@ Xenas; balen joh! Ik kan me voorstellen dat je eraf baalt, hoewel het 'nog maar' je derde ronde was. Als je ervoor gaat WEET je wel dat het bijna nooit meteen raak is, maar stiekem reken je er wel een beetje op denk ik. Dat gevoel heb ik tenminste.... zit ook te wachten op m'n ongi of positieve test... Ik weet niet wat je het beste aan kunt houden. Als je em op 35 zet, houd je jezelf misschien op een positieve manier voor de gek en kun je testen wanneer je 1 dag overtijd bent... moeilijk hoor! Ik weet niet wat ik zou doen.... @ Ponnetje; was je sowieso al van plan om voor een kleintje te gaan? Kan best zijn natuurlijk dat je eerder zwanger bent geraakt... heb je vandaag getest? Anders wacht je weer een paar dagen en als het lukt een weekje? Lastig hoor! Ik heb sowieso niet een hele platte buik (ook niet heel dik hoor) dus bij mij zie je het denk ik niet zo snel hihi Ik probeer ook geduldig te zijn! Overleg wel ff met m'n mannetje wanneer we er weer een test tegenaan gooien. Wat zouden jullie doen?
das zeker balen zeg! ik ken het gevoel.. al waren we het deze ronde niet van plan toen ik negatief teste baalde ik van mijn lichaam dat het me zo voor de gek hield. Ik zou 35 dagen aanhouden om niet te vroeg te testen en gewoon vanaf dag 8 al regelmatig gaan klussen .. succes in ronde 4 ! Ik wacht nog steeds op de
@Xmas, jeetje 35 is wel veel...ik zou gewoon de langste voor mezelf aanhouden en niet elke keer weer wat langer denk ik....moeilijk als je om een mening vraagt en iedereen denkt er weer anders over... @Visjes, en weet je al meer? Nee was niet ermee bezig...mn vriend wil geen kindje (nog niet)... maar ja als ik zwanger ben dan laat ik het niet weghalen, dan gaat hij er maar van houden Enne, wachten kan ik wel...ik kijk wel wanneer ik ga testen...ik slik wel foliumzuur voor de zekerheid. Dat moet als je zwanger bent voor het zenuwstelsel van het kindje. En als ik niet zwanger ben dan kan het geen kwaad als je het slikt. Gister zaten m´n vriend en ik op de bank, en ik heb tegen hem nog niks gezegd wat ik allemaal voel...hij weet wel dat ik denk dat ik zwanger ben maar gister gezegd dat ik een negatest had. Maar we zaten daar dus en toen begon hij me te bevoelen en´m´n tepels deden zo´n pijn maar ik wil nog niks tegen hem zeggen erover. Hij ermee spelen enzo pfffff! maar hij vond dat ze echt heel erg stijf waren, hij zei heb je het koud ofzo...maar dat is niet zo, had het warm..... Vandaag is m´n moeder jarig dus ik spreek jullie later weer!
heey Xenas balen voor je meid we hoopten het zo maar je kan het ook even positief bekijken... JE KAN ER WEER TEGENAAN
@ Xenas echt balen! Het zag er idd positief uit en ja nu weten we zeker dat ons lichaam ons voor de gek kan houden. Hier helaas vanmorgen ook ongesteld geworden. ik dacht echt dat ik zwanger was maar ja zoals Xenas ook al zei ons lichaam kan ons aardig voor de gek houden.
He balen Xenas! Maar ja, je hebt in ieder geval weer duidelijkheid. Je hoort wel vaker dat ontpillen met name in de eerste drie maanden een onregelmatige cyclus geeft, dus ik zou voor de vierde ronde een gemiddelde nemen (bijv. 31) en dan pas testen na 35 dagen..... Succes meid! En Visjes en Ponnetje..... er zit niks anders op dan wachten.... ik hoop dat jullie ook snel duidelijkheid krijgen! Groetjes Jelske
Irritant is dat he! Helaas zijn er in de hele cyclus zoveel dagen dat je weinig meer kunt dan wachten dan dat je er actief iets aan kunt doen
Ja zeker irri we moeten idd het beste er maar van maken en geduldig afwachten (hoe vaak heb ik dit nu wel gezegd? ) @Rachel85, jammer zeg ik hoop dat je in de volgende ronde meer geluk hebt
@Xenas: balen meid; had zo gehoopt dat het deze maand raak zou zijn voor jou? @Ponnetje: ik ben inmiddels 7 weken zwanger en heb ook nog geen buikje... Let echt niet te veel op de kwaaltjes van je lichaam want het kan je zo goed bedriegen. In de eerste ronde na het stoppen met de pil had ik zoveel klachten dat mijn mannetje zeker wist dat ik zwanger was maar werd gewoon ongi.... Ontpillen en zwanger zijn hebben dezelfde klachten... Het enige dat laat zien dat je zwanger bent is een ++++ test.... niets meer en niets minder..... Laat je niet gek maken!
ook hier heeel iets bloedverlies en daling temperatuur bij mij zal het vandaag of mrogen ook doorzetten...
Balen Berna! Hopelijk meer succes in de volgende ronde! Hier nog altijd niks te bekennen, maar ik ga er wel vanuit dat het gewoon komt.... Groetjes Jelske
mwah echt balen doe ik niet.. eigenlijk was het deze maand niet de bedoeling dus ik beschouw het ook niet als eerste ronde.. komt vast wel straks voor jou nog ff spannend!
@Berna: lijkt er inderdaad wel op dat het gaat komen.... hoop voor je dat je er niet al teveel last van hebt en snel door kunt met je echte eerste ronde... @Jelske: spannend nog even voor je.... Goed van je om er gewoon van uit te gaan dat het komt.. scheelt een boel stress
Jeetje zeg... Balen al die negatieve testen en al die meiden die ongesteld zijn geworden. Shit! Xenas, van jou dacht ik echt dat je zwanger was. Ik heb inmiddels m'n lover gesproken. Hij was wel blij, hij zat heel de tijd te lachen. Voor de zekerheid wachten we nu tot vrijdag en dan doen we samen een test. Dan zal het wel duidelijk zijn. @ Brigitte; dit weet jij misschien wel... Als ik nu zwanger ben heb ik dus geen idee hoe lang al en daarom zou ik dan toch vroeg bij de VK kunnen om te kijken hoe lang het al zo is (zo iets zei jij toch?) Maar vanaf hoeveel weken kunnen ze dat dan zien?
Nou zeg wat jammer allemaal dat de zijn aangebroken bij een aantal van jullie... helaas kunnen we daar weinig over zeggen en gewoon proberen door te gaan met de volgende ronde en dan maar heel hard hopen dat er dan wel ++++ testen aan zitten te komen. Succes met de nieuwe klusrondes... klussen is toch ook wel weer leuk of niet . En xenas ikzelf zou hem ook op 35 houden als je in deze cyclus zit kun je tenminste niet te vroeg testen en zo kun je een eventuele teleurstelling voorkomen.. kop op meid... de toekomst heeft vast nog wat leuks voor je in petto! Hier verder niet zoveel... ja nog steeds hoofdpijn. Vooral heb ik het sochtends hoofdpijn, savonds heb ik er niet zoveel last van... maar denk dat als ik het morgen nog heb dat ik toch eens een telefoontje pleeg naar de huisarts toe. Verder is het hier dus ook wachten, wachten en wachten! Meiden sterkte! liefs jollie
Hoi luitjes, Ik ben sinds 01-01-07 gestopt met de pil en ik kreeg me menstruatie op 04-01. Ik heb soms best pijnelijk steken in me borsten en lichte krampjes in me onderbuik die ik echt niet thuis kan brengen. Allemaal een beetje appart. Weet iemand of dit nou dat ontpillen is. PS: heb ook vaker last van hoofdpijn en ontzettende stemmingswisselingen dit kan ook het stoppen met roken liggen.
hoi wendiej.. het lijkt erop dat het bij jou ontpillen is.. je bent pas net gestopt met de pil toch! goedemorgen meiden.. is eigenlijk al middag haha! tja.. helaas zo is het leven he.. maar goed.. ben alweer stuk positiever da gisteren.. we gaan er weer gewoon voor! en na de ongi periode maar klussen om de dag he! komt helemaal goed.. weet zeker dat 2007 ons jaar zal worden! Alhoewel..klinkt raar maar 2008 kan het natuurlijk ook worden als die kleine spruit geboren gaat worden... (als we pas over 2 maanden zwanger zouden zijn dan he haha) Meiden... we gaan er weer voor! kus Xenas
Dag dames! Fijne zondag allemaal? Op zich is het natuurlijk wel grappig dat we zo allemaal een beetje gelijk op gaan! 2007 gaat toch in ieder geval ons jaar worden! Ik ga er toch wel van uit dat we aan het eind van dit jaar allemaal of moeder of zwanger zijn..... Hier is het nog altijd rustig..... Groetjes Jelske