Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Jelske, wanneer ga jij nog eens opnieuw testen?

2. Ik wacht deze week af. Als ik komend weekend nog niet ongi ben ga ik opnieuw testen. Zeker omdat ie zaterdag negatief was.

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    misschien te vreg getest jelske.....ik ga duimen voor je meid....ik heb mijn ei de 21e en dan kan ik vanaf 4 februari testen :D:D dus ben benieuwd.......
    ga voor iedereen duimen en hopen........

xxxxx

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Welke cyclus had je aangehouden jelske.. ik zie dat je n cyclus van 30 en 33 dagen hebt gehad.

5. Voor jou komen de klusdagen eraan, dani! veel plezier! ;)

Vanavond weer lekker fitnessen en dan de komende dagen weer werken, dan heb ik tenminste weer iets meer te doen dan hier rondneuzen....

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hihihi ik heb volgende week maandag weer school :D

welke cyclus had je jelske? 30 33? mijne is in het begin 26 geweest en nu 31 dagen ...en de ovutesten zijn tot nu toe negatief (dus zal wel weer 31 worden deze maand) of niet natuurlijk :D:D:D

xxxx

7. Ik had voor de banner een cyclus van 31 aangehouden als gemiddelde. Ik heb wel volgens mij rond 27/28 december mn eisprong gehad dus zou nu al 18 dagen na mn ei zitten, bij mn eerste twee cycli was dat 15 dagen....

Groetjes moi

8. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ik duim ook hoor meid dat het dit weekend dan toch raak mag zijn.

Ga voor mezelf proberen om dit weekend nog niet te testen en het uit te houden tot het weekend nadien, maar ik vrees dat het moeilijk zal zijn om dat vol te houden...

9. Testen is ook zo spannend! die minuten lijken dan zo lang te duren.... maar ja, we moeten toch gewoon geduld hebben voordat we zekerheid hebben.

Waar zou van dijk blijven? Is ver weg naar de winkel denk ik...

10. Niet meer actief

nou meiden ik snap het neit het is weer een heel licht streepje, ik snap het niet.
    vind het maar raar.

veel liefs sher

11. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ja, of hopelijk zo vol van vreugde dat ze even vergeet om ons te informeren!

Trouwens is brandend maagzuur ook een eventueel ontpillingsverschijnsel? Ik heb daar nu nooit last van maar sinds gisterenavond als mijn maag leeg begint te geraken begint het zo te branden...

12. Kun je er een foto van maken, dan kunnen we mee kijken...

13. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    ja inderdaad een foto zou leuk zijn.

Maar aan de andere kant, een streepje is een streepje.
    Welk merk heb je gebruikt?

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    he meiden ben vandaag weer naar de VK geweest (nu voor intake) en weer een echo gehad! En nu was heel duidelijk het hartje te zien! En het is weer gegroeid ten opzichte van vorige week.... hij doet het heel goed zei de VK en de kans dat het nu nog mis zou gaan is erg klein.... dus dat is wel heel fijn..... Het is nu zo groot als ie zou moeten zijn...

Mag over 4 weken weer komen en dan ook weer een echo!

15. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Oh Brigitte, dat klinkt fantastisch. Moet geweldig zijn om dat hartje te zien. En toch wel erg goed nieuws allemaal en dat na al die spannende dagen met bruinverlies.
    Super meid, ben zo blij voor je!

16. Niet meer actief

nee ik kan er geen foto van maken mijn camera is stuk. naar ik zal even aan mijn vader vragen of hij even wil kijken.

veel liefs

17. Wauw Brigitte, dat is een lekkere geruststelling! Op naar een heel lief en mooi kindje voor jou!

En van dijk.... een streep is inderdaad een streep. Misschien voor de zekerheid nog even naar de huisarts als je blijft twijfelen?

18. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Van Dijk, jij maakt het wel lekker spannend hoor.
    Maar zoals zovaak gezegd, een streep is een streep, ook een hele vage...

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @van Dijk: ik zou anders gewoon aan de HA vragen of je een bloedtest mag hebben... je hebt nu al 2 keer een vaag streepje... En als er een tijdje tussenzit zou je verwachten dat ie wel duidelijker wordt.... Of nog een keer een testje wagen met ochtendurine..... (hoewel mijn eerste test om 18 uur s avonds ook al heeeeeeel duidelijk was)

20. Niet meer actief

weet je wat ik doe ik ga morgen even naar de ha en laat even de testen zien en kijken of hun was kunnen zien hun wetten dat wel.

veel liefs

Share This Page