@ Jelske, ik weet het, is ook een flutfoto met mijn gsm. Zelfs het controlestreekpje staat er maar half op... Maar in realiteit was er echt een vaag streepje. Logisch dat het vaag was want zit nog 2 dagen voor nod dus voor hetzelfde is er helemaal niets en wordt ik gewoon ongi. En anders test ik over een week opnieuw, als er dan echt iets is moet het toch wel duidelijk zijn.
Goedemorgen allemaal @ sofieke alvast een voorzichtige felicitatie ga nu ff huisje poetsen moet helaas ook gebeuren. Hier schijnt het zonnetje ook lekker.
Goedemorgen dames... Wat is hier alweer gezellig gekletst zeg, @ lucky.. een dikke streep dient verdient een dikke proficiat.. best spannend als je nog niet weet hoever je bent. @ sofieke.. meestal zeggen ze een streep is een streep, dus ik hoop voor jou dat deze volgende week er ook nog staat maar dan veel dikker... laten we hopen dat alles goed gaat. Hier nog steeds last van me (volgens mij) eierstokken, bah is zo'n misselijke pijn... leuk hoor dat ontpillen! Nou verder wens ik iedereen een hele fijne dag en geniet maar van dat zonnetje (hier schijnt ie tenminste ) Liefs jollie
@Lucky -> GEFELICITEERD! Is dat ontpillen toch ergens goed voor geweest. Precies hetzelfde dus als mijn vriendin. Gewoon nooit ongesteld geworden! @Jelske Dacht echt dat je zwanger was zeg. Bewijst maar weer dat we ons niets moeten aantrekken van de klachten! Het kan op alles wijzen. Een positieve test is het enige bewijs!
@Lucky; gefeliciteerd hè ! @sofieke; ik zie ook niet zoveel op de foto, maar ja dat heb je hè met de camera van je telefoon...als jij een streepje ziet geloof ik je meteen! Over een paar dagen nog eens testen... Ben benieuwd! Hier nog geen klachtjes, had gisteren af en toe een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik, maar dat is nu weer weg.... Spannend dus, denk dat ik nog een aantal dagen wacht met testen...
Meiden, dank je wel voor de lieven reacties . Maar ik probeer er echt realistisch onder te blijven. Heb gewoon te vroeg getest en dan kan zo een vaag streepje zowat alles betekenen. Maar natuurlijk hoop ik wel een klein beetje dat het allemaal goed afloopt en jullie mij volgende week deze tijd echt kunnen feliciteren. Is eigenlijk de eerste keer deze maand dat ik er echt bij stil sta dat ik zwanger zou kunnen zijn. Dacht altijd dat het bijna onmogelijk zou zijn in de eerste ronde...
nee mijn mannetje is uiteindelijk niet meer thuis gekomen gisteren. Hij is ergens blijven slapen... wilde geen risico nemen... enneh onze uk moet natuurlijk straks wel een papa hebben dus groot gelijk...