Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Berna; Leuk trouwens dat lime of felrose, een vriendin van mij is zwanger en die heeft ook limegroen en dan idd gecombineerd met felrose (Ze krijgt een meisje!).

Hebben jullie al nagedacht over namen?

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja... meisjesnaam vind ik .. ( weer wegeghaald ;) )

3. Hey Fem! Leuk dat je er ook weer eens bent ;)
    Leuke foto trouwens!

@Loesjuh, dan wordt het ook voor jou spannend! Knap dat je het nog kunt uitstellen.

Fijne avond allemaal!

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb me namen ook weggehaald, in case ;)

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Jelske: ben de hele middag bij mijn ouders geweest, staat mijn vriend in de keuken, roept ie ineens: "Ja, we moeten nog klussen thuis!" Ik verslikte me gelijk (mijn ouders weten niet dtaik met de pil gestopt ben), vraagt mijn vader; "Oh, wat moet je doen dan?" hahahahaha.

Wij vonden Britt ook mooi voor een meisje Berna.... :D!

6. Wij zijn al over de namen uit. Voor een jongen weten we al heel lang hoe we hem willen noemen,
    voor een meisje hebben we ook een leuke naam, maar zag pas een naam die ik ook erg leuk vind, waar mijn vriend ook wel positief over is....

Ik ga hier niet zeggen welke namen, misschien dat er mensen rondzwerven hierzo. De namen houd ik echt nog voor mezelf.

Groetjes!

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wij hebben een kamer die is al gesierpleisterd en er ligt laminaat over het sierpleister kan ik verven en dan wordt het limegroen met een rood/oranje kleur de meubels worden beuken.

qua naam wordt het dominique of het een meisje of jongen is maakt niks uit :D

hahaha

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wij vinden het wel heel moeilijk, maarja, we hebben nog tijd zat :(.

Een jongensnaam hebben wij ook al gekozen (dus die ga ik ook nog niet vertellen) alhoewel er al heel wat namen de revue zijn gepasseerd hoor!

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ja dat had ik ook, voor een half jaar geleden had ik nog hele andere namen die ik leuk vond..

10. vond het wel heel leuk om daarover na te denken...
    Oefenen hoe het klinkt als je je kind met die naam aan tafel roept of hoe het klinkt als je boos wordt... ;)

Vooral over de jongensnaam, die weten we al jaren, al lang voordat we uberhaupt over kinderen nadachten. Sinds we het er concreter over hebben zijn we ook gaan nadenken over een naam voor een meid, dus kan nog zijn dat dat anders wordt.

We houden allebei wel van simpele, hollandse namen. En mijn vriend vind het ook belangrijk dat het in het Engels uitgesproken kan worden.

Groetjes Jelske

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Voor een meisje vonden wij Joy heel erg leuk, maar dat gaat het niet worden, het gekke is dat we zát jongensnamen hebben verzonnen, maar meisjesnamen.... Pfft, daar komen we niet over uit.....

Hadden jullie ook zo'n pijn in jullie buik na het stoppen met de pil?

12. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    Nou ik probeer t nu goed haha deed t net fout! :oops: !
    Nou ik ben ook nu gestopt met de pil voel me er super bij! en u wacht ons een super spannende tijd te wachten errug leuk! ik vondt t al spannend om er mee te stoppen haha daar had ik al super zin in! Lief Tamara

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey Tamara; welkom!

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    toen ik gestopt was met de pil had ik last van gevoelige borsten hoofdpijn misselijkheid en steken in de onderbuik....!

ik wil een naam die niet vaak voor komt. en geen ehct nederlandse naam!
    wel een beetje aparter!

ach ja we zine het wel...eerst een zwanger zien te raken end an ga ik verder met dromen :D

xxxxx

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik verwijder ze ook weer zo ;)

16. Niet meer actief

hoi meiden.
    ik ben vandaag nog niet onge geworden, dus ik moet afwachten. wat vinden jullie moet ik morgen gaan testen of moet ik nog even wachten.
    het liefst wil ik nu al gaan testen, maar dat kan niet, wand ik heb er geen een in huis.
    morgen moet ik er een kopen.

veel liefs

17. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    Haha zo kan ik gezellig mee kletsen, ik heb nu ook nu ik gestopt ben echt ontzettende gevoelige borsten niet normaal! je hoeft er maar naar te kijken bij wijze van en ze knallen uit elkaar van de pijn :( maar dat kan dus zijn omdat je gestopt ben met de pil?

18. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hier staat Britt ook met stip op 1

19. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hier hebben we ook wel al eens gepraat over namen...maar wat het wordt daar zijn we echt nog niet over uit... eerst maar eens een kindje maken.

Over het kamertje had ik al geschreven.. hier hoeven in principe alleen wat babymeubeltjes in en dan de muren verven in een kleurtje maar zou echt nog niet weten hoe of wat.. ik heb wel al heel veel mooie kamertjes gezien... kben dan wel aan het twijfelen of nieuw kopen (en dan of een babykamer of doorgroeikamer) of tweedehands kopen (moet het wel in hele goede staat zijn)... me voorkeur gaat toch uit naar nieuw. mja hoelang ligt zo'n kindje eigenlijk in een babykamer en dan moet er toch weer een nieuw kamertje kopen... mja dat wordt eigenlijk pas concreter bij een posi test...

hoop dat het gaat lukken deze ronde! hihi

liefs jollie

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja Dani, daar heb je ook wel weer gelijk in.... ik ben benieuwd welke ontpillingsverschijnselen ik ga krijgen, hopelijk krijg ik er niet al te veel last van....;)

Wij zijn er al heel lang mee bezig, we hebben nu allebei een vaste baan, huisje gekocht met 3 slaapkamers en een grote tuin, grotere auto. Wij zijn er helemaal klaar voor!

Deel Deze Pagina