bleh, dan ben ik altijd helemaal alleen. Mannetje moet om 6.30 al de deur uit. Of ik moet heel vroeg opstaan ipv 7.15. Ach, kan ook wel.
Is dit je eerste cyclus zonder pil? Want dan is het dus maar afwachten wanneer je ongi moet worden... Misschien kan je dan beter tot het weekend wachten met testen, als je mannetje dan niet zo vroeg op hoeft kan je 's morgens testen zonder al te vroeg op te hoeven staan...misschien een idee...succes in ieder geval!
is er nog een verschil met een zware of een lichte pil voor je lichaam weer een beetje op de rit is? Ikzelf heb jaren geslikt, nu voor eerst zonder, maar geen idee waar ik rekening mee moet houden met wanneer ik ongi kan worden, of wanneer ik kan testen als ik t niet word....
Het ontpillen is bij iedereen anders, of er een verschil zit tussen een zware en een lichtere pil weet ik eigenlijk niet... Ikzelf ben bij de eerste cylus gewoon van 28 dagen uitgegaan en werd 2 dagen later ongi...dus dat viel wel mee. Maar er zijn genoeg meiden die maanden moeten afwachten...daar is dus eigenlijk niks zinnigs over te zeggen.
@ Noa, haha, ja je heet zelf zo zie ik! Leuke naam idd Pfff mensen kinderen. Ik zit nu op m'n werk. Nog steeds niet ongie, maar vanaf gisteren heeeel duizelig en heeeel misselijk. Zou het zo zijn? Pffffff....nog een week dan loopt m'n proeftijd af. Wil niet ziek worden! Zit met tegenzin te eten. En koppijn. Maar zo misselijk ben ik nog nooit geweest! Zit de hele tijd te kijken op de wc of ik toch niet ongie ben geworden, maar m'n gevoel zegt (zei al natuurlijk) dat ik zwanger ben. Shit hoe moet ik dit met m'n werk doen? Ik wil wel testen maar niet als m'n vriend er is. Hij gaat woensdag weer naar huis :-& Nog ff dan lig ik bij de wcpot, echt niet leuk meer. Wil wel gewoon normaal kunnen functioneren. Heeft iemand hier ervaringen mee? Dat je zo misselijk bent dat je gewoon ziek bent? Hoort erbij denk ik. Ik heb een luiertaart gemaakt voor m'n nichtje Noa, ik zal 'm vanavond wel ff in m'n album zetten. Was in totaal 50 euro, en is echt heel mooi geworden. Moeder van Noa vond het ook erg mooi. See U tonigth allemaal!
@Ponnetje; Noa is niet mijn echte naam. Ik heet Manon.....maar die naam kon ik niet meer gebruiken. En Noa....dat vind ik gewoon een leuke naam. Enne....ik ga voor je duimen.
Waarom wil je niet testen samen met je vriend? Dat vind ik er juist het bijzondere aan, dat je samen kunt wachten of er streepjes komen. Groetjes jelske
Wat een spannende avonturen beleven wij hier toch hé Een ander vraagje, weet iemand of je inentingen tegen bv. gele koorts ed mag hebben wanneer je zwanger bent?
Ik denk dat we dat ook maar moeten doen. Maar daarom blijft het wel spannend. Waarom staat er eigenlijk in de gebruiksaanwijzing dat het niet uitmaakt welke urine gebruikt als het 'smorgens beter is.
hey dames ik ben er ook weer even!gister gaan zwemmen was heerlijk. ik had vrijdag en zaterdag een positieve ovu test maar ik had zaterdag en gister last van steken bij de onderbuik/lies.niet normaal! mijn tempratuur schoomelt tussen de 36.0 en 36.2 als ik gister mijn eisprong gehad zou hebben zou hij vandaag toch hoger moeten zijn? weet misschien een van jullie hoe en wat? hoe gaat het met de zwangere onder ons? al enige vooruitgang? xxxx
@Jelske, omdat hij nog niet op een kind zit te wachten......wil het eerst alleen zien. Moet me voorbereiden op het feit dat hij dan gaat flippen, net als de vorige keer.......
@Ponnetje.....ja serieus... Maarreh...ben jij me de pil gestopt zonder dag je vriend het weet? Of zonder dat hij het ermee eens is. Of ik heb ergens overheen gelezen.
jeetje ponnetje dat vindt ik wel heftig als hij de vorige ook al flipte weet tie t nu dan niet dat je gestopt ben met de pil? En wat als je zwanger bent en hij gaat tekeer?