Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ik meld me ook weer even (nadat ik ca. 7 pagina's heb bijgelezen :(). Balen Xenas dat de duivels zijn gearriveerd, ik dacht écht dat het raak was bij je meid, ik kan me voorstellen dat je baalt als een stekker *knuffel*.

@Jelske; ik hoop ook dat het een topjaar gaat worden met veel zwangere dames op het forum.

Morgen weer voor het eerst werken na een week ziek, blehhhhhh.

Fijne dag allemaal!

xxx

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Deze zondag is saaaiii... voel me ook zo ziekjes
    Mag van me mannetje morgen niet gaan werken (stage), maar wil wel zelf graag gaan... het is daar ook zo leuk.

Nou we gaan ervan uit dat dit ons TOPjaar wordt met veel zwangeren en/of moeders in ons midden...

OOh had vanochtend in bed wel last van krampen zeg... zou me ei er al aan zitten te komen... zou wel mooi zijn dan heb ik toch nog een goeie cyclus als het zo zou zijn.

En jelske nog steeds niet ongi!? wel spannend zeg..

Sterkte voor iedereen.. deze dame gaat zich ff lekker ontspannen in een warme douche

liefs jollie

3. @ Jollie, als je op dag 12 zit kan het goed zijn dat je ei eraan komt hoor als je krampen hebt.

Hier ook een hele saaie zondag..... ik verveel me echt kapot.....zit hier te bedenken om iets te gaan doen, maar weet nog niet wat...

Iemand ideeen?

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Jolie: Zou best kunnen hoor dat het je ei is....

@Jelske: Ga lekker naar het strans, huur een leuke film, ga effe langs vrienden, neem een lekker bad.... eh..... bak een taart?

5. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    zo geloof dt ik 15 pagina's bij heb moeten lezen.
    wat balen zeg van als die negatieve testen.
    ik voel me niet helemaal optimaal.
    heb een dag sorry maar dunne ontlasting gehad dacht zal wel wat verkeerds hebben gegeten eergisteren ging het goed maar gisteren was het weer mis. heb ook steeds darm rommelingen. ik denk dat ik een beetje ziekjes aan het worden ben.
    ik hb overigens ook die test gedaan op internet of je wel of niet zwanger was en ondanks dat ik de pil slik moest ik extra op mezelf letten omdat het wel eens raak zou kunnen zijn .
    hihi nou ja het lijkt me niet hoor.
    denk dat de hormonen ook gewoon een beeje met me aan het spelen zijn.
    en ben ook gewoon een beetje ziekjes denk af en toe misselijk en duizelig darm rommelingen maar ja ik had ook pas geleden obstipatie.
    en soms zere tepels.

ach het zal wel hoor denk echt niet dat ik zwanger ben omdat ik de pil slik.
    groetjes

6. Niet meer actief

goede middag meiden.

vandaag is het de dag van mijn onge.
    maar ik ben het nog niet spannent.

veel liefs

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

spannend hoor wanneer ga je testendan? kussiej

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemiddag allemaal. nou ik heb echt veel pagina's moeten bij lezen.

wij zijn hard aan het klussen......ik hoop dat het deze maand raak is. heb de 21e mijn ei dus......

wanneer ga je testen van dijk?

ik hoop dat iedereen dit jaar bevrucht raakt en eventueel ook al bevalt!

wat gaan jullie vandaag doen?
    wij vervelen ons hier dood. ben al nieuwe fotos aan het uitprinten om op te hangen en hele huis gepoetst uit verveling! nu de strijk nog!

nou ik hoor het wel xxxx dani

9. Niet meer actief

hoi meiden.
    waneer kan ik het beste testen.

ik verveel me ook zo.
    veel liefs

10. @ jelske... spannend meid... nog niet gearriveerd?
    laten we bij jou hopen dat het raak is meid!

@ vandijk!
    spannend.. hoeveelste ronde is dit voor jou?

@ iedereen!
    ook ik zit me zwaar te vervelen..
    mijn mannetje ligt op bed die heeft zo'n ontzettende kiespijn... nu al bijna een week!
    en ik voel me daardoor zo machteloos want ik kan niks doen!

ik ga zo maar ff naar mijn ouders lopen..
    heb ik beweging en ben ik ff lekker buiten!

kus

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    tja mooi weer en dan hebben we niks te doen!
    films heb ik ook al gezien! en ja de rest van mijn vrienden zijn werken of hebben alw at te doen!

snijd eens een leuk onderwerp aan unnen we daar over kletsen :p

xxxx

12. hahahah! eens denken..
    heb je hobbies?

ohh we kunnen het erover hebben hoe we de kinderkamer willen gaan inrichten!

13. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hoi meiden,

Hier ook zo'n saaie zondag. Komen zometeen ook nog m'n schoonouders op bezoek. Heb ik echt geen zin in....ze komen normaal nooit. Maar nu...nu we alleen maar rotzooi hebben. We zijn de keuken, de gang en de wc aan het verbouwen komen ze ineens langs......

Ik heb ook krampen in m'n buik. Weet niet of het komt doordat misschien m'n ei eraan zit te komen (weet eigenlijk op welke dag ik zit...ff naar m'n banner kijken) of doordat ik naar de wc moet ofzo.....dat heb ik eigenlijk altijd....dat ik niet weet waar die krampjes vandaag komen.
    Had de vorige maand niet echt een dag waarop ik onwijs buikkramp had ofzo....
    Ben benieuwd.

Groetjes,
    Noa

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben nog niet zwanger dus kan nog niks inrichten!

hobby's schilderen tekenen lezen msnen dvd kijken muziek luisteren fitnessen met vrienden iets ondernemen koken met de hond spelen puzzelen

en die van jullie?

15. Niet meer actief

ik was niet echt bezig om zwanger te worden.
    nou heer komt mijn verhaal.
    mijn vriend moest ded 9 nove naar een uitzend gebiet wand hij zit bij de landmacht. hij moet er 4 maanden zitten en hij zit er nu 2 maanden.
    maar hij ging de 9 de weg en ik heb die avond sex gehad en ik was de 9 verget om de pil te slikken en toen heb ik hem vrijdag de 10 geslikt.
    toen ben ik 14 nov heel licht onge geworen en 5 dag en lang zo iets. en daar na niet meer.
    ik ben al naar de bokter geweest maar d etest daar was negatief en toen heb ik later nog een test gedaan en die was positief. een heel lang verhaal.
    naar ik heb mijn vriend alles verteld.
    dus het is heel spannend.

veel liefs

16. hahaha nee ik bedoelde ook hoe je het zo doen of heb je nog niks in gedachten?

ik wel hoor... lichtgroen met oranje.. of juiste alles heel licht... creme met bruin en beige..
    beetje de riviera maison stijl!

mijn hobbies zijn.. voetbal... mijn vriendinnen... surfen...mijn website (sieraden)...en huisinterieur

17. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hier ook niets in te richten....of toch...de keuken, wc en gang.

Mijn hobby's zijn: skieen, handballen, shoppen....

18. Niet meer actief

ik slik hem nou ook niet meer.

19. Niet meer actief

maar dan is mijn pendel wel goed

20. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    ow...ik zie in m'n banner dat ik pas op dag 9 zit. Zou dus te vroeg zijn voor een eisprong. Dan zal die buikkramp wel ergens anders vandaan komen. Achja...ik wacht gewoon lekker af.

Deel Deze Pagina