ja verschijnselen die je nu gaat krijgen kan van het ontpillen zijn. je lichaam houd je in het begin voor de gek en kan het dus op zwangerschapsverschijnselen lijken (heb ik ook gehad) of je wilt het teveel dat je daardoor de verschijnselen"inbeeld" (hbe ik ook gehad) het ergste vond ik gevoelige borsten ik kon nog geenbh fatsoendleijk aan (en ja ik heb nogal een grote voorgevel) maarja over namen.........wil een mooie makkelijk uitspreekbare naam! en ja dominique vonden we wel beide mooi voor jongen en meisje of angel(o) we zine het wel xxxxx
@ van dijk Ik zou er echt wel een test tegenaan gooien! Zeker omdat je al een positieve test hebt gehad. Waarom zou je nog langer wachten? Gewoon doen! Anders heb je dadelijk zo'n buik dat je je tenen niet meer kunt zien... dan hoef je niet meer te testen Groetjes Jelske die nu gaat stoppen, dus tot morgen!
Ik heb ook zo'n last van mijn borsten , niet normaal meer, het lijkt wel alsof ze een maat groter zijn geworden in een paar dagen tijd... . Ach meiden.... laten we hopen dat we ons allemaal bij de oktober mama's mogen aanmelden..... ik hoop het zo!
@ van dijk testen1testen!testen! hahahaha is alleen maar meer zekerheid! en ik ga nu ook stoppen mijn mannetje wil ook even aandacht ik zal morgen verder gaan met antwoorden! xxxxx dani
haha lachen dus iedereen heb wel zn beetje ontzettende last van de borsten haha maar goed ik wist dus niet als je stop met de pil dat je lichaam je dus een soort van voor de gek hou met nep zwanger zijn apart joh zal dat t ook wel bij mij zijn denk ik woensdag moet ik ongi worden dus ben benieuwd 8)
@Van Dijk: Ik zou echt wel gaan testen hoor! Ben je 34 dagen overtijd? Of klopt je banner gewoon niet? Ja, mijn voorgevel ziet er leuk uit op het moment maar als er maar een blik naartoe gaat komen mijn duivelhoorntjes tevoorschijn: afblijven is het motto, haha
Mijn mannetje is zo onvoorspelbaar als wat....en nu vind hij het toch maar niks..en een nieuwe baan en de kinderwens. Hij wil absoluut geen risico lopen op financiele problemen later... Ergens wel begrijpelijk natuurlijk, maar o zo frusterend ! En voor wat betreft die anticonceptie...heb niet echt bijster veel ontpillingsverschijnselen gehad. Vrij regelmatige cyclus vanaf het begin dus ik ga toch voor de pil. Om nou een jaar met condooms ofzo te moeten rotzooien dat vind ik maar niks. En van het idee, spiraaltje, krijg ik al helemaal de kriebels...hahaha Dus deze week nog even afwachten, voor hetzelfde geld is het nu al raak. Heb wel wat symptonen...en anders wachten we dus een jaar. Maar daarna komt er echt niets meer tussen ! Tenzij er een echtscheiding komt, geintje
hoi fem. haha. ja dat is zo. maar mijn bannen die klopt. wand ik heb 8 nove sex gehad en de 9 nove ben ik mijn pil vergeten intenemen en toen heb ik 10 nov mijn laatste pil geslikt en toen ben ik 14 nov nog geworden 5 lichte dagen en daarna niet meer. en ik moest vandaag ong worden maar ik ben het niet geworden. veel liefs
@Jen: Het lijkt me een moeilijke beslissing meid, zoals ik al eerder had geschreven; als je het gaat plannen komt het nooit op het juiste moment.... sterkte, ik hoop wel dat je hier blijft komen...? @Van Dijk: Ik zag net ergens dat je een positieve test gedaan had...?
hoi jen25 je pendel zecht het wel dat je in jan 2007 zwanger zult zijn afwachten of de pendel goed is. spannend hoor. veel liefs
Okay, hihi, ik wilde al heel hard: "Gefeliciteerd" roepen, maar dan wacht ik daar nog even mee! Spannend allemaal voor je!
maar weetje wat zo raar is ik ben wel is eeder gestopt met de pil maar toen had ik geen last dat niet ong werd toen wert ik gewoon ong, maar nu niet ik vind dat gek. maar ik ben nu alleen gestopt omdat mijn vriend op uitzending is daarom ben ik gestopt met de pil. veel liefs
nou van dijk spannend man , ja ik vindt t ook spannend hoor woensdag maar ja we zien t wel he! maar qua kind en financieel komt denk ik uiteindelijk heus wel op zn pootjes terecht hor denk ik er zijn zoveel mensen die ik ken en t niet breed hebben en dat t toch uiteindlijk allemaal goed loop alleen dan met iets minder!
@Fem; inderdaad, er komt dan telkens wel weer iets tussen, maar leg dat maar eens uit aan mijn mannetje. Ik begin eerlijk gezegd ook te twijfelen aan zijn oprechtheid voor wat betreft de kinderwens. Ik krijg sterk het vermoeden dat hij er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor is en dit nu als excuus gebruikt. Er moet hier in ieder geval eens flink gepraat worden, maar heb het idee dat ik dat tegen een muur doe. Krijg niet echt antwoord ofzo... Ik probeer maar positief te blijven, maar is wel erg moeilijk op deze manier. Tuurlijk blijf ik hier komen! Ben stik benieuwd hoe het jullie verder vergaat. Nou ik ben eens weg, kijken of ik hem achter zijn spelletje vandaan getrokken krijg voor een openhartig gesprek........pffff. De moed zakt me een beetje in de schoenen.
Ach wijffie . Het kan best dat hij er nog niet aan toe is, daar zijn het mannen voor, die zitten nu eenmaal anders in elkaar als dat wij doen (ze komen niet voor niets van Mars). Ik heb er ook 3 jaar over gedaan eer dat we gingen stoppen met de pil (ik wil je geen negatief gevoel geven hoor, want dir verschilt per stel natuurlijk). Toen hij in december zei: "Zullen we dan maar stoppen met de pil?" heb ik dus ook geen seconde nagedacht en mn strip de deur uitgedaan..... Ik vind dat je er allebei 100% achter moet staan, ik zou er zeker proberen over te praten meid.... laat je weten hoe het afloopt? *Dikke knuffel*