Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou heb vanavond contractbespreking gehad, het salaris is om te huilen dus daar moet nog even over onderhandeld worden...de verdere voorwaarden zijn goed. Ze hebben zelfs al aangegeven dat ze echt wel weten dat ze bij in dienst nemen van iemand van bijna 26 met een man er binnenkort ook kinderen zullen komen. EN part-time werken in de toekomst is geen probleem!

Dus onze kinderwens gaat definitief NIET de koelkast in.......YEAH! :whistle:

Nou ga weer verder leren, morgen examen.....

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jen dat is supernieuws!

3. Niet meer actief

Ja absoluut ! Nu alleen nog kijken of dat salaris omhoog kan....en dat betwijfel ik...

Maar ja als ze dat niet doen gaat het gewoon niet door en heb ik mijn vaste contract bij de huidige werkgever nog!

4. @ jen dat is echt super nieuws zeg! helemaal toppie!

Wij hadden als liedje.. bij binnenkomst... you'll never walk alone - Gerry and the peacemakers... (feyenoord fans he hahaha)
    En bij het tekenen hadden we Marco B - Stapel op jou...
    echt super leuk..

Bob Carlis - Butterfly kisses is echt een mega gaaf nummer !
    tranen trekker!

@ loesjuh! spannend zeg!

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhhhh Jen, wat fijn voor je! Effe onderhandelen meid, you can do it!

Wij vonden "a beautiful day" van U2 ook mooi voor als we weggaan! :D!

6. Ha dames!

@ Jen, super voor je dat je kinderwens niet die koude koelkast inhoeft! Hoop voor je dat je nieuwe baan ook doorgaat....

Butterfly kisses werd ook gedraaid bij een vriendin van mij die trouwde afgelopen juli. Toen ze zo de kerk binnenkwam zat ik al bijna te brullen! Deed het erg goed!

Hier nog altijd geen ongi te bekennen! please laat mn lichaam me niet voor de gek houden...

Groetjes Jelske

7. @ jelske... meid hebbie al getest?
    En wat voel je allemaal?
    Wanneer ga je testen ?
    Kus

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dat is ook het eerste wat ik deed; naar deze site rennen zodra ik op de zaak was.... hahaha. Xenas; ik wacht ook met spanning...

9. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Spannend allemaal weer!

Hier niets bijzonders te voelen..ff afwachten dus nog!

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    wij hebben gekozen voor het duet van eros ramazotti en anastacia (i belong to you) voor als we tekenen... En als we weggaan een nummer van een zuid-afrikaanse zangeres (zijn op reis daar geweest) dat niemand kent maar wel vrolijk is....

En zitten te denken om misschien het nummer van marco te draaien liefde voor het leven (gaat over kleine ukkepuk) of van patrick bruel.....

11. ohh wat een leuke nummers allemaal!
    Weet je al wat voor je jurk je wilt?

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ga zaterdag met mijn moeder naar een jurk kijken... dus dat is nog even afwachten... heb wel een idee maar ja 20 april zal ik ook wel al een buikje hebben dus ja daar moeten we ook rekening mee gaan houden.... ;)

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wij willen ook sowieso een heel vrolijk nummer als we weggaan, wij vinden "let me entertain you" van Robbie Williams ook erg leuk... maar we twijfelen nog heel erg, voor het tekenen hebben we "lily was here" in gedachten van Candy Dulfer.....

Ohhhhh, hou op over trouwjurken, kan niet wachten totdat die van mij er is! :D!

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ja hier ook een vrolijk nummer als we weggaan.... en een onbekend nummer... van Karen Zoid (uit zuid-afrika dus).... heet you are the reason....

15. het passen van jurken was zo fantastisch!
    bij mij was het de 3e jurk!
    Ik voelde het meteen!

Maar brigitte... hou je wel rekening met levertijd...
    Want je trouwt al in april ... over (bijna) 4 maanden toch al?

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Xenas: ik had al gebeld met de winkel en volgens haar was het geen probleem en was ik nu nog mooi op tijd.... zij heeft jurken met een levertijd van maximaal 3 maanden dus dat kan precies.... en ze is zelf coupeuse dus kon zelf bijwerken indien nodig.....

17. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    ow meiden.....praat me niet over trouwen.
    Mijn vriend wil niet trouwen....alleen voor de wet...mocht ik ooit zwanger raken. Dat is een stuk makkelijker.
    Maarja..ik zou het liefst in Oostenrijk in de winter trouwen met een trouwjurk op de skies.

18. Ach joh, mijn vriend krijgt nog altijd jeuk, uitslag enzo als het over trouwen gaat. Misschien over een paar jaar als we een eigen bruidsmeisje/ jonkertje hebben...

Hier nog altijd geen ongi, ik hoop het testen nog uit te kunnen stellen tot zaterdag.... weinig klachten hierzo, ben moe, darmen rommelen en af en toe een vlaagje misselijkheid. Maar ik ben zo bang voor de teleurstelling als het toch negatief is. Zie het al helemaal voor me dat ik 's ochtends test en dan 's middags toch ongi wordt! Mn cyclus was voor de pil ook onregelmatig dus ik sta niet te kijken van 36 dagen, snappie?

@van dijk: hoe laat ga jij naar de huisarts?

Groetjes Jelske

19. @ jelske... tja meid.. ik begrijp je helemaal!
    Ik testte natuurlijk zaterdagochtend en smiddags gewoon ongesteld geworden he!
    Dus ik begrijp je onzekerheid!
    maar ik hoop voor jou natuurlijk een dikke +++!

@ brigitte!
    ohhh helemaal fijn zeg!
    heb je al een idee wat je zou willen?

@ noa.. mijn vriend heeft me gevraagd in de sneeuw!
    ook helemaal leuk!

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bij mij was het pas de 15e jurk ofzo, whahahaha, maar toen ik hem eenmaal aanhad wilde ik hem niet meer uittrekken!

Mijn vent wist al dat ie met me wilde trouwen toen we 3 maanden samen waren! :confused: OMG, ik moest eerst effe bijkomen, uiteindelijk was ik degene die voor de bijl ging en toch maar "ja" zei... nog een half jaar....

Hier misselijk en pijntjes in mijn buik... geen idee wat het is.... voorgevel is gevoelig en bijna een maat groter....! :rolleyes: snap er niks meer van.....

Deel Deze Pagina