He meiden, Ik volg al een tijdje de gesprekken. Onlangs (4 jan) zijn mijn man en ik ook gestopt met de pil. Ik heb deze 13 jaar geslikt (wel een lichte pil) en we hopen nu zwanger te raken. Vorig jaar heb ik een baarmoederontsteking gehad, en weet eigenlijk niet of dat gevolgen heeft gehad. Volgens de huisarts geen reden om me zorgen te maken, maar toch doe ik dat wel. Nu heb ik ff een vraagje. Ik heb in de berichten al aardig wat gelezen over ontpillen. Hierin zie ik veel dingen die herkenbaar zijn. Nou heb ik sinds een aantal dagen last van wat meer roze afscheiding en pijn in mn onderbuik. Het rare vind ik dat ik dat niet vanaf het begin heb. Ben geneigd te denken dat t zo'n beetje is vanaf wanneer mn eisprong kon zijn (weet mn cyclus nog niet, nog niet spontaan ongi geweest na stoppen (behalve direct na stoppen wat normaal de stopweek is..)) Afgelopen dinsdag wat roze afscheiding, en een paar dagen later (zaterdag) weer. Één van jullie ook bekend met fenomeen dat direct na het stoppen nergens last van, maar naar tijdje wel 'ontpillingsverschijnselen'?
@ Brigitte, heb met mijn mannetje afgesproken dat we woensdag echt gaan testen. Dus nog 2 daagjes afwachten... aaahhh spannend hoor!
hey imre Ik heb dat ook wel eens aan de linkerkant onder aan mn borst als ik slaap of zit heb ik ook een soort steken daar heb geen geen idee wat t is en dan raak ik weer lichtelijk paniekerig en dan ga ik gelijk weer voelen of ik niks geks voelt zitten! Is dat ook een beetje de pijn die je bedoel?
goedemorgen meiden! spannend sofieke! ben al aan het duimen draaien voor je.. Gaan er nu nog meer meiden testen deze week? kus
Nog steeds niks hier....ben vanmorgen alleen vergeten te tempen...STOM Wil eigenlijk nog tot volgend weekend wachten met testen...maar weet niet of ik dat volhoudt.
pff meiden ik zit nog niet zoals jullie in de test fase, maar ik kan me zo voorstellen dat t zo spannend is des te langer je wacht ik zou volgens mij ook zo graag willen testen als je net overtijd bent echt super spannend!
Ik hoop voor je dat het gaat lukken, Jen! @ Chrissie, tja, wat echt het probleem is met alle klachten dat ze ook overal op kunnen wijzen. Als je 4 januari bent gestopt zou het idd nu rond je ei kunnen zijn. Succes! En welkom hier natuurlijk
Pff, nog een paar dagen dan kan ik testen ( of ik hoef niet meer te testen.) Ik twijfel heel erg, sommige dingen komen wel overeen met een zwangerschap, maar andere dingen weer niet. Heb zulke harden borsten dat ze mooi stevig staan. hihi. SPANNEND.
Ja, dat weet ik. Dat maakt t ook wel beetje frustrerend Ik weet dat t een kwestie van afwachten is... Vind t wel super om alle verhalen te lezen, geeft me in elk geval niet t gevoel dat ik de enige ben. En ik weet dat ik eigenlijk nog helemaal nix mag zeggen, aangezien t voor mij allemaal nog zeer pril gestopt zijn is.
Daarom denk ik dat het ook zo goed is dat dit topic bestaat. Iedereen merkt zo dat je niet de enige bent met een heleboel vage klachten.
Ik moet zeggen dat het mij wel helpt om niet de vlucht te nemen met alles wat ik voel en een beetje te relativeren.
Ja, dat probeer ik ook zeker. Maar tis makkelijker gezegd dan gedaan om er niet teveel bij stil te staan, stiekem denk je er elke dag aan... En helemaal nu ik t gevoel heb dat mn lichaam me aan t uittesten is, met alle nieuwe gevoelens, krampen, pijntjes enzo.
Bij elk krampje nu op het einde van deze ronde denk ik van: zal het dan toch? Alles voelt nu anders nu je geen pil meer gebruikt.
Yep, nog niets te merken van de rode duivels. Meestal heb ik al hoofdpijn. Heb alleen last van onderin mijn buik als ik moet niezen en hoesten. Dus hopen maar.
Als ik morgen nog niets voel, gaan we morgenavond testen of woensdag avond. Ligt eraan hoeveel geduld we hebben.
Testen kan je beter smorgens doen omdat het HCG dan makkelijker te meten is. Waarschuw maar even omdat de kans op een teleurstelling dan wat kleiner is...