Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dat kun je ook doen..... En als je huisarts het nodig vindt kan die altijd een bloedtest doen.

Denk dan wel dat je pas zwanger bent anders had je vast al een duidelijker streep moeten zien.....

2. Niet meer actief

naar ik heb er nog een.
    die doe ik morgen ochtend. maar ik heb een test van clearblue en die is wel een stuk beter, dan die van de krutvad
    ook een stuk beter zichtdaar.

veel liefs

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @van dijk: hoe bedoel je dat... heb je beide testen gedaan? CB heeft meer hcg nodig dus zou dan onduidelijker moeten zijn dan die van het kruidvat... in het begin dan.... (kijk maar eens in mijn album.. daar maakt het niet uit)

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Brigitte wat leuk zeg! veel echo's krijg je dan..

van dijk wat houd je het spannend zeg! maar streep is toch gewoon streep?

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @berna: ja leuk he.... ik was ook helemaal verbaasd dat ik vandaag weer een echo kreeg... maar wel erg leuk en heerlijk om te zien dat het hartje ook echt goed klopt! En omdat je met 14 weken ook pas echt het hartje kunt horen en er dan zo'n groot gat tussen zit krijg ik lekker met 11 weken nog een echo.....

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    leuk hoor! :D ik wil nu ook... 14 februari mag ik volgende maand testen zou leuk zijn he haha

7. Niet meer actief

dat die van de krutvad lichter zijn dan die van de clearblue testen. ik heb er nu maar een gedaan en dat is die van de krutvand. het is jammer dat ik geen foto kan maken.

veel lief sher.

8. van dijk, als ik jou was meteen even een afspraak maken bij de huisarts, die kan je waarschijnlijk wel duidelijkheid geven. En dan kom je hier even vertellen wat die heeft gezegd!

Groetjes!

9. Niet meer actief

brigitte22. het lijkt er wel op maar die van mij, dat streepje die in de lenkte is een stuk smaller dan die van jou en ook iest lichter.
    kan je me nog een beetje volgen, hoe ik het uit leg.

veel liefs sher

10. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Meestal zeggen ze he een streep is zwanger, want een test kan alleen een streep krijgen wanneer er hcg in je urine en hcg heb je alleen maar als je zwanger bent. Nou snel maar naar de huisarts gaan morgen en dan wens ik je veel sterkte toe.

liefs jollie

En brigitte.... leuk joh dat je een echo kreeg zou wel verassing zijn geweest he en dan ook nog het hartje horen kloppen.. jouw dag kan vast niet meer stuk... klas elders dat je een fotootje mee had gekregen.. zul je wel de hele avond wegzwijmelen he... lekker zo'n roze wolk! :p

11. Niet meer actief

jelske1978. dat is goed dat zal ik zekker doen.

veel liefs

12. Het maakt niet uit hoe dik ie is, volgens mij. Een streep is toch echt een streep.
    Hoor ook positieve verhalen over de clear blue digital. Die zegt gewoon zwanger of niet zwanger.

13. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja met zo'n digitale zal er toch wel geen twijfel meer zijn... als er staat zwanger ben je toch echt zwanger lijkt me toch zo...

14. Niet meer actief

ja dat is zo.
    ik vind het zo spannend.

brigitte leuk voor die foto doe je heb mee gekregen. het zal wel heel mooi zijn geweest.

veel liefs

15. Lijkt me dat je nu wel lang genoeg in twijfel zit, dus ben erg benieuwd wat je huisarts gaat zeggen!

Groetjes Jelske

16. Niet meer actief

jelske en zo is het met jou ben je al geworden of niet. hoe veel dagen ben je nu overtijd.

veel liefs

17. Ik zit nu op dag 35, volgens mij ongeveer 18 dagen na mn ei, maar nog geen tekenen van de duiveltjes!

18. Niet meer actief

maar voor mij gevoel den ik gewoon zwanger.
    ik voel steets dingen in mijn buik, net of er een beletje om hoog gaat.

veel liefs

19. Niet meer actief

dus dat is voor jou ook spannend

veel liefs

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    bij welke test? Jammer dat je geen foto kunt maken... anders konden we even meekijken

Deel Deze Pagina