Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Die van mij krijgt al kriebels al hij ergens in de verte het woord trouwen hoort vallen!

2. Niet meer actief

Nou meiden, ik ga vertrekken naar Nieuwegein voor mijn examen.
    Duimen jullie allemaal voor me?

Ben zooooo zenuwachtig, heb ik normaal nooit...

3. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi hoi!
    Mijn ventje wil wel graag trouwen... Maar ja, ik heb het al eens gedaan en 't is uiteindelijk geen succes gebleken... da's inmiddels iets meer dan anderhalf jaar geleden. Vriendlief zei laatst: als je niet al eens getrouwd was geweest, had ik je allang gevraagd, de skeet... Misschien, in de toekomst toch nog een poging wagen....

Wat ontzettend leuk dat er het aankomende jaar zoveel gaan trouwen van het forum! Wel foto's plaatsen in jullie album he! Ben altijd erg benieuwd naar de outfits van bruid en bruidegom!

Liefs Chris

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen allemaal...

@ jen... heel veel succes zometeen en dat het examen je maar makkelijk mag bevallen.

@ iedereen die trouwen gaat... LEUK zeg! geniet lekker van de voorbereidingen want voor je het weet is de grote dag aangebroken...
    Een vrienden koppel gaat ook trouwen in juni, wij nog niet. Nu roepen we allebei wij gaan niet trouwen, maja misschien doet de toekomst anders beslissen.

Verder heb ik gister denk ik toch me eisprong gehad, had later op de avond ook van dat getsieslijm en ik had gigantische buikkrampen het savonds.. van die ongikrampen. Dus denk wel dat t me ei was.. nou heb ik alleen n vraagje, we hadden gisterochtend geklust, zullen we vandaag dan weer klussen of is dat dan tekort op elkaar, aangezien ik gelezen had dat het beter is om een rustdag te hebben voor de conditie van het zaad?

Nou iedereen nog een fijne dag vandaag.. geniet er maar lekker van.

Knuf jollie

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Jen: Succes meid, ik ga zeker aan je denken en voor je duimen! Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen! Ik duim er in ieder geval wél voor.....

Wij zijn de enigen in onze omgeving die gaan trouwen, wij doen alles netjes volgens het "boekje" (dat zijn de reacties bij ons in de omgeving) aangezien de helft van onze vriendenkring zwanger is en dus nietgetrouwd is (maakt mij niet uit hoor) en dan krijg je opmerkingen als: "Ja, jullie trouwen zeker omdat jullie kindertjes willen?"

En dan zeg ik: "Nee hoor, omdat we van elkaar houden" en dan staan sommigen je toch gek aan te kijken! Nouja zég!

xxx

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Xenas: Wat een mooie site zeg! En idd; een HELE mooie jurk.

Onze site = Frankenmascha.trouwen.com (zonder ww. ervoor) Frank en mascha = Fem (haha)

7. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    @Fem; ik dacht dat je Femke heette....hahahah
    Net zoals ik dacht dat Brigitte 22 was maar ze is 30.

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Xenas en Fem, wat een ontzettende leuke sites hebben jullie zeg! Zit nu op mijn werk, dus kan niet alles bekijken, maar wat ik heb gezien is echt super! Xenas, echt een prachtige jurk... Wat zul je je een prinses gevoeld hebben zeg!

Heel veel geluk meiden!

Liefs Chris

9. jaaaa dat voelde ik me zeker!
    hij was echt fantastisch!

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel Chrisje! Ohhh.... ik dacht ook dat Brigitte 22 was (zal wel door de naam komen he? ;) haha).

Zie ook fotoalbum: Frank en Mascha.... wij noemen onszelf altijd Fem (onderling grapje, hahaha)

11. @ fem... GOUDA!
    Waar komen jullie vandaan?
    Wij zijn getrouwd in Waddinxveen!

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Waddinxveen, wat leuk!

Wij komen uit Capelle aan den IJssel! (Maar het gemeentehuis is helemaal nada! Haha)

13. Capelle..
    ja das idd wel in de buurt!
    mijn zusje woont in krimpen!
    leuk zeg!

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wat een toeval, hahahaha!

Ew, :( ben zo misselijk.....

15. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Wat een leuke sites meiden......heb er vanaf mijn vorige post naar gekeken. Ik wil ook...ik wil ook.....
    Maarja....heb er nu ook de centjes niet voor. Het huis moet nog af.

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Noa: Ik probeer ook als een gek te sparen, maar het is idd lastig :( helaas. Heeft iemand nog een bijbaan in de aanbieding? Haha

17. een bijbaan in de aanbieding zelfs..
    hmmm nee.. ook niet bij de appie? ;)
    haha
    sorry begin melig te worden!

Zometeen even paspoortje ophalen!

18. Niet meer actief

hoi meiden.
    nou ik was dus toch zwanger naar alleen het kindje leeft niet meer. ik heb dus een miskraam.
    ik voel me dus heel verdritig ik kan wel huilen.
    maar ik den gisteren naar een paranormale iemand geweest en die zei van heb je wel eens een kindje verloren, ik zeg nee . ik ging haar het hele verhaal vertellen hoe het met mij is gelopen.
    toe zei ze, je moet een afspraak maken met de ha om je eigen schoon te laten maken dus ik moet nou vrijdag naar de bokter toe. het is een heel verhaal, ik hoop dat jullie het een bettje snapen zo hoe ik het een betje uit leg, er zullen wel wat spelfouten in zitten. maar die paranormal iemand die zei ook, als je weer schoon bent raak je snel weer zwanger en toen zei ze ook van, komen er tweelingen voor in de famieli toen zei ik ja, en toe zei ze van sta er maar niet raar van te kijken dat je een tweeling krijgt.

maar ik kan wel huilen.
    heel veel liefs shar

19. Niet meer actief

het kindje had geen levens kans.

veel liefs

Deel Deze Pagina