uit als een zwanger buikje.... maar ja dat zou dan wel zijn met een aantal weken en dan zou je ook wel positief moet testen.... En bovendien als je denkt al zwanger te zijn vanaf dat je wel de pil slikte zou je toch al een aantal weken op rit te moeten zijn toch? Eigenlijk spreekt alles voor een zwangerschap behalve je negatieve test, meid! Groetjes Jelske
@ Lucky, hoe is het nou met jou meid? Heb je het er al met je vriend over gehad en hoe reageerde die? Wanneer ga je nog eens testen?
Ik heb even je foto bekeken en als je zou zeggen dat je zwanger was zou ik het geloven! Ik heb niet al je berichten gelezen, maar heb je al getest? Ik had vanmorgen getest (niet met ochtendurine) en die was uiteraard negatief... Zou als ik jou was even testen als je dat nog niet gedaan hebt... Ik heb dezelfde klachten als jij. Borrelig en weeig gevoel in de buik! Van de week ook veel hoofdpijn gehad en ontzettend moe, maar ik ben ook aan het afstuderen, dus de hoofdpijn en moeheid kan ook daardoor komen. Heb deze week ook rugpijn gehad, nu nog een beetje, terwijl ik dat anders eigenlijk nooit heb... weet dus niet of ik deze klachten heb door het ontpillen of dat ik ongi moet worden of dat ik misschien wel zwanger ben. Dat laatste kan ik mij nog niet zo goed voorstellen hoewel we best veel geklust hebben.... Misschien dat ik morgen test met ochtendurine of anders eind van de week als ik nog niet ongi ben... lastig hoor!
hey meiden... ik ben verdrietig en ik snap mijn eigen lichaam niet meer... ik heb zoveel gevoeld.. en jullie raden het al denk ik... na het testen van vanmorgen.. en mijn roze veegje van gisterenavond.. ben ik vanmiddag ongesteld geworden.. ik voel me zo belazerd.. echt heel erg..en dat door me zelf he pfff en nu weet ik natuurlijk wel dat dit pas de 3e ronde is../was,...moet ik eigenlijk zeggen.. maar ik BAAL bij deze! nou jaaaaaaaa op naar ronde nr 4... maar alleen aan jullie nu de vraag... hoeveel dagen zal ik aanhouden... eerste keer was 28 toen 30 en nu 35? wat zal ik doen? kus Xenas
Ja, heb getest, maar negatief...ik hoop maar dat ik een van die vrouwen ben die pas laat posi test, of ik heb het te vroeg gedaan. ik moet ook maar geduldig afwachten... Thanx...ja m'n buik zit er idd anders uit, heb normaal een super platte buik! Ja die hoofdpijn heb ik ook gehad, heeel erg niet normaal meer. Nou meid jij ook sterkte met het geduldig zijn he... Nee ik weet niet wanneer ik zwanger ben geraakt....geen idee...ben onvoorzichtig geweest...