Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou net ongesteld geworden dus..
    weet alleen niet of vandaag dag 1 is of morgen dan pas?

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oei, dat weet ik ook niet zeker Berna, volgens mij las ik van de week ergens dat (als je aan het einde van de middag / avond) ongi wordt de volgende dag je 1e dag is..... balen meid, ik dacht echt dat het raak was... :(

Ik ga zo slapen meiden, trusten en tot snel!

xxx

3. Niet meer actief

slaap lekker allemaal.
    en lekker dromen over babys.

veel liefs sher en ik spreek jullie morgen weer.

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o nee hoor baal er niet van. kunnen we tenminste er voor klussen hahaha anders was het wel heel snel geweest van 1 keertje he hihi

ik tel gewoon vanaf morgen.. maar ja lichaam heeft me wel voor de gek gehouden

5. He Berna.... ik zou inderdaad ook vanaf morgen gaan tellen.

Hier weer wat kuren.... lag al lekker in bed, maar kon maar niet slapen, heb een opgeblazen gevoel en voelde me misselijk! Dit is serieus de eerste keer dat ik 's avonds laat mn bed uitga om 'n beschuitje te eten! Verder ook nog geen tekenen van de duiveltjes.... pfffff........

Tot morgen!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    spannend dat lijkt er toch wel op! ik ga duimen voor je!

7. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Zo kletskousen, het was weer een productieve zondagmiddag merk ik!
    Bij mij begint het nu toch wel spannend te worden... Heb denk ik vorige week za of zo mijn ei gehad want sindsdien ongelooflijk gevoelige tepels. Verder niets van klachten tot zaterdagmiddag ik plots een lichte ongi-pijn kreeg. Niet zoals echte ongi buikpijn maar een veel lichtere. Bovendien een beetje wit korrelig slijm (anders heb ik nooit slijmverlies) en zijn mijn borsten zo opgezet... Raar hoor want gisterennamiddag was de buikpijn weg en het enige wat ik nu nog heb zijn opgezette borsten. Zelfs de gevoelige tepels zijn een heel stuk beter, alleen wel groter en met meer van die bobbeltjes.

Vind het allemaal raar hoor dat ontpillen... durf er gewoon niet op te hopen dat het misschien iets anders zou kunnen zijn.

8. goedemorgen meiden

hoe gaat het hier?
    ging er iemand vandaag testen?

Groetjes Xenas

9. Niet meer actief

Hé meiden,

Na weer heel veel blz's bij te hebben gelezen, kan ik volgens mij 1 en misschien 2 mensen feliciteren: Lucky en waarschijnlijk van Dijk. Alvast een voorzichtige felicitatie meiden!

Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden.
    Zal de komende tijd niet zoveel meer hier te vinden zijn, want mn cyclus heeft deze maand nog nooit zó lang geduurd (door iedere dag hier te zijn, gaan de dagen zo langzaam). En Roy (mn mannetje) vind dat ik er veel te veel mee bezig ben geweest en daar geef ik hem eigenlijk wel gelijk in... Toen we stopten met de pil, hebben we afgesproken wel te zien hoe het ging lopen. Er niet teveel mee bezig te zijn... Komt het, dan komt het. Komt het nog niet, dan nog niet... En toen ik afgelopen zaterdag moest huilen, omdat ik ongesteld was geworden, besefte ik zelf ook dat ik er misschien wel teveel mee bezig ben geweest. Dus ga, denk ik, wat minder hier op het forum zijn. Ga me aanmelden bij NOD februari en daar zal ik wel zo nu en dan meelezen en hier ook wel, maar dat zal ik wel niet bij kunnen houden haha. Wilde deze maand ook met ovutesten beginnen, maar na overleg met Roy gaan we dat ook nog niet doen. Dat doen we pas als het na een jaar nog niet gelukt is of zo...

Iedereen heel veel succes iig meiden! Ik hoop dat het voor iedereen snel raak mag zijn!

10. @ van dijk Heb je al getest? Als jij geen positieve test meer hebt....

@ Linda, misschien is het dan inderdaad goed om even wat afstand en rust voor jezelf te nemen. Dat kan ook alleen maar goed doen voor jezelf! Succes met zwanger worden, meid!

Hier inmiddels dag 35 en nog steeds niks te bekennen. Gelukkig niet meer zo misselijk als gisteravond. Ik dacht dat dat altijd 's ochtens was als je zwanger bent?

Groetjes!

11. Niet meer actief

@Jelske1978: ze noemen het ochtendmisselijkheid, maar sommige hebben er de hele dag last van hoor haha.

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen, heb je al een test gedaan eigenlijk (sorry weet even niet meer hoe en wat precies)?

12. Ik heb zaterdag negatief getest, hij bleef echt maagdelijk wit, dus ik ga proberen deze week af te wachten als ik niet ongi wordt.

13. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    werd ik vanochtend wakker ongi :confused: ! dus t onpillen doet echt rare dingen met je lijf ja haha zat ik daar met pijn in mn borsten veel slapen was nogal moe haha maar ja helaas, nu gaan we voor de 2e x laat maar zeggen maar voor mn gevoel de 1ste x hor want mn vriend en ik deden t deze maand met condoom omdat ik eerst ongi wilde worden en dan voor t echie wilde gaan alleen met oud en nieuw een sappie teveel op beide en ja je raad t al onveilig gedaan precies op de dag dat ik t vruchtbaarst was haha maar goed we gaan weer verder met klusse is mn vriend ook weer blij mee joh ;) !

14. Nou Tamara, veel succes dan in de 2e ronde! Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

15. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Even een weekendje niet gelezen, ha, ha, kan meteen 20 bladzijden doornemen! Tot straks.

16. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    @Hartje:Ik heb heel veel last gehad van het afkicken van de pil! Extreem moe, pijnlijke borsten, last van eisprong (bijna niet meer kunnen gaan zitten), heel veel bloedverlies de eerste 2 keer etc. etc.

Fijn hé? :D

Fientje

17. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ja ik hoop t ook alleen ik neem t nu nog wel zoals t komt hoor we zijn natuurlijk nog maar net begonnen, (zal wel leuk zijn natuurlijk als t zo snel ga :D ) 4 dagen overtijd zag ik net spannend man nou duimen voor je meis!

18. Niet meer actief

He meiden,

Mannetje en ik hebben afgesproken dat we eerst maar eens afwachten wat dat nieuwe bedrijf te bieden heeft...misschien is het wel helemaal niks en dan loop ik voor niks mezelf kwaad te maken.
    Ik heb morgenavond contract en salarisbespreking, afwachten dus maar...

Ga nu weer verder met leren, moet nog een hoop doen en heb woensdag al examen....

19. @ jelske... spannend meid.. je zit nu op dag 35? toch?

Ohhh wat een meiden zijn er dit weekend ongesteld geworden.. we lopen zowat allemaal tegelijk...
    jeetje..

20. @ jen...
    spannend altijd he dat soort besprekingen!
    hoop dat het een beetje goed uitpakt!
    en succes met leren meid!
    waarvan heb je examen?

Deel Deze Pagina