Wat ik zo lees is het het beste om om de dag te klussen, maar iedere dag kan ook echt geen kwaad ofzo... het belangrijkste is dat je jezelf er prettig bij voelt! Groetjes Jelske
tamara: iedereen heeft een andere cyclus... en de banner is ook maar een gemiddelde..... dus gewoon om de dag klussen en dan heb je een hele goede kans iedere maand
Ligt eraan op hoeveel dagen cyclus jij je banner hebt ingesteld? Ik bijv. op 32 dagen, dat was namelijk mijn vorige cyclus. Maar je moet niet uitgaan van je banner. Dat is voor iedereen anders. De een heeft een hele vroege eisprong en een lange luteale fase en de andere een late eisprong en een kortere luteale fase.
o ja super fijn dat ik daar zo met jullie over kan hebben want ja dit is onze eerste x en alles is zo vaag enzo want je heb natuurlijk geen ervaringen nog om te vergelijken! maar goed voor de hoeveelste ronden zijn jullie al bezig?
Dit is mijn tweede cyclus zonder pil. Maar nog niet bezig. In ieder geval heel veel succes en plezier.
o ja wil je eerst een paar x ongesteld geworden zijn voor dat je begint of niet? En jullie nattuurlijk ook allemaal veel plezier en succes
Wij zitten nu net in de vierde ronde... laat deze dan maar raak zijn! Een oktoberkindje lijkt me niet zo verkeerd! Groetjes Jelske
@Tamara; ik wil idd eerst even zien hoe mijn lichaam reageert zonder de hormonen van de pil.... En ik wil in maart nog skieen.
ja dan kan ik t me wel voorstellen ja als je dat nog eerst wil doen! Maar ik had een cyclus van 26 dagen maar stiekem gign ik er wel van uit ja van die calculator omdat dit mn 1ste x is en ik hoorde van een collega dat zij dat ook altijd zo deed maar ik ga niet van de vruchtbare dagen uit ik klus gewoon in die week en die paar dagen erna en voor mijn gevoel moet dat dan goed zitten?! maar wat zijn die lucreare dingen nog nooit van gehoord namelijk ?
De luteale fase? Dat is de periode tussen je eisprong en de eerste dag van de opvolgende mensturatie. (je NOD dus)
ik ben nu 4 maanden zonde hormonen en deze maand voor het ecchie ( al was er misschien even sprake van dat het vorige maand al raak had kunnen zijn) Ik wilde inderdaad ff zicht hebben op mijn cyclus en hij is redelijk stabiel.. Wij gaan ook maar om de dag doen
ow ja hm oke kijk weer wat geleerd ! Ja ik denk ook wel gewoon om de dag hor maar kijk de calculator ga ik nu dus maar niet van uit he maar is het wel goed dat ik als ik van de calculator uitga t wel in die week doet en de dagen erna?
Tja....dat is echt bij iedereen anders. Denk dat je je eerste cyclus zonder de pil even af moet wachten. Misschien voel je je eisprong.
Gemiddeld genomen zal je eisprong wel rond de dagen zijn zoals je banner hem plant. Dus als je rond die tijd lekker om de dag knutselt, zit je vaak wel ongeveer goed. Succes!
Goedeavond damezzz... Hier zijn de steekjes weg... heb alleen zo'n raar gevoel in me buik. Kon er vanacht moeilijk van slapen en vanochtend had ik soort buikspierpijn... nou echt lekker dat ontpillen hoor. Nog 8 daagjes en dan heb ik me nod, ben benieuwd of me cyclus stabiel is. Kga me ook maar ns aanmelden bij het nod topic... (heb nog niet alles gelezen, dus als ik iemand niet heb gefeliciteerd of zoiets.. neem het me niet kwalijk) Nou nog een fijne avond allemaal! Liefs jollie
Fijn voor je Jollie, dat de steekjes eindelijk weg zijn.... klaar om naar je NOD toe te leven! Groetjes Jelske
Hoi schatje1. Hier is het weer erg rustig. Weer bijna zover dat we weer kunnen gaan oefenen, maar mn ei zal nog wel even wachten. Groetjes (ga even de kraamafdeling kijken, sbs 6)