@ponnetje; nog een vraagje...ben je al eerder zwanger geweest dan? omdat je zegt dat hij waarschijnlijk WEER de pan uit flipt...
hey dames... Het wordt weer spannend voor een aantal van jullie....! Hier een drukke dag gehad... ben best moeeeeeee. Lekker vroeg naar bed vanaaf. Trouwens ff n vraagje, bietje misselijk zijn hoort dat ook bij ontpillen Khad er vanochtend een beetje last van... het viel me op, omdat ik daar normaal nooit last van heb? Nou na morgen ... nog een weekje tot me nod! Liefs jollie
ga ik net naar de wc... veeg ik af en wat denk je bietje bruin.... Wordt ik dan zo vroeg ongi... kmoet nog 8 dagen wachten..? knuf jollie
Sofieke spannend! @jollie..het kan een inestelingsbloeding zijn.. Meiden hebben jullie 2 dagen na je ongesteldheid ook wel eens steken in je buik onderin? ik had links onderin ontzettende steken vandaag maar zo vroeg kan nog helemaal niet mijn eisprong zijn? vreemd..
ja zou kunnen, zou eigenlijk volgens calculator gisteren een innesteling moeten hebben, maar het is niet rood ofzo... maja dat zou nog kunnen komen. Maar omdat ik ook zo'n last heb gehad van steken, ben ik eerder bang dat ik gewoon vroeg ongi wordt... helaas pindakaas!
@Noa, nou ik ben niet met de pil gestopt...maarre...ja ik ben al een keer zwanger geweest en heb na 6,5 week een miskraam gehad M'n vriend is nog niet toe aan kinderen. Daarna ben ik weer met de pil begonnen, zomaar ergens in m'n cyclus en ook weer gemeenschap gehad...niet wetende dat de werking van pil dan niet 100% bescherming geeft...
@Jen en Tamara, ja zie m'n verhaal hierboven. Hij weet wel dat ik me niet lekker voel en misselijk en hij zag die vage streep. Maar als ik nog een keer ga testen, durf ik het niet met hem erbij. Hij is vorige keer idd helemaal gaan flippen, hij zei dat ik zijn leven in m'n handen had en dat hij eerst iets met mij alleen wil opbouwen. Niet met een kind erbij al gelijk. HIj heeft heel de toekomst al vooruitgepland. Maar ik vind dat maar raar. Ik kan het echt niet over m'n hart verkrijgen om het weg te laten halen en dat weet hij maar al te goed. Vorige keer moest ik naar de gyn in het ziekenhuis om te kijken of ik "schoon" was en toen is hij ook gekomen. Diep van binnen zou hij het en mij niet afstoten. Hij is alleen erg geschrokken...hoop dus dat als ik zwanger ben dat hij dit keer niet zo gaat schrikken.
@Berna, nee ben 1 keer zwanger geweest (vroege MK) Ik moet normaal gesproken morgen ongie worden als ik de pil slik (en ja, hij weet dat ik de pil niet meer slik). Dus morgen ff afwachten.
@Jolie: Bij mij was de innestelbloeding ook een paar dagen later dan dat de calculator aangaf als ik uit ga van een eisprong op 3 januari (want die dag later ging mijn temp omhoog) en ik ben nu toch echt zwanger. Ik heb het toen opgezocht maar zo'n bloeding kan ook een paar dagen later komen dus ik heb goede hoop voor je. Ik weet het natuurlijk niet zeker of dat bij mij zo was omdat ik nog niet weet hoe lang ik zwanger ben maar ik heb het dus opgezocht en het kan dus wel. Spannend! P.S. 2 dagen na die bloeding van mij teste ik al positief (wel redelijk licht) ik wil je niet aan het testen krijgen maar ik ben stiekem wel een beetje nieuwsgierig
@Berna, ja dat ben ik ook wel, ik snap het ook niet meer ...hoe het kan...sommige mensen worden door de pil zwanger terwijl ze niks zijn vergeten.... Als ik meer weet zal ik weer ff posten.
@ lucky... haha ja testen? daar denk ik nog maar niet aan... Maar ja had vanaf vorige week dinsdag (was volgens calculator eisprong) zo'n steekjes, zijn inmiddels wel weg maar heb toch nog raar gevoel zo in me buik. Maar ik had toen geen vruchtbaarslijm... ik had zo'n gevoel dat ik dat die donderdag ervoor had gehad. Allemaal zo raar, dat stomme ontpillen. En viel het me ook nog op dat ik vanochtend wat misselijk was! hoort toch ook bij ontpillen of niet... bah weet het niet hoor. Als het niet doorzet zou het misschien toch wel kunnen, maar anders gewoon lekker vroeg ongi. Beter vroeg ongi dan dat je weet ik hoelang moet wachten denk ik dan maar. Zou toch geen 80 dagen willen wachten hoor en dan zolang in onzekerheid zitten. liefs jollie
hey dames ik ben er ook weer even!gister gaan zwemmen was heerlijk. ik had vrijdag en zaterdag een positieve ovu test maar ik had zaterdag en gister last van steken bij de onderbuik/lies.niet normaal! mijn tempratuur schoomelt tussen de 36.0 en 36.2 als ik gister mijn eisprong gehad zou hebben zou hij vandaag toch hoger moeten zijn? weet misschien een van jullie hoe en wat? hoe gaat het met de zwangere onder ons? al enige vooruitgang? xxxx
hallo... heb net ff gezocht naar innesteling... maar innesteling kan het niet zijn, bij de verloskundige las ik dat dat helderrood moet zijn en dat heb ik niet. tenminste nog niet?
Weet iemand hoe dat zit met je temperatuur? Heb het al 3 weken knoertwarm en in de avond krijg ik de rillingen. Heb m'n thermometer eindelijk weer gevonden! (katten hadden 'm verstopt) en ik heb normaal 35.4, nu heb ik 36.4. Als je eisprong hebt gaat je temp omhoog dacht ik, maar ik zit nu tegen de tijd dat ik normaal gesproken ongie zou moeten worden....
Volgens mij blijft je temperatuur hoog als je zwanger bent. Maarja....als je niet iedere dag tempt kun je er volgens mij weinig van zeggen.
het is s avonds moeilijk om iets over je temperatuur te zeggen.... als je al iets met je temperatuur wilt kun je dat het beste s ochtend voor het opstaan doen.... Maar dan moet je ook weten wat je normale temperatuur is... dus denk dat je er niet zoveel mee kan nu... Voor je eitje is je temperatuur lager dan erna... En je temperatuur blijft hoger tot je NOD en is ie na je NOD nog steeds verhoogd dan kan het zijn dat je zwanger bent... Maar daarvoor moet je toch weten wat ie voor je eitje is...
zolang het bruin is is het oud bloed... het kan bijvoorbeeld nog zijn van je eisprong of misschien van je vorige ongi.... gewoon wat oude troep opruimen daarbinnen.....
ja was echt heel licht bruin... is nu zo'n 6 dagen na me vermoedelijke eisprong... kun je dan al zo vroeg ongi worden?