jah ik heb eigenlijk niet echt ergens last van alleen heeeeeeeeeeeeeeel erg moe krijg iets meer last van me borsten en druk op me buik.. dus jah even afwachten.. maar ik ga toch nog niet meteen testen ik had gister en vanmorgen het gevoel dat ik ongi werd maar niks nada noppes haha dus jah.. is er nog hoop voor mij?
Heey hallo... @ schatje... er is nog hoop... laten we het hopen voor je dat het raak mag zijn! @ jelske... ja het is ook allemaal van het ontpillen, khoop dat het idd snel over is.. kga me er ook niet meer zo'n drukte over maken.. het hoort er gewoon bij dus moet ik het er maar mee doen.. ben in ieder geval niet de enige die dit had/heeft. Fijne avond nog... Jollie
Nou dames, ik hou het ook nog even spannend. Hier ook nog geen ongi te bespeuren. Bovendien best wel wat krampjes in mijn buik (geen ongi pijn maar anders), pijnlijke borsten, en een rare maag (niet echt misselijk maar brandend en hol), Dus ja... dat in combinatie met mijn vage streepje van vrijdag maakt dat ik soms toch een klein beetje begin te hopen! Heb met mannetje afgesproken dat we tot woensdag gaan wachten voor we testen. DUs nog 3 dagen en in die tijd kan er nog veel gebeuren... Spannend!
he het wordt hier komende week weer spannend! leuk leuk leuk ik heb gisteren met mijn moeder mijn trouwjurk uitgezocht.... hij is zoooooooooooo mooi.... hihihi
strapless, wijdere rok met een korte sleep... zal vandaag of morgen wel even kijken of ik een foto in mijn album kan zetten
Hihihi....ik wilde al niet te nieuwsgierig zijn. Ben ik natuurlijk wel..... Gelukkig hebben we Berna nog die het gewoon vraagt. Klinkt echt supermooi Brigitte!
ja hij is echt heel erg mooi... en er zit ruimte in om een eventueel buikje in te laten groeien... hihihi.... hij is zo mooi... Alleen mijn moeder weet hoe ie er uit ziet en verder ziet iedereen hem pas op 20 april.... (ja jullie eerder natuurlijk)
ja haha vragen kan altijd toch? echt leuk Brigitte ik ben ook nog steeds blij met mijn keuze hoor hij hangt nog ongewassen aan mijn kast haha
Ja hoor, daar zijn ze weer! Verdorie..je hoopt het iedere x toch weer maar helaas! Gelukkig heb ik me niet af laten leiden door al m'n klachten. Waren dus gewoon voortekens an de
Ja, echt balen..maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen. Ga deze ronde eens temperaturen. Kijken of ik mijn ei kan vinden.