Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.316
    36.179
    113
    hihihi meiden, wat wordt hier gezellig veel gekletst. Gisteravond tot nu niet meer online geweest en 7 pagina's te lezen! het wordt steeds gezelliger.
    Om ook de vragen even te beantwoorden.
    Ik kom uit Groningen, mijn vriend en ik zijn begin volgende jaar 4 jaar samen en wonen sinds mei in ons koophuisje.

Groetjes!

2. Antoinetje

2 nov 2006
    45
    0
    0
    Schiedam
    Dat klopt, maar in de fotografie voor een baas werken is lastig... En ik vind het fijn nu helemaal mijn eigen ding te doen, mijn eigen ideeen en creativiteit te gebruiken. ik werk nu af en toe nog in een fotozaak en ben daarnaast voor mezelf begonnen.

Ik fotografeer vooral baby's, kindjes, bolle buiken, stelletjes en dieren.

Groetjes Antoinette

3. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    wat leuk zeg volgens mij hebben we bijna alle provincies vertegen woordigd :) en ook een paar uit belgie! leuk leuk leuk.

hopelijk brengt het ons geluk!
    fijne avond doei doei

4. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    @ antoinetje, hopelijk heb snel je eigen project om te fotograveren, kunnen we je werk ook bewonderen!

@ bianca ik heb de testen van de site gekocht, ik had ze vandaag in huis, nu nog wachten ;)

Het wordt hier steeds gezelliger, dat de sint veel goed mag brengen voor ons allemaal!

groetjes amidala

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ja idd! Hopelijk wordt volgend jaar ons jaar! (dat we óf zwanger raken en/ óf bevallen!)
    De sint maar een hele lieve brief schrijven vanaaf en in de schoen doen! ;)

6. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Inderdaad we moeten maar een baby velanglijstje maken ;)
    Misschien er ook nog een sinterklaasliedje bij zingen ik heb ook nog wel een wortel :) :)

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Haha! Ja goed idee! Laat je morgen ff weten of er iets positiefs in je schoen zit! ;) :)

8. Niet meer actief

@bianca: Ik ben uitgegaan van een cyclus van 29 dagen, maar is pas mijn eerste pilloze cyclus, dus kan ook veel langer duren door ontpillen...

We zien wel, ff afwachten. Maar wel spannend !

9. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Ben ook zo benieuwd hoe lang het ontpillen bij mij gaat duren! Het is afwachten..

Bij iedereen is het weer anders. Heb wel 10 jaar lang de pil geslikt..Daarvoor was ik het wel regelmatig.

Groetjes Evi

10. hey meiden!
    hoe gaat alles..
    ik vindt het echt gezellig met jullie ...

ik werk zelf bij een stichting wat de techniek promoot voor jongeren!
    en ik werk veel met basisscholen!
    dus als jullie al een kleinje hebben.. of een neefje of nichtje in groep 5... en die heeft techniekles gehad van een oude man.. haha.. dan kan dat van mijn kantoor zijn!
    ik doe verder digitale nieuwsbrieven maken en de website onderhouden.. ik ben secretaresee...

ik wil ook 4 dagen gaan werken liefst 3 .. maar dat zien we dan wel weer..
    mijn man gaat ook 4 dgaen werken..dus dan hoeven we 3 dagen oppas te hebben!

groetjes Wen

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik zet mij er ook even bij...

Brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, nod 21-11
    bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod
    suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11
    talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, nod rond 27-11
    Xenas81, 25 jaar, 1e kindje, 2e cyclus, NOD 7 december
    Chigirl, 27 jaar 1e kindje, 6e cyclus, 4e ronde NOD 8 december
    Lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, 1e cycles, nod 9/12
    jelske, 28 jaar,1e kindje, 2e cycles, nod 18-12
    antoinette, 1e kindje, 1e cycles
    amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, NOD 1 december?
    francien, 1e kindje 4e cycles
    sada, 1e kindje 2e cycles
    evi, 1e kindje, 1e cycles
    Fientje, 1ste kindje, 2de cyclus
    Marsab, 23 jaar, 1e kindje, 3e cyclus, 2e ronde, NOD: ?
    zomaar,
    nynke, 29 jaar
    lucky, 26 jaar
    Jen25, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde, NOD 20 november
    esther. 25 jaar, 1 kindje, 4e cyclus, nod 15 dec

12. hallo dames

ben nog steeds ongesteld.
    heb al 2 testen gedaan. allebei nega.
    word er een beetje meodeloos van.
    alleen op de dag dat ik ongesteld moest worden, 2 bruine vlekjes verder helemaal niks :evil:

groetjes carola

13. sada

sada Lid

30 okt 2006
    55
    0
    0
    brabant
    HI Dames

Zo ik ben even niet online geweesty en moet heel wat bijlezen.

Ik kom trouwens uit Brabant en werk in een juwelierszaak.
    7 dec zou mijn NOD zijn. Hoop echt dat hij uitblijft.

vraagje Sinds ik gestopt ben met de pil begint mijn onderbik aan de linkerkant iets op te zetten herkent iemand dit?

Hebben jullie trouwens tegen mensen verteld dat jullie bezig zijn of houden jullie dat voor je?

Oeps
    Ik had dus eigenlijk 2 vraagjes

groetjes Sada en iedereen veel succes

14. Nee, de klachten die jij beschrijft herken ik niet, maar ja..... wat het lichaam allemaal kan doen onder invloed van hormonen, daar staat hier de hele site mee vol ;)

Bij ons zijn er een paar mensen die weten dat ik ben gestopt met de pil. Ik vindt het toch wel prettig om het er over te kunnen hebben op zn tijd. Dat maakt het voor mij makkelijker om het niet tegen iedereen te willen vertellen. Bij ons weet een vriendin het, een collega die ik al heel lang ken en mijn moeder (sinds kort). Van mijn moeder wilde ik graag weten hoe lang het duurde voor zij aantelde en hoe de zwangerschappen liepen.

Groetjes aan iedereen en veel klusplezier!

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Nou ik heb vanmorgen niks in mijn schoen gekregen hoor, maar wel ies anders!
    Ik vul mijn temp in van vanmorgen en.... Blijkt het dat ik mijn ei op dag 8 (al) heb gehad waarschijnlijk (volgens FF)! :confused:
    Dus..ik ben heel bang dat ik niet genoeg en op de juiste dagen heb geklust, puur omdat ik het niet verwacht had, zo vroeg! :(
    Wat denken jullie!?

@ sada: Wij vertellen het aan niemand: suprise, suprise! ;)

16. sada

sada Lid

30 okt 2006
    55
    0
    0
    brabant
    hi

Jelske, Ja ik sta er idd van te kijken wat je allemaal kunt voelen, maar ik voel me wel veel lekkerder zonder de pil.

Wij hebben het wel tegen een vriend en vriendin moeten zeggen ivm vakantieplannen voor komend jaar.
    verder wil ik het eigenlijk tegen niemand vertellen, maar het is zo moeilijk want het is zo spannend allemaal.

Ik vind het wel superfijn dat je hier alles even van je af kunt schrijven.

17. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Ik heb sinds m'n ontpilling last van een opgezette buik, maar niet per se aan de linkerkant. Heb ook meer last van m'n darmen. Maar voel me wel lekkerder in m'n vel zonder al die hormonen!

Heb het nog aan niemand verteld. Denk dat ik dat ook probeer van niet. Stel dat het heel lang duurt..

Daarom vind ik het fijn om er met jullie over te praten!

groetjes evi

18. jaaa dat is helemaal waar! om er met jullie over te praten...
    ik heb het aan mijn zusje en 2 vriendinnen verteld...
    moest het toch echt kwijt.. en mijn zusje is net bevallen van een zoontje...

@marsab... sorry ik weet niks van tempen af... (hihi misschien een nieuw woord voor in de dikke vandalen haaha) dus ik zou je er niet bij kunnen helpen!

ik heb wel wat klachten hoor.. opgezette buik... en heeel erg moe..

19. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    hallo allemaal

en dames hard gezongen bij de schoorsteen gisteren? :) :)
    hopelijk breng ie geluk die heilig man hahaha.

@ sada net als evi heb ik ook last van een opgezette buik maar niet perse aan de linker kant heb ook het gevoel dat er een blok in mijn maag ligt soms
    dus herken het een beetje.

@ marsab, meid ik duim voor je je weet maar nooit het hoeft er maar 1 te zijn die raak is;) en anders nieuwe ronde nieuwe kansen. we zijn nog maar net begonnen maar ik snap dat je graag deze maand een frummeltje wil verwachten dus [-o<

Ik heb de tests van d site besteld. Wilde dit eerst bij de kruidvat doen maar het is super druk bij de kruitvat :confused: :confused: dus wat meer privacy op deze manier.dat is toch wel prettig

@antoinette wat leuk dat je fotograaf bent lijkt me nou echt een leuk beroep. heb zelf ook een leuke camere en speel er graag mee maar is echt hobby. misschien leuk om als we strak alle maal zwanger zijn een bollebuikjes foto te maken met z'n alle =D>
    of loop ik nu te veel vooruit? :-k :)
    ach positief denken voor iedereen is toch geen slechte zaak?

fijne dag iedereen groetjes bianca

20. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Dat is zeker handig om een test via de site te kopen! Zag er al tegenop..Je weet nooit wie er achter je komt staan bv...
    Wil het toch nog liever geheim houden!

Maar ik wacht nog tot m'n ongesteldheid regelmatig is..dan ga ik testen. Ben nu 28 dagen gestopt met de pil..

Groetjes Evi

Deel Deze Pagina