Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ZOOO dames, ben een paar uurtjes weg en alweer 5 pagina's volgekletst!

Nou van Dijk je maakt het wel erg spannend hier...ben benieuwd wat je HA zegt...

@brigitte; oh dat moet een heerlijk gevoel zijn zeg...het hartje zien/horen kloppen. Lijkt me geweldig! Veel plezier nog op je roze wolk... :D

2. Niet meer actief

Zo ik ga eens ff lekker douchen, heb nu al spierpijn...au
    Het is ook alweer 5 jaar geleden dat ik regelmatig aan paardrijden deed..
    Over 2 weken mag ik weer, we gaan de draad weer oppakken.

Tot straks

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    @birgitte wow wat onzettend leuk zeg.
    @ van dijk nou een streep je is een streep je er komt toch geen streepje op zo een test als er geen hormoon in je urine zit?

@iedereen mag ik vragen wat een normale prijs is van een zwangerschaps test. ik lees op het forum dat mensen elke maand wel een keer of wat testen en denk dan gelijk (ja sorry hooor) of het niks kost.
    misschien als ik straks zo ver ben koop ik het ook wel zo vaak hoor dat weet ik niet maar daarom ben ik zo benieuwd er na

ik kan nog steeds bijna niet wachten met stoppen van de pil ga denk volgende week ook met lood in mijn schoenen naar de apotheek om nog eens een doosje met drie strippen te halen. wel goed nieuws is dat ik deze week weer 1 kg ben afgevallen dus nog even door zetten en dan ben ik er.
    wil in ieder geval nog 5 kg afvallen maar liefste nog meer.

4. Via deze site kun je ze vrij goedkoop aanschaffen. Ik heb ze via een aanbieding gekocht voor ongeveer 2 euro per stuk. Ik weet niet wat ze in winkel kosten....

groetjes Jelske

5. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    jeetje wat een spanning allemaal :( super spannend man , maar ik weet ook niet beter of een streep is zwanger! nou pfff t lijk wel een soap serie ik ben er sinds gisteren bij gekomen maar vindt t nu al super spannend voor je van dijk! :confused:

6. Niet meer actief

hoi tamara1984.

ja dankje ik vind het zelf ook spannend.
    maar morgen ga ik naar de ha en dat weet ik hopelijk meer. ik krijg nu al de kriedels in mijn buik als ik over ga denken.

ik den gewoon zwanger het kan niet anders.
    dan is mijn pendel wel goed.

veel liefs sher

7. Niet meer actief

hoi tamara1984.

ja dankje ik vind het zelf ook spannend.
    maar morgen ga ik naar de ha en dat weet ik hopelijk meer. ik krijg nu al de kriedels in mijn buik als ik over ga denken.

ik den gewoon zwanger het kan niet anders.
    dan is mijn pendel wel goed.

veel liefs sher

8. Niet meer actief

hoi jelske1978.
    de testen in de winkel kosten verschillend.
    kruidvat kost 7 euro
    clearblue kost 11 euro zo iets.
    best wel duur .
    maar die testen die jij heb is niet duur.

veel liefs.

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @van dijk spannend spannend ga je morgen naar de ha?(voorzichtige felecitatie)

de testen liggen tussen de 6€ en 15€ ligt eraan welk merk enz enz
    goedkoopste is via de site!

xxx

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @van Dijk: hou ons maar op de hoogte....

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Toevallig op de etos site geweest.. daar krijg je nu 3 digitale clearbleu testen voor 19,95... ja je hebt ze ook goedkoper het is maar net wat jij ervoor uit wil geven.

@vandijk... spannend hoor, khoop dat de huisarts de twijfel bij je weg kan nemen! Succes.

liefs jollie

12. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    oke die via deze site zijn dan wel erg goed koop heeft iemand ervaring met deze testen zijn ze goed?

13. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik heb zelf geen ervaring met deze testen, maar heb wel vaak genoeg gelezen dat ze wel goed zijn hoor. Dus succes met het uitzoeken ervan!

14. Niet meer actief

ja dat doe ik zekker meiden.

veel liefs

15. Ik heb ze van de site hier in huis liggen, een voorraadje, volgens het forum hier wel positieve ervaringen, zover ik weet nauwelijks vaag positieve testen en toch niet zwanger.
    Als ik met deze positief test ga ik wel een keer zo'n duurdere halen, vind t zonde om die elke keer te gebruiken...

pffff..... nou begint mn vriend al of ik niet toch nog kan testen..... brengt me weer in dubio. Wat zal ik doen?

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Nou ik heb vandaag nog een testje gedaan, kon het niet laten maar helaas negatief. Had ook niet anders verwacht eigenlijk. Zit nu op mijn 23e dag.

17. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Testen! hahaha
    Zelf zou ik een week na me nod testen als ik jou wa.. maja wie ben ik.
    1 week na je nod geeft wel extra zekerheid he...
    Laat je weten wat je gaat doen... vind het toch zo spannend :D

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jelske: anders lekker morgenochtend testen... met ochtendurine test je sneller +++

@Loesjuh: ik denk dat je veel te vroeg getest hebt... nog een weekje geduld proberen te hebben... anders is het ook zonde van je testen.... Als je een normale cyclus hebt zou je rond je 23e dag pas de eventuele innesteling hebben... dus kun je dan nog helemaal niet +++ testen

Ik heb tot 18 dagen na mijn eisprong gewacht met testen... en toen was er geen twijfel mogelijk.. zie maar in mijn album

19. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    In de ochtend testen lijkt me ook beter.. is je urine ook geconcentreerder he... nou succes!

20. Ja, ik weet het. Ga toch maar wachten denk ik. Ik heb zaterdag nog negatief getest dan zal het nu nooit duidelijk positief zijn. Ga toch maar voor het volgend weekend....

Thanx meiden!

Deel Deze Pagina