Ik zeg altijd maar... De volhouder wint... En dat is meestal ook nog zo,, vooral uit eigen ervaringen hihi Sterkte met het volhouden!
@ Brigitte, ik had zelf het idee dat ik nu ongeveer 2 weken geleden mijn eisprong heb gehad. Had toen nl 2 dagen doorzichtige slijm (sorry ) en ongi krampen. Ik denk dat ik het vrijdag of maandag nog een keer ga proberen, en dan ook met ochtendurine heb het net na eten gedaan. Ben dit weekend een weekendje weg en dat zal dan ook de laatste zijn. Krijg wel erge zin aan chocolade dus het kan maarzo zijn dat de er aan komen.. We wachten rustig NOT af..
Ja, dat denk ik ook wel. Hoe langer ik wacht hoe groter de kans dat het een duidelijkere test is. pfff waarom is er nou zo'n groot verschil tussen verstand en gevoel!
Vervelend he.. verstand en gevoel... zijn duivel en engel hihi... kan er alles van... maja zolang er geen zijn, kun je denken dat het goed uitpakt... misschien helpt dat bij het wachten...
Dan heb je een vroege eisprong gehad... en zou je inderdaad nu op zich wel moeten kunnen testen... Maar net na het stoppen met de pil blijft het altijd wel lastig te zeggen..... Kon je van dat doorzichtige slijm ook draadjes trekken? Dat is vaak het teken dat je eitje in aantocht is... Doorzichtig slijm kan op vele momenten van je cyclus.... Zou inderdaad een keer in de ochtend testen... Als je het kunt is maandag natuurlijk mooi... En als je zwanger bent ben je dat maandag ook wel.... hihihi....
Ja idd ik ben volgende week maandag vrij dus dan ga ik voor het laatst testen. Heb sowieso last van verschillende soorten slijm, de ene keer is het plakkerig in trek je er draadjes van en de andere keer korrelig zeg maar. Of de ene keer wit of doorzichtig (alleen die 2 dagen).
Dat vind ik een goede opmerking brigitte... "als je zwanger bent, ben je het maandag ook nog" misschien helpt deze uitspraak jelske de moeilijke dagen door... meid als je zwanger bent, dan ben je dat in het weekend of volgende week ook nog wel. knuf jollie
Dat vind ik een goede opmerking brigitte... "als je zwanger bent, ben je het maandag ook nog" misschien helpt deze uitspraak jelske de moeilijke dagen door... meid als je zwanger bent, dan ben je dat in het weekend of volgende week ook nog wel. knuf jollie
De dagen dat je draadjes kan trekken zijn in principe je vruchtbare dagen. Zodra dat draadjesslijm verdwijnt is je eitje meestal geweest.... Ik had die 2 rondes de dag voor mijn eitje echt draden van een paar centimeters lang... andere dagen veel kortere draadjes... Ik ga maandag in ieder geval voor je duimen
Het is maar goed dat ik de komende dagen gewoon weer moet werken, heb ik minder tijd om na te denken.... t is ook vooral mn kerel die het nu ook begint te geloven wat het weer moeilijker maakt om niet in de verleiding te komen. Maar het gaat me gewoon lukken om langer te wachten!
@Jelske: ik vind het wel knap voor je dat je nog even wacht... ik heb het ook geprobeerd en had met 18 dagen na mijn eitje meteen s avonds een mega +++ test... dat is wel het voordeel van wat langer wachten.... niets geen vage streepjes...
zou zeker mooi zijn meteen in ronde 1.... maar wel bijzonder want heel vaak gebeurt het niet.... ik ga je in ieder geval in de gaten houden de komende week... net als alle andere meiden die binnenkort wel of niet ongi worden
Maar jij had ook zo lang gewacht! We kregen je echt niet aan het testen hoe zeker we er ook van waren met zn allen! Ik ga in ieder geval zo lang mogelijk proberen te wachten.... al zit ik nu toch ook volgens mij wel al een dag of 18 na mn ei.... Vorige twee cycli was mn ongi ongeveer 15 dagen na mn ei.... Maar ik voel mn ei niet, dus zijn eigenlijk ook maar gevoelens... Groetjes!
ZO nog 20 pagina's te gaan en we zitten alweer op 200 ! Gaat goed zo... Hier zijn de klachten weer wat minder aan het worden, maar nog geen tekens van de .... Nog een paar dagen wachten...
He! voor jou begint het ook alweer op te schieten, gaan we samen duimen voor een positieve test! Heb je er een beetje een goed gevoel over deze maand?
ow meiden....ik vind het zo spannend voor jullie. @Jelske; ik vind het echt superknap van je dat jij het uit kunt stellen...zou ik echt niet kunnen. Ik ga voor iedereen duimen! Groetjes, Noa
hoi meiden ik ben er ook weer. waar hebben jullie het over. kan ik even mee praten. ik verveel me. veel liefs