Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. titus

titus Fanatiek lid

Dec 6, 2006
    1,300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    zo hallo zag weer een zwangere er bij gefeliciteerd hoop dat je snel bij de gyn te horen krijgt hoe ver je echt bent maar in iedergeval 4 a 6 weke leuk hoor.
    meiden die moeten testen veel succes.
    ik heb besloten om nit meer zoveel te posten hier tot ik zelf echt gestopt bent. ik lees wel stikum mee.
    maar valt niet zoveel mee te kletsen ik weet nog niet hoe het is en voelt zeg maar.
    groetjes

2. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Voor de meiden die een positieve test hebben, van harte gefeliciteerd! Als jullie een buikje hebben dan moeten jullie 'm maar ff showen haha! :D

Ff kijken hoelang ik nog moet wachten tot m'n eventuele :evil: :evil: .....ben lang niet op het forum geweest, erg druk gehad. Nu eindelijk weekend!

Gaat er iemand nog iets spannends doen? Behalve testen dan ;)

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Zo ben trouwens al ruim over de 200! :D :confused:

4. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Ik ben zelf vanmiddag met een collegaatje wezen winkelen, want zij wilde wat leuks kopen. Puntje bij paaltje heb IK wat gekocht, terwijl ik het niet van plan was en ZIJ niet hahaha! Zul je net zien. En net een supermooi setje, met kant ook (rok met blouse) gekocht. Owow, heb m'n loon weer gehad :oops:

5. Visjes

Visjes Bekend lid

Jan 2, 2007
    592
    0
    0
    Lekker toch? Je mag je zelf best wel eens verwennen! :)

Even een vraagje; toen jullie stopten met de pil; na hoe lang waren jullie ongi?

6. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Ja, dat is wel zo, maar ik geef snel te veel uit omdat ik zoveel leuke dingen zie!

Ehmm, nou ik ben nu over 2 dagen 3 weken gestopt met de pil, dus als ik ongi wordt dan zal ik het zeggen. En wie weet, wordt ik het helemaal niet meer....nog een paar daagjes ;)

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik was na 14 dagen ongesteld en toen om de 26 en 31 dagen dus!

8. ImmieY

ImmieY Lid

Dec 11, 2006
    64
    0
    0
    GastOuder.. & Fulltime Mamma
    Capelle a/d ijssel
    NJa hallo allemaal

Alles goed hier,,

:d Imre

9. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

Oct 18, 2006
    542
    0
    0
    België
    @Visjes:Ik houd ongeveer dezelfde cyclus aan als dat ik aan de pil ben.
    Heb geluk.

Fientje

10. Mijn cycli worden steeds langer, van 30 naar 33 naar 37! :s
    Gaan er nog meiden testen dit weekend?

Groetjes Jelske

11. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ jelske, na mijn stommiteit van gisteren ga ik toch proberen nog tot eind van de week vol te houden. Ga dus zeker morgen nog niet testen. Als ik het nu doe wil ik een duidelijk test wanneer ik wat overtijd ben, als het dan positief is moet de streep wat duidelijk zijn en niet zo vaag als gisteren.

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgen.
    ik had gister een positieve ovu test dus we hebben gister ook geklust Very Happy
    nu heb ik vannacht een heel raar gevoel in mijn onderbuik gehad en sinds vanmorgen steken in mijn rechter lies.....:S weet iemand wat dat evt zou kunnen zijn?normaal als ik eisprong zou hebben (evt vervroegd) heb ik steken in mijn linker leis!:S

ik moet morgen mijn eisprong hebben dus we klussen morgen weer!

ook ga ik vanmiddag proberen om te pendelen! eens kijken wat er uit komt:D

alvast bedankt voor de reacties

xxxxx

13. Niet meer actief

@Jelske; heb vanmorgen testje gedaan, zit 3 dagen na NOD.
    Maar helaas niks nada noppes, maar nog geen tekens van de :evil: :evil:. Dus ik ga een weekje afwachten wat er gebeurt en eventueel volgende week nog eens testen.

14. Kan ook nog een iets langere cyclus zijn he?
    Maar ik hoop voor je dat de duiveltjes uitblijven!

15. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Hallo dames,

He jen balen zeg negatieve test.. hopen dat de duiveltjes toch nog wegblijven en dat een eventuele volgende test positief is...

Bah hier nog stees steken... vind het echt niet leuk meer... heb die vraag ook maar even in de centrale hal gezegd.. misschien dat andere me kunnen helpen.

Verder nog een leuke dag voor iedereen...

Liefs jollie

16. Helaas kan niemand daar een echt zinnig antwoord op geven, Jollie. Het is zo dat klachten als steekjes, krampjes en de hele reutemeteut echt bij ontpillen horen. Ook al is het heel erg vervelend! Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt!

Liefs Jelske

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik heb nu ook last van die steken in mijn lies/onderbuik dat kan mijn eisprong zijn misschien 1 dag eerder dan verwacht!

xxxx

18. Als je gisteren een positieve ovulatietest hebt gehad is die kans wel aanwezig natuurlijk.

Ik heb voor mezelf ook ovulatietesten aangeschaft. Eens kijken of ik zo mijn eisprong kan vinden.

Groetjes!

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi hoi ik heb weer even een paar pagina's bij gelezen haha hoe is het nu verder hier? hier nog steeds rustig hoor.. dacht dat ik vandaag ongi werd maar neej hoor dus nog even afwachten hierzo.. kussiej

20. Hoi Schatje, dus bij jou wordt het ook alweer spannend! Ik ga voor je duimen hoor!

Share This Page