Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hoi meiden.
    en hebben jullie lekker gegeten.
    nou ik wel, ik heb soarma gegeten en dat ging er wel in.

veel liefs

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wij hebben kippenpoot gehad met aardappel schijfjes en een pita broodje met kaas opgewarmd...had geen zin in groente :D:D
    heb dadelijk nog yoghurt met aardbeien:D

wat gaan jullie vanaaf doen?

xxxx

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hey dani.

loop nu op een basisschool in de passart.. bs sint paulus is wel heel leuk daar... toevallig daar ook stage gelopen.
    Helaas doet msn het niet op de compu heb geen idee waar het aan kan liggen.

liefs jollie

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    sint paulus heb ik wel van gehoord! nog geen stage gelopen heb stage gelopen bij de caroussel, t valder, harlekijn en t pannesjop!

jammer maar maakt niks uit kunnen ja hier kletsen al duurt het iets langer voor antwoord!
    zijn er dingen die je wilt weten?

xxxx dani

5. Niet meer actief

ik ga niet veel doen vanavond.
    maar ik zit ook nog op school, ik zit nu in mijn laatste jaar nievo 2 van helpende.
    het is wel leuk. ik zit nog een beetje te denken wat ik wil of ik door wil leren of gaan werken, en dan intern opleidingen gaan doen.

veel liefs

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ik ga ook niet veel doen vanavand.. mijn mannetje is nu darten aan het kijk en ik zit wat achter de computer te klooien...

Gelukkig is me hoofdpijn wel weg... maar goed dat er ibuprofen bestaat he.. kheb wel gelezen dat dat niet zo goed is als je een kinderwens hebt .. maja ben liever me knallende koppijn kwijt en in de bijsluiter stond niks dus het zou wel niet zo'n vaart lopen...

Fantaseren jullie ook zo vaak over hoe het zou zijn als er een kleine in huis is... kweet zeker dat mijn dagen niet meer hetzelfde zouden zijn.

liefs jollie

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hahahah dat zal zeer zeker niet kje kunt niet echt gaan en staan wara je wilt....maar we hebben een goed begin we hebben een pup van 8 weken en die is ook nog niet zindelijk enz dus daar hebbenwe onze handen vol aan!

8. Jeetje Jen, wat een rotsituatie! Je was er toch zelf uit dat je je kinderwens nog niet in de koelkast wil zetten en toch voor die nieuwe baan wil gaan? Is ie niet te overtuigen met jouw gevoel en dan kansen op een daadwerkelijke zwangerschap? Als hij er eerder wel achter stond kan het toch niet zo zijn dat ie nu ineens toch wil wachten..... Vind dat wel vreemd hoor!

@Dani en Jollie, misschien een idee om meer on-topic te blijven? Of via pb-tjes te mailen hierzo?

@ Berna Wil je nou nog een keer gaan testen als de ongi niet doorzet?

Groetjes Jelske

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja ik wil dinsdag weer gaan testen dan zit ik 15 dagen na bevruchting..

10. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @jen... sorry maar had over je reactie heen gelezen... wat vervelend zeg dat je mannetje wil wachten... is het niet gewoon een misverstand... want jullie waren er toch uit dat jullie een kindje samen wilden.. En jij had toch zoiets ik ga voor die baan maar ga daarvoor niet me kinderwens in de wacht zetten... misschien er toch nog eens goed met je mannetje over hebben (dat zal je ook wel al doen)... hoop voor jou dat het allemaal niet zo bedoeld was van je mannetje...

@jelske.. ik ga weer on-topic praten... we kunnen die persoonlijke dingetjes beter via pbtjes bespreken... hoe is het trouwens met je .. de :evil: nog steeds nergens te bekennen...

Liefs jollie

11. @ Jen, zit net te bedenken, is het geen idee om dan tijdelijk andere anticonceptie te doen ipv weer aan de pil beginnen en straks weer moeten ontpillen?

@Jollie, thanx. Anders wordt dit een topic met alleen maar klessebessen en dan komt er een slotje op en dat zou ik ontzettend jammer vinden.

Hier nog altijd geen duiveltjes! Ik blijf maar afwachten....
    Denken jullie al na over de opvoeding die je zou willen geven? Wij hebben het er wel af en toe over en zitten dan gelukkig wel heel erg op een lijn.
    Ik zou het heel belangrijk vinden als ze echt zichzelf durven te zijn.

Groetjes Jelske

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik denk dat je wel over opvoeding kunt praten en overleggen maar dta het uiteindelijk van zelf zal gaan. ook zul je misschien onbewust dingen gaan doen/kopieren di ej eouders ook deden.......

wij hebben het er niet ehct over gehad naar als zich een situstie voordoet dan is het wel meteen van dat leren we onze kinderen af of nee zo voeden we ze niet op of wat dan ook!

weten jullie ouders dat jullie zijn aan het proberen om zwanger te worden of vrienden/vriendinnen?

13. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @jen.. ja wat jelske zegt is idd een goed idee.. bah moet je straks weer helemaal opnieuw gaan ontpillen.

Hey jelske graag gedaan.. zou niet leuk zijn als er een slotje op zouden doen he... is net zo'n gezellige boel hier hihi...

Ik en mijn vriend praten er ook wel eens over.. vooral als me neefjes en nichtjes hier zijn... Wij zitten ook op een lijn... we willen een geborgen situatie in huis creeren waar onze kinderen helemaal zichzelf kunnen zijn. En waar ze alles mogen en kunnen zeggen.. maja je kunt toch niks doen dan je best doen en iedereen maakt ook wel eens foutjes.

Hier verder geen ontpilklachtjes meer, heb alleen het gevoel dat gister me eisprong is geweest.. maar weet dit natuurlijk niet zeker.

liefs jollie

14. Bij mij zijn er wel een aantal mensen die weten dat we ervoor gaan. Mijn moeder weet het (ben echt een open boek voor haar).
    2 vriendinnen weten het en een paar collega's. Op het werk zijn het bijna allemaal vrouwen en sociale verpleegkundigen dus daar kun je ook geen geheim bewaren. Bovendien zijn er op dit moment veel zwangeren dus komt het regelmatig ter sprake.
    Gelukkig ken ik ze allemaal wel goed genoeg dat ze niet iedere maand gaan vragen hoe het ermee staat....

Groetjes Jelske

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Mag ik nog meekletsen? Ik mis iedere keer zoveel :(

Volgens mij krijg ik onwijs last van ontpillen, maar misschien is het ook nog de griep? Geen idee, last van mijn onderbuik, steken aan de rechterkant, heb het gevoel alsof ik hele zware buikspieroefeningen gedaan heb :(.

Ik had vanmiddag trouwens een fotootje van moi en mijn ventje in mn album geplaatst, hebben jullie een idee wie ik ben... :D!

xxx

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hoi Fem tuurlijk!

leuke foto zeg!

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel Berna! :) Foto gemaakt op vakantie in Turkije!

18. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook geen ontpil klachten meer. Ook nog geen :evil: te bekennen. Ik hou me eraan om pas donderdag te testen als er nog niets is (zit iedere keer met een test in me hand maar doe het toch niet).

Over de opvoeding: ik wil ook een vrije opvoeding maar hoe we dat gaan doen geen idee. Wij hebben nog niemand verteld dat we bezig zijn met kinderen, in de vriendengroep heeft iedereen nu kinderen behalve wij. Dus ik denk dat ze het wel verwachten. Mijn ouders heb ik laten doorschemeren dat we graag zwanger willen worden en dat ik gestopt ben met de pil.

Ook heb ik al een ideetje over de babykamer, twijfel wel of we witte meubels of houtkleur meubels nemen. De kamer is in principe klaargemaakt. Wij willen graag weten wat het word en als het een meisje word lijkt het mij ook wel leuk om wat accenten te leggen op roze/paars, dat hardroze zeg maar. En voor een jongen turqoise/lime.

@ Jen, idd een klote situatie. Zou toch nog even gaan praten met hem en net zoals Jelske al zei. Misschien toch een andere anticonceptie om niet weer die hele ontpil fase in te gaan.

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wij hebben enige tijd geleden besloten om voor een "forever friends" kamertje te gaan, we willen een rustig kamertje, we hebben al een beuken laminaat vloer liggen en de muren wil ik schilderen in een zandkleur (ze zijn nu geel) en dan combineren met witte meubeltjes......

Ach, het is maar waar je over nadenkt he? ;)

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Leuk toch! wij weten al wel welke kamer het wordt maar wat precies weten we nog niet

Deel Deze Pagina