Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    SHIT!

Jelske. Dit had ik niet verwacht. Dat het deze ronde maar raak mag zijn!

Je vroeg over die ovulatietesten… Ik weet niet precies hoe het werk. Lijkt mij nogal duur. Moet je volgens mij iedere dag zo'n ding gebruiken. Is temperaturen dan niet makkelijker?

Ik ga morgenochtend weer testen. Nu met mijn mannetje maar ik heb goede hoop. Had natuurlijk dit weekend al een posiieve test maar voor de zekerheid nog even met hem testen. Wel leuk om de definitieve samen te doen zeg maar

2. Niet meer actief

He meiden, bedankt voor jullie felicitaties!

Hier is het echt wel kloteweer, mijn schutting is er al gedeeltelijk uitgewaaid. Ik ga zo weer verder om de rest extra vast te schroeven...

Mijn man moet zometeen vanuit Dordrecht komen, hij heeft alleen gehoord dat de moerdijkbrug afgesloten zou zijn.
    Hebben jullie hier iets over gehoord?

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik weet alleen dat het overal ellende is... mijn mannetje had met de trein uit amersfoort moeten komen maar die rijden niet meer.... nu kan hij een stuk meerijden met iemand en dan moeten we maar verder kijken

4. Hier gaat het nu ook tekeer! Ik dacht even boodschappen te doen, maar dat was dus stilte voor de storm! Echt takken over de weg enzo.... pfff...

Ik heb ook over tempen zitten denken, maar dan krijg je pas achteraf de bevestiging van wanneer je ei is geweest, dus denk toch maar ovulatietesten.

Groetjes!

5. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Jelske kan het zijn dat je denkt je ei te voelen, want dan kun je de ovulatie test ook gebruiken als controleer middel. Als je dan denkt je ei te krijgen testen en dan krijg je meer zekerheid....

Was maar na ideetje!? :(

6. Ik heb de afgelopen maanden nog niet zoveel gevoeld rondom mn ei, vandaar.... en met wisselende diensten is tempen ook niet heel erg handig.

Groetjes!

7. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Nee inderdaad, dan bied ovulatietesten wel de uitkomst... maar volgens mij heb je ook digitale ovulatietesten.

Is dan niet zo duur als je die dan vaker kan gebruiken.

8. @ jen... meid nog gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    helemaal toppie!
    weer wat meer zekerheid!

9. Niet meer actief

hoi meiden.
    is er nog iemand zwanger geworden.

ik hen gisteren avond een maansteen gekocht.
    ik hoop dat het helpt.

hoe is het met jullie.
    met mij gaat het wel goed hoor.

veel liefs

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    He Jelske wat balen
    gewoon elke dag klussen is het vast een keer raak hihi...
    Ik hoop dat de volgende ronde raak is .. mag je net als ik rond valentijn testen...

Hier harde storm zeg ( Gelderland)

11. Dido83

Dido83 Lid

11 jan 2007
    7
    0
    0
    Den Bosch
    He Jelske,

Ik heb ook de ovulatietesten gedaan en dat is wel makkelijk, maar bij mij ging het als volgt.

Volgens de cyclus moest ik vanaf 7 jan. 07 gaan testen,maar ben al op 06-01-07 begonnen (ik had 10 teststaafjes) en heb er nu nog 3, maar ik was dus gestopt. Het lijkt wel dat wanneer je ermee bezig bent het juist totaal anders gaat lopen. Nu klussen we dus maar om de dag, dan raak ik ook niet gestresst van die testen als het negatief is hahaha.

12. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    hallo dames,

Lees af en toe even mee en dacht ik ga ook even posten! van dijk : wat erg dat het zo moest gaan.. en voor alle andere heel veel succes!

Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest na het stoppen met de pil( 4 maanden) ...dus niet eens een eisprong!

Verder wil ik heel graag een baby! :baby:
    mijn vriend kwam net thuis van een afspraak en die vertelde dat daar een kleine door het huis kroop en dat hij dat heel lief vond! hij zei echt leuk als ze al kunnen kruipen bla bla bla..... en nu wil ik ook! ( beetje moedeloos dat ik nog geen duivels heb) :evil:
    hahah

Groetjes stef

13. Tjee Stef, dat is al een hele tijd! Ben je al eens bij je huisarts geweest? Misschien kan die er wat aan doen.

Groetjes!

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    je kunt het beste om de dag klussen voor de zaad kwaliteit (heb ik gelezen!)

hier waait en stromt het erg hard containers vliegen voorbij rolluiken klapperen enz echt niet leuk (dit is in zuidlimburg)

we zitten maar het nieuws te kijken op rtl7 enz daar zijn ze de hele tijd erover aan het praten. jammer voor diegene waar de man vast zit in het verkeer....hier rijden ook geen treinen meer...!

ik wens iedereen veel succes en vooral plezier met klussen!

en @van dijk veel succes voor de volgende ronde!

xxxx

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    mijn mannetje heeft inmiddels amersfoort kunnen verlaten... hij kon met iemand meerijden en is inmiddels in emmeloord beland... gaat daar eerst eten en kijkt dan of het verantwoord is om nog naar huis te komen.... Onze uk moet natuurlijk wel een papa hebben straks

16. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @stef82 Ik weet niet of mijn verhaal je bekend is maar ik werd na de pil ook maar niet ongesteld maar ik heb nu wel een +test morgen ga ik naar de dokter want omdat ik dus al zo lang niet ongesteld werd weet ik niet hoever ik al ben. Half december had ik nog negatief getest. Volgens mijn huisarts komt het wel vaker voor na de pil. Niks om je zorgen over te maken maar kan soms wel een jaar duren...

Pfff dat weer... Er ligt al een deel van mijn schutting los.

17. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Getver Brigitte. Ik zou nou op zijn van de zenuwen. Ben blij dat die van mij al boven in bad ligt. Hoe ver moet hij nu nog vanaf waar hij nu is?

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hier is het ook heel slecht weer hoor... hebben heel lang in de file gestaan om thuis te komen..

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

en ons hele raam kozijn gaat heen en weer.. hoop dat het er niet uit vliegt haha.. zullen wij wel weer hebben zoiets;)

20. Niet meer actief

@schatje; ik zie onze achterruit ook helemaal op en neer gaan...de schutting is er al uitgevlogen....hoop dat het daarbij blijft.

Mannetje zit nog steeds in Dordrecht en zit daar voorlopig nog wel even vast.

Deel Deze Pagina