Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

2 weken terug.
    ik ga maandag testen.

veel liefs

2. Niet meer actief

en hoe is het met jou.
    jij ben nu 3 dagen over tijd. heb jij al getest.

3. Ja, ik heb gisteren getest, maar die was negatief, dus ik ga nog even afwachten. Ik zit pas op dag 34 en mn vorige cyclus was 33, dus in die zin kan het ook nog alle kanten op. (had voor mn banner een gemiddelde genomen)

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    van dijk heb je andere klachten die op een zwangerschap kunnen duiden? twee weken geleden positief getest dan nu ook toch :D even hopen!

ik net mijn foto collage afgemaakt met fotos van mij mijn vriend vrienden familie en hond erg leuk geworden.....

wij hebben 1 slaapkamer over en de zolder/ op de ene slaapkamer ligt al laminaat en is de muur al gesierpleisterd dit kan ik wel verven. en op de zolder zijn schrootjes dus daar kan ik niet veel mee!

ja we blijvenmaar hier hangen.....ga me zometeen toch maar even aankleden en verzorgen! anders komt het er nooit van!

misschien komens choonouders eten :D:D even kijken hoe en wat!

xxxxx dani

5. Niet meer actief

oke.
    dus het is nog even afwachten spannend.
    ik zal voor je duimen.

veel liefs

6. Niet meer actief

hoi dani86.
    ik heb heer last van.

ik ben ook over tijd en ik heb ook last van
    bloedent tand vlees en
    kan moerlijk naar de wc gaan.
    heb last van pukels en nooit vast van gehad.
    heb last van rug pijn en het trekt door naar mijn onder duik.
    van de week had ik last van krampen maar nu is dat weer over.
    ik heb het sne koud.
    geloelige borsten en ze worden donker.
    ik moet veel naar de wc.

den je dan aan het ontpillen of den je dan gewoon zwanger.

veel liefs

7. Tja, alle klachten die je beschrijft kunnen bij ontpillen en bij zwangerschap horen. Maar zeker als je al een positieve test hebt gehad... is dit je eerste cylcus? Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil?

Want dan zou je laatste ongi ongeveer 60 a 65 dagen geleden zijn en dat betekent dat als je zwanger bent je al 2 maanden zwanger zou zijn! Dan moet je tweede streep er wel vanaf knallen!

Groetjes Jelske

8. Niet meer actief

ik vind het wel spanend.
    morgen gaan we het zien.

veel liefs

9. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Nou van dijk.. dat is toch wel heel spannend.... wel morgen laten horen he als er een dikke vette streep staat... wel jammer dat je vriendje er dan niet is... ik heb een vriendin en daar de vriend van is om dezelfde reden weg... is wel heel erg balen he...

Nou ik heb me zondag toch nog opgevuld gekregen.. ben ff bij me ouders geweest, gegeten en me nichtje naar huis gebracht (was blijven slapen)...

Verder zal ik ook nog ff wat over mij vertellen.. nou ben dus 22 jaar woon in brunssum (vlakbij heerlen in limburg) mijn vriend is 24 jaar en wonen nu dik 4 jaar samen en zijn 5 jaar bij elkaar... leuke eengezinswoning met giga tuin (is leuk voor de kleine later).. verder heb ik ook nog 2 kamers over..

waarvan de grootste de kinderkamer wordt zelf zou ik ook wat lichtere meubels nemen (al mijn meubels onder zijn ahorn met rvs) en onze slaapkamer is kersenhout (zou ik ook nog mooie vinden voor de babykamer) en de andere slaapkamers zijn gevuld met grenen meubels.
    En als het zover is zou ik de kleuren blauw (niet zomaar blauw maar geloof dat dat turqoise blauw is) nemen met van dat fel rood/roze en dan vullen met allemaal beertjes.. kben beertjes gek hahaha.

Als je nog vraagjes hebt.. je mag ze me altijd stellen ;)

liefs jollie

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey jollie dan woon je wel heel erg in de buurt :d ik kom uit landgraaf!el erg leuk!
    ik ben 20 en mijn vriend 22!
    wonen nu 3 maandens amen en kennen elkaar 3 jaar maar zijn pas 7 maanden samen :$

hahahahahahah

xxxxxx

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Dat is inderdaad dicht in de buurt.. grappig zeg hihi

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    mijn ei is de 21e.....als ik zwanger zou zijn wordt de kamer met lime groene accenten..... en gecombineerd met oranje/rood!
    meubels worden beuken daar de rest van de woning ook zo is!
    mijn vriend en ik kennen elkaar 3 jaar en hebben afgelopen jaar in juni iets gekregen. ik woonde toen al op mezelf. mijn ouders verhuisde in oktober naar Noorwegen en deed ons de gelegenheid om in de koopwoning van mijn ouders gehuurd te gaan zitten. dus vanaf toen woonde we ook samen (4 maanden bij elkaar) en vanaf toen ook echt bewust aan het proberen om zwanger te worden maar was al in augutus gestopt. we zijn kort bij elkaar maar we hebben een grote woning (2 slaapkamers zolder garage tuin enzenz)
    ik ga nog naar school maar in september begin ik aan een nieuwe opleiding (als ik tegen die tijd nog geen baan heb dan)heb al 1 opleiding afgerond (spw 4 onderwijsassistent doe nu activiteitenbegeleiding maar bevalt me niet)

mijn vriend is 22 en ik 20 we hebben een pup van 8,5 weken (nala: labrador/beagle) vissen en 2 konijnen)

nog vragen? stel ze maar!

13. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik ga ook nog naar school.. is nu me laatste jaar.
    Ik ben leraar in opleiding en ik sta nu voor een combinatieklas groep 7/8 in een toch wel wat sociaal moeilijkere wijk... zelf vind ik het daar ontzettend leuk.
    Mijn vriendje werkt gewoon en doet daarnaast een opleiding...
    Khoop snel op een vaste baan maja, ik heb gehoord dat sommige er wel 4 jaar over doen voordat ze een vaste baan hebben. Eerst had ik zoiets van ik ga met kinderen wachten totdat ik een vaste baan heb.. maar ben daar nog eens goed over gaan nadenken en toen heb ik besloten dat ik echt geen 4 jaar of zelfs langer ga wachten met kinderen... vandaar dat ik en me vriend er goed over gepraat hebben en dat we dus nu al voor een kindje gaan. Vervangend werk is er toch genoeg, dus ik ben wel verzekerd van werk alleen ik moet me eigen vakanties opvangen en ik weet verder niet hoe dat zit met zwangerschapsverlof (volgens mij moet ik dat ook zelf opvangen, maar weet dat dus niet zeker).

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hoi gezellige meiden
    nou na de 2 druppels bloed van vanmorgen niks meer.. pff schiet niet op zo hoor

15. Dat zet ook nog niet echt door dus.... wordt t toch nog spannend! Had je nou al getest of nog niet?

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja vrijdagavond en die was negatief...

17. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik heb hier zo'n medisch boek liggen en die adviseren om een week na je nod eigenlijk pas te testen... dus er is zeker nog hoop....

18. Niet meer actief

Nou meiden moet ff mijn boosheid kwijt, wat zijn mannen toch af en toe ongeloveloze eikels...

Die vraagt vandaag gewoon doodleuk of ik alweer aan de pil ben begonnen..omdat "we" onze kinderwens dus in de koelkast hebben gezet volgens hem. GRRRRR....

Oh ben zo boos ! Maar ja, hij is er dus blijkbaar echt zeker van dat hij nog even wil wachten met kinderen. Wie ben ik dan om stiekem de pil niet te nemen...

Ik ga jullie dus voorlopig verlaten..... :cry: kom nog wel eens langs om te kijken hoe het er bij jullie allemaal voor staat...

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja die is er ook zeker ook omdat ik 1 januari pas mijn eisprong heb gehad ( 3 dagen later) dus ik vrijdag ook pas 11 dagen na mijn bevruchting zat...en misschien wel 10 als de bevruchting een dag later was.. ik heb met mijn man afgesproken tot dinsdag te wachten

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey jollie ik heb onderwijsassistent afgerond en doe nu activiteitenbegeleiding. maar dit bevalt me niet dus ga ik in septmeber beginnen met een sph of pabo zit te twijfelen!

het is inderdaad zeer zeer moeilijk om hier een baan te kirjgen of het is al in roermond enz.......dus ik heb nu op kdv en nso gereageerd maar het si en blijft moeilijk!

daarom willen wij nu ook kinderen. mijn vriend is nu wel wekeloos maar we hpen dat hij binnen 3 maanden een baan heeft!

aar loop je nu stage?

heerlen, brunssu of verder?

ik heb zelf stage gelopen op het emmacollege (1/2 jaar) en de rest basisscholen....

we zouden eens kunnen msnen als je dat wilt!

berna ik duim voor je meid

xxx dani

Deel Deze Pagina