Ik zit inmiddels op dag 35 inderdaad. @ Jen, nou dat lijkt me een mooi compromis. Ik hoop voor je dat jullie er samen goed uitkomen. Hier nog even duimen... ik begin het nu wel spannend te gaan vinden.... de kans wordt steeds groter... maar we wachten af! Groetjes Jelske
@Xenas; assurantie B MKB (midden en kleinbedrijf)... Ben al heel de ochtend bezig, ga om 14.00 uur ff uurtje paardrijden, wat ontspanning tussendoor en daarna weer verder... en dan morgen ook weer heel de dag in de boeken.
@ Imre, Hopen dat wel allebei positief mogen gaan testen volgende week ofzo! @ Jen, succes met je examen en veel "plezier" met studeren.....! Groetjes Jelske
@jelske nou wordt wel spannend voor jou he.. khoop echt voor je dat je volgende week een dikke vette streep op je test ziet staan.. en dat hoop iknatuurlijk ook voor imre... SUCCES dames... Deze meid is ff bij de huisarts langsgeweest voor d'r hoofpijn. Is dus geen ontpillen maar gewoon spanningshoofdpijn vanuit me nek. Dus verder geen last van ontpillen khad alleen het gevoel dat ik gister me eitje heb gekregen (eerder dan verwacht)... voel me net een kip als ik dat zo schrijf haha... Nou nadat ik die verhalen had gelezen over teleurstellingen bij de dames die ongi zijn geworden heb ik besloten mezelf te beschermen en er niet zoveel mee bezig te gaan zijn... verder ben ik aan het denken om van de langste cyclus uit te gaan die hier op de site wordt aangegeven namelijk 35 dagen.. kan ik ook niet te vroeg testen (ja kan wel als ik een langere cyclus heb) Knuf jollie
haha ik zat t ook zo eens te lezen allemaal maar leuk man dat we allemaal rond dezelfde tijd ongi zijn geworden he haha (wel jammer natuurlijk maar ik bedoel t meer zo van jeetje toevallig he )
Ja inderdaad Jelske; van Dijk waar ben je? Heb je al getest? We zitten in spanning te wachten..... Nou ik ben even paardrijden, tot straks
Ja,, is het zeker,, maar heb wel de buikpijn al een paar dagen maar me menstuatie krijgen hoo ma,, Maar goed heb zoiets als het eind van de week nog nie es ga ik weer effe testje doen,, Imre
pfff imie dat lijk me echt zenuwen werk joh als je overtijd bent qua spanning enzo vooral omdat je lichaam je van alles laat voelen maar je zelf geen idee heb hoe of wat he
Ja Nja ken alleen ma af gaan wachten tot eind van deze week en begin vlgende week,, zit niks anders op en om nu weer te gaan testen vind ik zelf beetje vroeg,, Imre
Hey meiden, ik meld me ook weer ff. @Jen: Alvast veel succes meid! @Jelske: Voor jou wordt het idd erg spannend, ik hoop dat het raak is.... zelfs ík vind het helemaal spannend en krijg helemaal de kriebels voor je... @de rest (ik kan niet alles onthouden): wachten, wachten, wachten...pffttt..... nog iets meer dan een week voordat mijn ei komt.... Vraagje: ik ben nu dus gestopt met de pil, ben netjes ongesteld geworden, maar ik heb geen idee welke cyclus ik aan moet houden, hoe weet ik nou wanneer mijn ei komt...?
@ fem ik zou gewoon je laatste cylcus aanhouden... van de dag dat je ongi was na het stoppen van de pil tot nu je eerste echte ongi... Of was dit de ongi na de pil? liefs jollie
Ja, dit was mijn eerste ongi na de pil.... ik heb gewoon 30 dagen aangehouden. Normaliter slikte ik natuurlijk 3 weken pil, 1 week ongesteld en de ongi kwam altijd ca. 2 dagen nadat ik laatste pil had genomen..... We wachten geduldig af op de volgende ongi (liever niet, maargoed) en dan kan ik het ongeveer uitrekenen....
Ik heb hetzelfde... ben nu ook aan het wachten op me eerste echte ongi... kheb ook nog echt geen idee hoelang me cyclus zou zijn.. mijn banner staat op 28 dagen .. maar denk dat ik 35 dagen ga aanhouden.
goedemiddag........wij zijn nog hard aan het klussen......ovutesten zijn nog negatief.....maar denk dat hij donderdag of vrijdag wel positief zal zijn daar mijn ei de 21e is! vanmorgen gepoetst en gestreken dat was echt nodig! ik had een regelmatige cyclus na de pil 3 x van 26 dagen en nu al 2 x 31 dagen......... xxx
Als je het nog niet weet hoelang je cyclus is, zou ik gewoon uitgaan van bijv. 30 dagen en dan lekker ruim om je vruchtbare dagen klussen. Succes ermee! Groetjes Jelske
ik snap even iets niet ik ben vandaag ongi geworden he en dit is mn 1ste x ongi na mn pil slik periode en mn cyclus tussen toen en nu is 26 dagen maar ik kan nu toch voor mn ei sprong vandaag weer aanhouden als mn 1ste x ongi voor mn ei sprong, misschien een stomme vraag maar ik ben een beetje in de war nu!
Als je bedoelt of dit voor je cyclus de eerste dag is is het antwoord ja. Maar ik weet niet of ik je vraag nou helemaal goed begrijp. Groetjes!