](*,) Kon vandaag dus niet veel lezen, ja nu pas! En jeetje wat is er veel geschreven! Goeiendag! @ Bianca2804: FF hoef je niet te betalen hoor! Je kan betalen voor een VIP kaart, maar dat hoeft dus niet. Anders heb je dus geen extra's (is ook niet nodig) @ Jen25: Jij ook veel succes, wij hebben het ook aan niemand verteld, des de groter is de verrassing! @ Brigitte22: Spannend zeg, nog 3 dagen zie ik! Duim duim... @Diddl: Jeetje, wens dat het bij mij (en de anderen) ook zo snel gaat! Kan gewoon haast niet wachten, je hebt al 3 kinderen...jongetjes of meisjes en de namen? (hoezo nieuwsgierig!) Ps. Ik kom uit Twente! (Tukker )
Zo wat is er veel gebeurt vandaag zeg! Ik heb nog niet alles gelezen ga zo verder. Ik antwoord alvast even, ik heb nu bijna 8 jaar een relatie waarvan wij 4 jaar samen wonen! En ik kom uit de Betuwe! We gaan voor de eerste maar ik heb al een klein beetje een baby, onze hond hij is nu net een en zo schattig! tot zo amidala
@Marsab We hebben 3 meiden [ zie onder mijn naam] en ze heten..........dat hou ik nog even geheim. Zodra ik zwanger ben zal ik mijn meiden showen in mijn album.
Zo ik ben weer bij! @ Fientje ik vind belgen altijd erg aardig ging vroeger veel uit in belgië en had daar ook vrienden, dat accent is zo leuk @ Jen Welkom en ook veel succes! Ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben, ik heb wel een beetje last gehad van mijn rug en een beetje steken, zou dat het zijn? Ik weet het niet. Leuk om zo van iedereen te wat te weten te komen, ik zelf ook nog een vraagje aan jullie als jullie het leuk vinden om te delen? : Wat voor werk doen jullie? en gaan jullie straks minder werken? Zelf ben ik grafisch vormgever, werk hele dagen ben 1 x in de weken op vrijdag vrij, vandaag jammer genoeg niet. Ik denk dat ik wel minder ga werken in iedergeval alle vrijdagen vrij, je krijgt toch ook nog ouderschapsverlof? Kinderdagverblijf is voor mijn vriend geen optie! kus amidala
Ik ben fotograaf, dus kan zelf een beetje plannen. De ene week heb ik het heel druk en de andere week weer wat rustig. Nu ben ik hard aan het werk en neem veel aan om wat reserves op te bouwen voor als ik er straks eventjes tussen uit ben Wat ik weet over ouderschapsverlof is dat je dat kunt opnemen totdat je kind 6 jaar is. Het bestaat uit een aantal uur weet even niet hoeveel die je variabel kan inzetten en vast legt met je werkgever. Bijv. kun je een jaar een dag minder werken...
Dus je werkt freelance? kan met mijn beroep ook maar bij een baas heb je toch een veilig inkomen! We werken ook veel samen met fotograven, leuk! Wat voor fotografie doe je?
Bedankt Amidala; voel me al een stuk geruster Trouwens, "Welkom bij ons allen; weer een leuke dame bij om mee te babbelen." Veel succes! Fientje
Ik ben leerkracht, ben nu juf van groep 1. Ik heb nu al een duo baan en dat wil ik zeker zo aanhouden als ik zwanger ben. Mijn man wil ook een dag thuisblijven (thuis werken) als de baby er is en ik werk ook veel ochtenden, dus het komt er straks op neer dat we waarschijnlijk voor 1 ochtendje oppas moeten hebben... Mischien één van onze moeders Hoe lossen jullie dat allemaal op, is er elke dag zo wie zo altijd wel 1 van jullie thuis als de baby er is? Of moeten jullie ook oppas/ kinderopvang in schakelen?
Hoi allemaal! Ik ben zelf verpleegkundige en werk dus wisselende diensten (gelukkig geen nachten). Ik werk nu 4 dagen in de week, maar denk dat ik met een kleine terugga na 3 dagen. Voor mijn vriend is het niet slim om minder te gaan werken, maar mogelijk wel wat vanaf thuis. Voor de andere dagen zou ik wel kiezen voor dagopvang. Mijn moeder werkt zelf nog en mijn schoonmoeder is geen optie... Groetjes!
Straks ff naar sint kijken, komt tegen 2 uur in onze plaats! Hihi, misschien krijg ik wel wat pepernoten van de pieten Doen jullie nog aan pakjesavond, of vieren jullie dit met kerst? Wij doen het met sinterklaas, en dan ook echt met alles erop en eraan! Gedichten etc. Wordt wel weer gezellie!
hoi allemaal ik werk 24 uur in de kinderopvang daarnaast doe ik nu nog een studie. maar die sluit ikin juni af dus nog even druk daarna eerst (hopelijk )genieten van baby geluk en dan solliciteren naar een nieuwe job. hoe ik het ga dooen met op vang weet ik nog niet wil niet dat mijn kindje 3 dagen naar kinderopvang gaat. dus even kijken met oma's of eventueel een vriendin die gast ouder is. en eventueel 1 dag kinderopvang. maar goed dat kan ik pas regelen als ik weet dat ik zwanger ben sint = kadootjes kerst= gezellig samen zijn ga straks ook even kijken is voor mijn vak jargaon! maandag zal er druk over gepraat worden groetjes bianca
Hihi, ja precies! Kunnen we op het werk er weer over mee praten! Ik ben ook wel eens zwarte piet geweest, maar daar waag ik me niet meer aan! Die kinderen zouden me straks herkennen!: Hey juf!.... Juf?
ja kids zijn slim hoor heb een keer mee gemaakt dat iemand aan zijn schoenen is herkent heb zelf in het ziekenhuis een aantal jaren op de kinderafdeling piet gespeeld echt heel leuk! vind het zelf ook heel leuk doe er in de groep ook veel aan heerlijk voor de gek houden pepernoten strooien en zingen en fantasiespelletjes! al die verhalen heerlijk ben echt sint fan groetjes bianca
@ fientje ik was hier al eerder geweest hoor! ik sta ook al op de lijst, jij ook misschien moeten we hem even bijwerken! Ik zal hem zometeen is opzoeken het lijstje dan kunnen de nieuwe weer hun naam er bij zetten! Dat is toch leuk? We weten nog niet precies hoe we het gaan doen, mijn vriend werkt 's avonds en 's nachts de avond diensten beginnen eind v.d middag dus mischien wel kortere dagen? Mijn vriend kan ook in het weekend werken! We zullen elkaar in iedergeval minder gaan zien. Ik wil ook denk ik drie dagen gaan werken of die kortere dagen even kijken hoe? Ik weet niet hoe mijn baas tegenover thuiswerken staat want het zou wel een mogelijkheid zijn voor 1 dag ofzo, je zit toch ook met klantenkontakt! We vieren eigenlijk altijd kerst maar mijn vriend moet dan vaak werken met sinterklaas ook doet hij voor de collega's die kinderen hebben! groetjes
Volgens mij is dit de laats bijgewerkte lijst! Fientje ja staa er al op zie ik! Ik zie nu dat er bij bianca en brigitte nl staat weet iemand wat dit betekent? Brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, nod 21-11 bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11 talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, nod rond 27-11 Xenas81, 25 jaar, 1e kindje, 2e cyclus, NOD 7 december Chigirl, 27 jaar 1e kindje, 6e cyclus, 4e ronde NOD 8 december Lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, 1e cycles, nod 9/12 jelske, 28 jaar,1e kindje, 2e cycles, nod 18-12 antoinette, 1e kindje, 1e cycles amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, NOD 1 december? francien, 1e kindje 4e cycles sada, 1e kindje 2e cycles evi, 1e kindje, 1e cycles Fientje, 1ste kindje, 2de cyclus Marsab, 23 jaar, 1e kindje, 3e cyclus, 2e ronde, NOD: ? zomaar, nynke, 29 jaar lucky, 26 jaar groetjes
ik schrijf al een tijdje alleen niet op dit onderdeel dus vandaar ik ben 22 jaar en ben ook bezig voor de eerste alleen ik ben al ongeveer een jaar gestopt met de pil en nog steeds niks maar mijn cyclus schommelt tussen de 28 en 36 dagen dus heel vervelend wanneer je ei sprong dan is en toen ik een half jaar gestopt was sloeg ik ook wel eens over maar volgend de gyn heb ik wel een eisprong want die zag dat vorige keer omdat mijn slijmvlies dik was geloof ik dat ze zei
Zo, heb mezelf ook even toegevoegd. Brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, nod 21-11 bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11 talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, nod rond 27-11 Xenas81, 25 jaar, 1e kindje, 2e cyclus, NOD 7 december Chigirl, 27 jaar 1e kindje, 6e cyclus, 4e ronde NOD 8 december Lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, 1e cycles, nod 9/12 jelske, 28 jaar,1e kindje, 2e cycles, nod 18-12 antoinette, 1e kindje, 1e cycles amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, NOD 1 december? francien, 1e kindje 4e cycles sada, 1e kindje 2e cycles evi, 1e kindje, 1e cycles Fientje, 1ste kindje, 2de cyclus Marsab, 23 jaar, 1e kindje, 3e cyclus, 2e ronde, NOD: ? zomaar, nynke, 29 jaar lucky, 26 jaar Jen25, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde, NOD 20 november groetjes
Denk niet dat mijn ongesteldheid al op gang is. Zou morgen ongesteld moeten worden. Maar ik voel nog totaal niets.. Maar ja, is ook niet gek..even een tijd niks meer!
Hoi meiden, Gezellig is het hier met allemaal meiden die ook nog maar net bezig zijn. Hoop dat jullie allemaal snel een regelmatige cyclus krijgen. Vorige maand was het bij mij 55 dagen kan je vertellen dat is niet leuk Hoop dat het deze ronde beter gaat. liefs morgaantje
hoi,hoi, nl betekend uit nederland aan gezien er ook mensen uit belgie mee doen om een beeld te hebben waar iedereen woont maar hoeft niet hoor want maakt ook niets uit! fijne avond allemaal en voor degene die mogen klussen veel plezier nog even (nou ja) en dan mag ik testen. heb de van het forum besteld ben benieuwd hoop dat ze geluk brengen hihihi. zal wel niet zijn voel van alles maar weet ook dat het ontpillen en wishfull thinking kan zijn dus ja... jen jij bent de eerst zie ik spannend hoor wat denk je? groetjes bianca