Hoi meiden! Jullie zijn echt snel zeg! Weer een paar pagina's erbij! Ik voel me echt langzaam Net terug van mn schoonouders. M'n vriend en ik zijn weer lekker thuis. Heb zaterdagochtend (te vroeg) een zwangerschapstest gedaan en nu zag ik een heeeeeeel vaag streepje. M'n vriend zag het ook! Ben benieuwd...ben al eerder zwanger geweest maar het blijkt dat ik niet snel hormonen uitplas....ff afwachten maar. Nog steeds niet ongie. Heb geen zwangerschapssymptomen....alleen heeel soms misselijk en een dikkere buik. Vanmiddag op kraamvisite geweest bij m'n schoonzus. Ze heeft een prachtdochter gekregen! Zo lief! Heb bijna heel middag met haar in m'n armen gezeten. Ze is een week en een dag oud en ze heet Noa. Heb haar ook de fles gegeven. Vond het wel eng omdat het nekje zo wiebelig is, maar ik ben er nu wat handiger in geworden en ik durf haar nu gewoon zelf verplaatsen. Iemand al een positieve test?
Jij gaat het dus ook al spannend maken, Ponnetje... Ik hoop dat ie snel wat duidelijker gaat worden! Hoelang wil je wachten om nog eens te testen? Groetjes
Hey lieve meiden, Oei Ponneke, wat spannend voor jullie! Hier gaat alles goed, ben nog steeds erg moe en heb last van ongi krampen (in theorie onmogelijk maar het vrouwelijke lichaam zit gek in elkaar), vanavond aan de klus, volgens calaculator zou ik NU op mijn vruchtbaarst moeten zijn, dus.... we gaan er tegenaan (alhoewel het gekke is dat mijn banner zegt dat ik over 3 dagen pas mijn ei heb...). Heel veel liefs, Fem
Heeej, ja idd! Pfff, ging net schoonmaken en voel me echt niet lekker. Net of ik ongie moet worden, heel erg misselijk en duizelig pfff! Weet niet wat het gaat worden...maar voor de zekerheid een papiertje in m'n string gedaan. Ik laat het weten als ik meer duidelijkheid heb.....eerst maar ff afwachten of ik toch nog ongie word. Bah zo misselijk! Succes met klussen! Liefs Ponnetje
Hee meiden, hoe is ie hier? Ben net ff naar de honkbaltraining geweest, daarna nog ff aan de bar gehangen en nu ben ik helemaal gaar... Nog steeds geen (tekens van) de ...vind het wel spannend worden nu. Probeer het tot volgend weekend vol te houden om niet te testen. Die van afgelopen zaterdag was maagdelijk wit, dus probeer zo lang mogelijk te wachten... Temp is nog steeds hoog, sterker hij wordt steeds hoger. Zat vanmorgen op 37,2. Gisteren nog op 37,0...
hey meiden! al een tijd niks gezegt hier.. tenminste.. dan bedoel ik alleen afgelopen weekend hahaha. lijkt echt al dagen geleden.. zoveel nieuwe pagina;s om erbij te lezen he! pff... Verder alles goed hier! slaap lekker.. en tot morgen kus
Oh Jen spannend, ik heb eigenlijk hetzelfde; ben helemaal kapot, moe, warm etc. ik wijt het zelf aan de eisprong, maar bij jou kan het dus iets anders zijn! ! Spannend...... @Ponneke, wanneer wil je weer gaan testen?
Hier ook weer wachten, zo spannend! Ik voel me de laatste dagen slap, moe en knorrig, mijn buik voeltopgezet en af en toe een beetje misselijk! Afwachten maar ik wil me zelf niet gek laten maken. Alle meiden veel succes met klussen, testen en wachten! Amidala
Ik heb wel meegelezen hoor al die tijd, maar ik had zelf niet zo veel te vertellen! Ik zit nu in ronde 4, dus ik hoop dat het raak is, zoals wij allen hopen! Ook heb ik last van enorme vreetbuien, gister een verjaardag ik heb werkelijk zitten vreten , ik heb ook meer honger! kus amidala
@Ponnetje:Wanneer ga je terug testen? Volgens mij ben je gewoon zwanger hoor. Vind het anders wel héél spannend hoor. Laat ons snel iets weten
Hallo dames Even een vraagje: Ik had donderdag rond een uur of 11 echt verschrikkelijke krampjes en steken. Dus ik dacht dat is mijn ei. Die avond hebben we niet geklust veel te moe, omdat we ze laat thuis waren met de storm enzo. Vrijdagochtend had ik afscheiding wat dus net op rauwe eiwit leek dus vrijdagochtend gelijk geklust. Is mijn eisprong dan op donderdag geweest toen ik die pijn had of kan dat ook iets later gebeurd zijn omdat ik vrijdag pas dat eiwit spul had
@ Jen, dat klinkt wel erg positief als je temp nog aan het stijgen is op dag 33.... Spannend! @ Ponnetje... ik blijf voor je duimen hopelijk wordt ie snel duidelijker! @ Ikke, ik denk dat je goed hebt gezeten hoor. Kan dat die krampen het signaal zijn geweest dat je eitje eraan komt.... succes! Alle meiden die zitten te wachten, ik duim voor jullie! Groetjes jelske
Haii Meiden Ik heb hele tijd steken net onder me borst en rond in me buik weten jullie wat het kan zijn het is heel vervelend,, het zit ook veel in me rechterzij Imre
Hoi dames... Ook hier nog steeds geen ongi te bespeuren en sinds gisteren heb ik echt last van misselijkheid... OOOhhhh, zou dat vage streepje van vrijdag dan toch echt realiteit worden. Spannend, Jen en ponneke, wanneer gaan jullie weer testen?