? Nu begrijp ik het helemaal niet meer. Ik dacht jullie hebben het over een e-mail van de beheerders. Jullie worden toch niet lastig gevallen? Dan gelijk melden hoor.
Goedemorgen allemaal! Weet iemand vanaf hoeveel dagen na je menstruatie je je ei kan hebben? Ik heb altijd het idee dat ik mijn ei al een paar dagen na mijn laatste menstruatiedag heb, maar zou wel vreemd zijn, niet? Iemdand ervaring mee? @Fem en Xenas:Over wat gaat dat rare bericht? Ben niet nieuwsgierig hoor... Fientje
@Fientje, ik heb ooit ergens gelezen dat je ei ca. 14 dagen na je eerste ongi dag komt, maar dit is volgens mij een gemiddelde en verschilt dus van vrouw tot vrouw. Mijn ongi begon op 08 januari en ik had gisteren zulke steken in mijn onderbuik (t.h.v. rechtereierstok) dat ik dacht: Hm, zal het nu al....? Dus ik durf het ook niet met zekerheid aan te geven!
Welja, dat had ik dus ook. Mijn ongi begon op 5 januari en dacht mijn ei al op dinsdag te voelen. Dus, dat is al op dag 12. Hoop van niet, want anders zijn we een beetje te laat aan het klussen gegaan . Afwachten maar. Fientje
Ja, haha, wij hebben dan ook te laat geklust (alhoewel, we hebben zondag ook nog geklust....), wederom (en hier komt het magische toverwoord): Wachten..... *Zucht*
Yep, weinig aan te doen. Weet je, na een aantal maanden (zoals bij mij) begint dat bezetene er wel een beetje af te gaan hoor. Je berust er meer in wanneer het die maand niks is; wat niet wil zeggen dat ik niet ERG graag een dochtertje of zoontje wil
Ja, dat geloof ik ook wel, en zeker nu dat ik weer aan het werk ben (ben net anderhalve week thuis geweest) gaat de tijd zo snel, keek vanmorgen op mijn banner en dacht: CHIIIIIIIIIPPPPPPS, we moeten nu wel gaan klussen..... hahahaha. Ben nu aan t werk, collega komt binnen en kan meekijken (en dát kunnen we nu net niet gebruiken natuurlijk, hahahaha). Liefs, Fem
Hé, ik ben nu 2 maanden bezig,en ik moet je zeggen,ik hou me nog redelijk rustig!Alleen vorige maand dacht ik dat ik vanalles voelde,omdat het de eerste maand was..Maar nu ben ik een keer ongi geweest dus nu ben ik weer een beetje terug op aarde,haha.Ik wacht gewoon rustig af,en ik wil echt wel dolgraag zwanger worden,maar het gaat helaas toch niet sneller dan wij zouden willen.Ben wel al bijna een jjaar gestopt met de pil.
@Yvetje:Idd, je kan het allemaal niet forceren. We laten voorlopig de natuur zijn gang maar gaan. @Fem:Ja, dat is idd niet leuk, meelezende collegas! Stuur ze gewoon de deur uit Fientje
@jelske.. ik heb je het bericht gestuurd! shit.. heb me afgemeld dat ik geen berichten meer wilt ontvangen.. maar dat wil ik wel! ahaaaaa!
Nou dames vandaag ongi geworden. Werd vanochtend wakker met krampen en toen dus. Wel apart bij de pil kreeg ik eerst altijd wat bruin in het begin maar nu meteen .
hee meiden, lees hier ook weer eens mee. Sommigen van jullie houden het wel spannend zeg. @jelske, zoveel dagen overtijd en geen ++test? wat raar zeg, hoop voor je dat die nog komt. Strooi wel wat hcg rond hierzo. *strooi strooi* Ik moet vanmiddag naar de vk, wel spannend. Ik heb trouwens geen pb-tje gehad meiden, was het zo'n vreemd berichtje dan joh? Groetjes!
@loesjuh, jammer dat je ongi er is meid. had ik ook hoor, eerst met de pil paar dagen bruinverlies en zonder pil in een keer bloed. Moet wel zgg dat ik echt het gevoel had leeg te lopen, hihi.. Groetjes !