Maakt me allemaal wel erg nieuwschierig! jen Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat heb je dat mooi geregeld zeg. TOPPIE! Vanaf wanneer kun je testen Jen, Kan het niet zien op je banner? lizzie
Jen van harte met je nieuwe baan! Jelske hoe is het? Hier wachten he.. ik had voor ik aan de pil begon altijd enorm heftige menstruaties toen met de pil en nuvaring niet meer.. nu dus al 4 maanden eraf en heb elke keer de 1ste dag ontzettend heftig boedverlies en de 6 dagen erna maar een beetje.. gek he? het duurt wel een week maar is zo weinig hebben jullie dat ook?
@lizzie; kan vanaf vandaag testen, maar wacht nog ff af. Heb al wel wat krampjes en drukkend gevoel in onderbuik. Dus ik denk dat de zich nog komen melden vandaag of morgen....
Ha dames! Nou na de nega test van vanmorgen denk ik toch dat het gaat komen. Voorlopig alleen wat bruinverlies en bij het toiletgaan wel wat roodverlies, zoals bij het afvegen. het is nog erg minimaal. Normaal gesproken zet het bij mij behoorlijk snel door, maar goed, ik vermoed dat het toch over is en ik na een cyclus van 37 dagen door mag naar de volgende ronde! Groetjes Jelske
@ jelske! balen meid.. weet precies hoe je je voelt! klote hoor! nou idd.. op naar de volgende klusronde! kus
Thanx meiden! Ach, ik had er natuurlijk wel op gehoopt, zeker doordat het langer duurde maar ik moet zeggen dat het niet heel erg is hoor, we gaan gewoon weer door. Zit nu pas in de vierde ronde. Het was gewoon snel geweest als het nu al raak was geweest! Succes voor anderen die hun NOD naderen!
@jelske: jammer... ik had echt goede hoop voor je omdat je al een paar dagen overtijd was... maar als ze dan toch komen dan maar liever snel.. dan kun je weer verder jeetje vandaag worden er veel PB-tjes gestuurd..... he hoe is het bij jullie met het weer? waaien jullie al weg?
Hier in het Belgiëland is het echt snertweer! Wel gezellig om lekker in de zetel te gaan liggen met een boek, zalig!
Hier is het ook pokkeweer hoor! Het regent en het waait hard, maar 't valt me hier toch nog wel mee na al die alarmen....
@ jelske.... wat balen meid! we hadden nog zo geduimt voor je... hopelijk volgende ronde wel raak. Neem aan dat je weer met goede moed weer de volgende ronde in stapt? Hier is het ook pokkeweer... waait goed! Ik heb nog steeds van die steken in me onderbuik... hoort dit bij ontpillen... wie had dit ook... het begint nu echt vervelend te worden. knuf jollie
Ik heb ook regelmatig krampjes en steekjes gehad meid, maar misschien je ei ook in aankomst? Ik ga weer met volle moed voor de volgende ronde. Maar dat jullie zo met me mee hebben geleefd heb ik wel als super ervaren hoor! Thanx! Groetjes!
Hé Jelske, wat jammer... had echt goede hoop! In ieder geval weer heel veel succes in ronde 4! Hier is de wind aardig gaan liggen... hoop niet dat het de beruchte "stilte voor de storm" is. Liefs Chris
@Jelske, balen zeg.. Hopen dat het volgende keer raak is! Pff hier is het echt beroerd met het weer. Wij hadden nog wat oude schuttingen staan maar die zijn nu echt plat.
hallo hier egent het en waait het super hard dat is niet meer leuk! jen gefeliciteerd met je baan! wij zijn hard aan het klussen. mijn ovu testen zijn nog negatief vandaag en overmorgen moet het toch wel positief worden als ik zondag mijn ei heb! we wachten gewoon verder af! xxxxx